40.
Prescribed Punishments
٤٠-
كتاب الحدود


36
Chapter: Regarding the hadd (punishment) for drinking khamr

٣٦
باب الْحَدِّ فِي الْخَمْرِ

NameFameRank
anas bn mālikin Anas ibn Malik al-Ansari Sahabi
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
hshāmin Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
yaḥyá Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
musaddadun Musaad ibn Musarhad al-Asadi Trustworthy Haafiz
hshāmun Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
muslim bn ibrāhīm Muslim ibn Ibrahim al-Farahidi Trustworthy, Reliable

Sunan Abi Dawud 4479

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) gave a beating with palm-branches and sandals for drinking wine and Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) gave lashes. When Umar (رضي الله تعالى عنه) came to power, he called upon people and said to them, the people are living now near watering placing, and, according to Musaddad’s version, near villages and watering places, so what do you say about the punishment for (drinking) wine? Abdur Rahman bin Awf ( رضي الله تعالى عنه) said, we think that you should prescribe the lightest punishment. So, he fixed eighty lashes for it. Abu Dawud said: It has also been transmitted by Ibn Al 'Arubah from Qatadah from the Prophet (ﷺ) to the effect that he gave a beating forty times with palm branches and sandals. And Shu'bah narrated it from Qatadah on the authority of Anas from Prophet (ﷺ). This version has: He gave a beating with two palm-branches about forty times.


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے شراب پینے پر کھجور کی ٹہنیوں اور جوتوں سے مارا، اور ابوبکر رضی اللہ عنہ نے چالیس کوڑے لگائے، پھر جب عمر رضی اللہ عنہ خلیفہ ہوئے تو آپ نے لوگوں کو بلایا، اور ان سے کہا: لوگ گاؤں سے قریب ہو گئے ہیں ( اور مسدد کی روایت میں ہے ) بستیوں اور گاؤں سے قریب ہو گئے ہیں ( یعنی شراب زیادہ پینے لگے ہیں ) تو اب شراب کی حد کے بارے میں تمہاری کیا رائے ہے؟ تو عبدالرحمٰن بن عوف نے ان سے کہا: ہماری رائے یہ ہے کہ سب سے ہلکی جو حد ہے وہی آپ اس میں مقرر کر دیں، چنانچہ اسی ( ۸۰ ) کوڑے مارنے کا حکم ہوا ( کیونکہ سب سے ہلکی حد یہی حدقذف تھی ) ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اسے ابن ابی عروبہ نے قتادہ سے، قتادہ نے نبی اکرم ﷺ سے مرفوعاً روایت کیا ہے کہ آپ ﷺ نے کھجور کی ٹہنیوں اور جوتوں سے چالیس مار ماریں۔ اور اسے شعبہ نے قتادہ سے، قتادہ نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کیا ہے کہ آپ نے کھجور کی دو ٹہنیوں سے چالیس کے قریب مار ماریں۔

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne sharab pine par khajur ki tahniyon aur juton se mara, aur Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ne chalis koday lagaye, phir jab Umar (رضي الله تعالى عنه) khalifa huye to aap ne logon ko bulaya, aur un se kaha: Log gaon se qareeb ho gaye hain ( aur Musaddad ki riwayat mein hai ) bastiyon aur gaon se qareeb ho gaye hain ( yani sharab ziada pine lag gaye hain ) to ab sharab ki had ke bare mein tumhari kya raaye hai? To Abdul Rahman bin Aouf ne un se kaha: Hamari raaye yeh hai ke sab se halki jo had hai wohi aap is mein muqarrar kar dein, chanancha usi ( 80 ) koday marne ka hukm hua ( kyunki sab se halki had yehi hadqazf thi ) . Abudawud kahte hain: Ise Ibn Abi Arooba ne Qatada se, Qatada ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marfu'an riwayat kiya hai ke aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne khajur ki tahniyon aur juton se chalis mar mari. Aur ise Sha'ba ne Qatada se, Qatada ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat kiya hai ke aap ne khajur ki do tahniyon se chalis ke qareeb mar mari.

حَدَّثَنَا مُسْلِمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا هِشَامٌ. ح وحَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا يَحْيَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ هِشَامٍ الْمَعْنَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏ أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَلَدَ فِي الْخَمْرِ بِالْجَرِيدِ وَالنِّعَالِ وَجَلَدَ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَرْبَعِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا وُلِّيَ عُمَرُ دَعَا النَّاسَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُمْ:‏‏‏‏ إِنَّ النَّاسَ قَدْ دَنَوْا مِنَ الرِّيفِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ مُسَدَّدٌ:‏‏‏‏ مِنَ الْقُرَى وَالرِّيفِ فَمَا تَرَوْنَ فِي حَدِّ الْخَمْرِ ؟ فَقَالَ لَهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ:‏‏‏‏ نَرَى أَنْ تَجْعَلَهُ كَأَخَفِّ الْحُدُودِ فَجَلَدَ فِيهِ ثَمَانِينَ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ رَوَاهُ ابْنُ أَبِي عَرُوبَةَ عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ جَلَدَ بِالْجَرِيدِ وَالنِّعَالِ أَرْبَعِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَاهُ شُعْبَةُ عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ضَرَبَ بِجَرِيدَتَيْنِ نَحْوَ الْأَرْبَعِينَ.