40.
Prescribed Punishments
٤٠-
كتاب الحدود


37
Chapter: One who drinks khamr repeatedly

٣٧
باب إِذَا تَتَابَعَ فِي شُرْبِ الْخَمْرِ

Sunan Abi Dawud 4489

Abdur Rahman ibn Azhar (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘I saw the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) on the morning of the conquest of Makka when I was a young boy. He was walking among the people, seeking the camp of Khalid ibn al-Walid (رضي الله تعالى عنه). A man who had drunk wine was brought (before him) and he ordered them (to beat him). So, they beat him with what they had in their hands. Some struck him with whips, some with sticks and some with sandals. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) threw some dust on his face. When a man who had drunk wine was brought before Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه), he asked them (the people) about the number of beatings which they gave him. They numbered it forty. So Abu Bakr ( رضي الله تعالى عنه) gave him forty lashes. When Umar (رضي الله تعالى عنه) came to power, Khalid ibn al-Walid (رضي الله تعالى عنه) wrote to him, the people have become addicted to drinking wine and they look down upon the prescribed punishment and its penalty. He said, they are with you, ask them. The immigrants who embraced Islam in the beginning were with him. He asked them and they agreed on the fact that (a drunkard) should be given eighty lashes. Ali (رضي الله تعالى عنه) said, when a man drinks wine, he tells lies. I, therefore, think that he should be prescribed punishment that is prescribed for telling lies. Imam Abu Dawood (رضي الله تعالى عنه) said, 'Uqail bin Khalid included in the chain of this tradition, "Abdullah bin Abdur Rahman bin al-Azhar from his father between al-Zuhri and Ibn al-Azhar.


Grade: Sahih

عبدالرحمٰن بن ازہر کہتے ہیں کہ میں نے فتح مکہ کے دوسرے دن صبح کو رسول اللہ ﷺ کو دیکھا میں ایک کمسن لڑکا تھا، لوگوں میں گھس کر آیا جایا کرتا تھا، آپ خالد بن ولید رضی اللہ عنہ کی قیام گاہ ڈھونڈ رہے تھے کہ اتنے میں ایک شرابی لایا گیا، آپ نے اسے مارنے کا حکم دیا، تو لوگوں کے ہاتھوں میں جو چیز بھی تھی اسی سے انہوں نے اس کی پٹائی کی، کسی نے اسے کوڑے سے، کسی نے لاٹھی سے، کسی نے جوتے سے پیٹا، اور رسول اللہ ﷺ نے اس کے منہ پر مٹی ڈال دی، پھر جب ابوبکر رضی اللہ عنہ کا زمانہ آیا تو ان کے پاس ایک شرابی لایا گیا تو انہوں نے لوگوں سے نبی اکرم ﷺ کی اس مار کے متعلق دریافت کیا جسے آپ نے مارا تھا تو لوگوں نے اس کا اندازہ لگایا کہ یہ چالیس کوڑے رہے ہوں گے، تو ابوبکر رضی اللہ عنہ نے اس کی حد چالیس کوڑے مقرر کر دی، پھر جب عمر رضی اللہ عنہ کا زمانہ آیا تو خالد بن ولید نے انہیں لکھا کہ لوگ کثرت سے شراب پینے لگے ہیں اور اس کی حد اور سزا کو کوئی اہمیت نہیں دیتے اور لکھا کہ لوگ آپ کے پاس ہیں ان سے پوچھ لیں، اس وقت ان کے پاس مہاجرین اولین موجود تھے، آپ نے ان سے پوچھا تو سب کا اس بات پر اتفاق ہو گیا کہ اسی کوڑے مارے جائیں، علی رضی اللہ عنہ نے کہا: آدمی جب شراب پیتا ہے تو بہتان باندھتا ہے اس لیے میری رائے یہ ہے کہ اس کی حد بہتان کی حد کر دی جائے۔

Abdul Rehman bin Azhar kehte hain ke mein ne Fath Makkah ke doosre din subah ko Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko dekha mein aik kamson ladka tha logon mein ghus kar aaya jaaya karta tha Aap Khalid bin Walid Radhi Allahu Anhu ki qiyamgaah dhoond rahe the ke itne mein aik sharabi laya gaya Aap ne isse marne ka hukm diya to logon ke hathon mein jo cheez bhi thi usi se unhon ne is ki patayi ki kisi ne isse kordhe se kisi ne lathi se kisi ne jute se peeta aur Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is ke munh par mitti dal di phir jab Abu Bakr Radhi Allahu Anhu ka zamana aaya to un ke pass aik sharabi laya gaya to unhon ne logon se Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki is mar ke mutaliq dar yaft kiya jisse Aap ne mara tha to logon ne is ka andaza laga ya ke yeh chalis kordhe rahe honge to Abu Bakr Radhi Allahu Anhu ne is ki had chalis kordhe muqarrar kar di phir jab Umar Radhi Allahu Anhu ka zamana aaya to Khalid bin Walid ne unhen likha ke log kasrat se sharab pene lag gaye hain aur is ki had aur saza ko koi ahmiyat nahi dete aur likha ke log Aap ke pass hain in se poochh len is waqt un ke pass Muhajirin Awalin maujood the Aap ne in se poocha to sab ka is baat par ittefaq ho gaya ke usi kordhe mare jaen Ali Radhi Allahu Anhu ne kaha admi jab sharab peeta hai to behtaan bandhta hai is liye meri rai yeh hai ke is ki had behtaan ki had kar di jae.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَزْهَرَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ غَدَاةَ الْفَتْحِ وَأَنَا غُلَامٌ شَابٌّ يَتَخَلَّلُ النَّاسَ يَسْأَلُ عَنْ مَنْزِلِ خَالِدِ بْنِ الْوَلِيدِ، ‏‏‏‏‏‏فَأُتِيَ بِشَارِبٍ فَأَمَرَهُمْ فَضَرَبُوهُ بِمَا فِي أَيْدِيهِمْ فَمِنْهُمْ مَنْ ضَرَبَهُ بِالسَّوْطِ وَمِنْهُمْ مَنْ ضَرَبَهُ بِعَصًا وَمِنْهُمْ مَنْ ضَرَبَهُ بِنَعْلِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَحَثَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ التُّرَابَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا كَانَ أَبُو بَكْرٍ أُتِيَ بِشَارِبٍ فَسَأَلَهُمْ عَنْ ضَرْبِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الَّذِي ضَرَبَهُ فَحَزَرُوهُ أَرْبَعِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَضَرَبَ أَبُو بَكْرٍ أَرْبَعِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا كَانَ عُمَرُ كَتَبَ إِلَيْهِ خَالِدُ بْنُ الْوَلِيدِ:‏‏‏‏ إِنَّ النَّاسَ قَدِ انْهَمَكُوا فِي الشُّرْبِ وَتَحَاقَرُوا الْحَدَّ وَالْعُقُوبَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ هُمْ عِنْدَكَ فَسَلْهُمْ وَعِنْدَهُ الْمُهَاجِرُونَ الْأَوَّلُونَ، ‏‏‏‏‏‏فَسَأَلَهُمْ فَأَجْمَعُوا عَلَى أَنْ يَضْرِبَ ثَمَانِينَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وقَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ إِنَّ الرَّجُلَ إِذَا شَرِبَ افْتَرَى فَأَرَى أَنْ يَجْعَلَهُ كَحَدِّ الْفِرْيَةِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ أَدْخَلَ عُقَيْلُ بْنُ خَالِدٍ بَيْنَ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَبَيْنَ ابْنِ الْأَزْهَرِ، ‏‏‏‏‏‏فِي هَذَا الْحَدِيثِ:‏‏‏‏ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَزْهَرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ.