1.
Purification
١-
كتاب الطهارة


25
Chapter: The Siwak

٢٥
باب السِّوَاكِ

Sunan Abi Dawud 48

Narrated Abdullah bin Abd Allah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) : Muhammad ibn Yahya ibn Habban (رضي الله تعالى عنه) asked Abdullah ibn Abdullah ibn Umar (رضئ هللا تعال ی عنہ) about the reason for Ibn Umar's (رضئ هللا تعال ی عنہ) performing ablution for every prayer, whether he was with or without ablution. He replied : Asma (رضي الله تعالى عنها), daughter of Zayd ibn al-Khattab (رضي الله تعالى عنه), reported to me that Abdullah ibn Hanzalah ibn Abu Amir (رضي الله تعالى عنه) narrated to her that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) was earlier commanded to perform ablution for every prayer whether or not he was with ablution. When it became a burden for him, he was ordered to use tooth stick for every prayer. As Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) thought that he had the strength (to perform the ablution for every prayer), he did not give up performing ablution for every prayer. Imam Abu Dawud said : Ibrahim bin Sa'd narrated this tradition on the authority of Muhammad bin Ishaq, and there he mentions the name of 'Ubaid Allah bin Abdullah (instead of Abdullah bin Abdullah bin 'Umar)


Grade: Sahih

محمد بن یحییٰ بن حبان نے عبداللہ بن عبداللہ بن عمر سے کہا: آپ بتائیں کہ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما کے ہر نماز کے لیے وضو کرنے کا سبب ( خواہ وہ باوضو ہوں یا بے وضو ) کیا تھا؟ تو انہوں نے کہا: مجھ سے اسماء بنت زید بن خطاب نے بیان کیا کہ عبداللہ بن حنظلہ بن ابی عامر رضی اللہ عنہ نے ان سے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ کو ہر نماز کے لیے وضو کرنے کا حکم دیا گیا، خواہ آپ ﷺ وضو سے ہوں یا بے وضو، پھر جب آپ ﷺ پر یہ حکم دشوار ہوا، تو آپ کو ہر نماز کے لیے مسواک کا حکم دیا گیا۔ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما کا خیال تھا کہ ان کے پاس ( ہر نماز کے لیے وضو کرنے کی ) قوت ہے، اس لیے وہ کسی بھی نماز کے لیے اسے چھوڑتے نہیں تھے۔

Muhammad bin Yahya bin Huban ne Abdullah bin Abdullah bin Umar se kaha: Aap bataen ke Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ke har namaz ke liye wazu karne ka sabab ( khawah woh bauzu hon ya be wazu ) kya tha? To unhon ne kaha: Mujh se Asma bint Zaid bin Khatab ne bayan kiya ke Abdullah bin Hanẓala bin Abi Amir (رضي الله تعالى عنه) ne un se bayan kiya ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko har namaz ke liye wazu karne ka hukm diya gaya, khawah aap (صلى الله عليه وآله وسلم) wazu se hon ya be wazu, phir jab aap (صلى الله عليه وآله وسلم) par yeh hukm mushkil hua, to aap ko har namaz ke liye miswak ka hukm diya gaya. Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ka khyal tha ke un ke pass ( har namaz ke liye wazu karne ki ) qooat hai, is liye woh kisi bhi namaz ke liye ise chhoorte nahi the.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَوْفٍ الطَّائِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ خَالِدٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى بْنِ حَبَّانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ:‏‏‏‏ أَرَأَيْتَ تَوضُّؤَ ابْنِ عُمَرَ لِكُلِّ صَلَاةٍ طَاهِرًا وَغَيْرَ طَاهِرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَمَّ ذَاكَ ؟ فَقَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَتْنِيهِ أَسْمَاءُ بِنْتُ زَيْدِ بْنِ الْخَطَّابِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ حَنْظَلَةَ بْنِ أَبِي عَامِرٍ حَدَّثَهَا، ‏‏‏‏‏‏ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أُمِرَ بِالْوُضُوءِ لِكُلِّ صَلَاةٍ طَاهِرًا وَغَيْرَ طَاهِرٍ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا شَقَّ ذَلِكَ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏أُمِرَ بِالسِّوَاكِ لِكُلِّ صَلَاةٍ ، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ ابْنُ عُمَرَ يَرَى أَنَّ بِهِ قُوَّةً، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ لَا يَدَعُ الْوُضُوءَ لِكُلِّ صَلَاةٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ رَوَاهُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ.