2.
Prayer
٢-
كتاب الصلاة


276
Chapter: Those Who Recited It Out Loud

٢٧٦
باب مَنْ جَهَرَ بِهَا

Sunan Abi Dawud 786

Yazid al-Farisi narrated that he heard Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) say : I asked Uthman ibn Affan (رضي الله تعالى عنه) : What moved you to put the (Surah) al-Bara'a which belongs to the (category of) mi'in surahs (containing one hundred verses) and the (Surah) al-Anfal which belongs to the Mathani (Surahs) in the category of as-sab'u at-tuwal (the first long surahs of the Qur'an), and you did not write "In the name of Allah, the Most Compassionate, the Most Merciful" between them? Uthman (رضي الله تعالى عنه) replied : When the verses of the Qur'an were revealed to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), he called someone to write them down for him and said to him : Put this verse in the surah in which such and such has been mentioned; and when one or two verses were revealed, he used to say similarly (regarding them). (Surah) al-Anfal is the first surah that was revealed at Medina, and (Surah) al-Bara'a was revealed last in the Qur'an, and its contents were like those of al-Anfal. I, therefore, thought that it was a part of al-Anfal. Hence, I put them in the category of as-sab'u at-tuwal (the seven lengthy surahs), and I did not write "In the name of Allah, the Most Compassionate, the Most Merciful" between them.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کا بیان ہے کہ میں نے عثمان بن عفان رضی اللہ عنہ سے پوچھا: آپ کو کس چیز نے ابھارا کہ آپ سورۃ برات کا جو کہ «مئین» ۱؎ میں سے ہے، اور سورۃ الانفال کا جو کہ «مثانی» ۲؎ میں سے ہے قصد کریں تو انہیں سات لمبی سورتوں میں کر دیں اور ان دونوں ( یعنی انفال اور برات ) کے درمیان میں «بسم الله الرحمن الرحيم» نہ لکھیں؟ عثمان نے کہا: نبی اکرم ﷺ پر آیتیں نازل ہوتی تھیں تو آپ کاتب کو بلاتے اور ان سے فرماتے: اس آیت کو اس سورۃ میں رکھو، جس میں ایسا ایسا ( قصہ ) مذکور ہے ، اور آپ ﷺ پر ایک ایک دو دو آیتیں اترا کرتیں تو آپ ایسا ہی فرمایا کرتے، اور سورۃ الانفال ان سورتوں میں ہے جو پہلے پہل مدینہ میں آپ پر اتری ہیں، اور برات ان سورتوں میں سے ہے جو آپ ﷺ پر آخر میں اتری ہیں اور سورۃ برات کا مضمون سورۃ الانفال کے مضمون سے ملتا جلتا ہے، اس وجہ سے مجھے گمان ہوا کہ شاید برات ( توبہ ) انفال میں داخل ہے، اسی لیے میں نے دونوں کو «سبع طوال» ۳؎ میں رکھا اور دونوں کے بیچ میں «بسم الله الرحمن الرحيم» نہیں لکھا۔

Abdul-allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ka bayan hai keh main nay Usman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) say poocha: aap ko kis chiz nay abhara keh aap Surah Barah ka jo keh «mein» 1؎ mein say hai, aur Surah Al-Anfal ka jo keh «masani» 2؎ mein say hai qasad karen to unhain sat lambi surato mein kar dain aur in dono ( yani Anfal aur Barah ) kay darmiyan mein «Bismillah hir Rahman ir Raheem» na likhain? Usman nay kaha: Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) par ayatin naazil hoti thin to aap kaatib ko bulate aur un say farmatay: is ayat ko is surah mein rakho, jis mein aisa aisa ( qissa ) mazkoor hai, aur aap (صلى الله عليه وآله وسلم) par ek ek do do ayatin utra karti thin to aap aisa hi farmaaya kart, aur Surah Al-Anfal in surato mein hai jo pahlay pahal Madina mein aap par utri hain, aur Barah in surato mein say hai jo aap (صلى الله عليه وآله وسلم) par akhir mein utri hain aur Surah Barah ka mazmoon Surah Al-Anfal kay mazmoon say milta julta hai, is wajah say mujhay guman hua keh shayad Barah ( Toba ) Anfal mein daakhil hai, isi liye main nay dono ko «sab'e tawal» 3؎ mein rakha aur dono kay beech mein «Bismillah hir Rahman ir Raheem» nahi likha.

أَخْبَرَنَا عَمْرُو بْنُ عَوْنٍ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا هُشَيْمٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَوْفٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَزِيدَ الْفَارِسِيِّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ لِعُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ مَا حَمَلَكُمْ أَنْ عَمَدْتُمْ إِلَى بَرَاءَةَ وَهِيَ مِنَ الْمِئِينَ وَإِلَى الْأَنْفَالِ وَهِيَ مِنَ الْمَثَانِي، ‏‏‏‏‏‏فَجَعَلْتُمُوهُمَا فِي السَّبْعِ الطِّوَالِ وَلَمْ تَكْتُبُوا بَيْنَهُمَا سَطْرَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ؟ قَالَ عُثْمَانُ:‏‏‏‏ كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِمَّا تَنَزَّلُ عَلَيْهِ الْآيَاتُ فَيَدْعُو بَعْضَ مَنْ كَانَ يَكْتُبُ لَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَيَقُولُ لَهُ:‏‏‏‏ ضَعْ هَذِهِ الْآيَةَ فِي السُّورَةِ الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا كَذَا وَكَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَتَنْزِلُ عَلَيْهِ الْآيَةُ وَالْآيَتَانِ، ‏‏‏‏‏‏فَيَقُولُ مِثْلَ ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَتْ الْأَنْفَالُ مِنْ أَوَّلِ مَا أُنْزِلَ عَلَيْهِ بِالْمَدِينَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَتْ بَرَاءَةُ مِنْ آخِرِ مَا نَزَلَ مِنَ الْقُرْآنِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَتْ قِصَّتُهَا شَبِيهَةً بِقِصَّتِهَا فَظَنَنْتُ أَنَّهَا مِنْهَا، ‏‏‏‏‏‏فَمِنْ هُنَاكَ وَضَعْتُهَا فِي السَّبْعِ الطِّوَالِ وَلَمْ أَكْتُبْ بَيْنَهُمَا سَطْرَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ .