2.
Prayer
٢-
كتاب الصلاة


298
Chapter: The Prolonged Standing After The Ruku' And (The Sitting) Betwen The Two Prostration

٢٩٨
باب طُولِ الْقِيَامِ مِنَ الرُّكُوعِ وَبَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ

Sunan Abi Dawud 853

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that he did not offer prayer behind anyone more brief than the one offered by the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) and that was perfect. When the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said - َس َمِع َُّ ُ لِمَنْ حَمِدَهاللَّ [Allah listens to him who praises Him], he stood long we thought that he had omitted something; then he say takbir (Allah is most great) and prostrate, and would sit between the two prostrations so long that we thought that he had omitted something.


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے زیادہ مختصر اور مکمل نماز کسی کے پیچھے نہیں پڑھی، رسول اللہ ﷺ جب «سمع الله لمن حمده» کہتے تو کھڑے رہتے یہاں تک کہ ہم لوگ سمجھتے کہ آپ ﷺ کو وہم ہو گیا ہے، پھر آپ «اللہ اکبر» کہتے اور سجدہ کرتے اور دونوں سجدوں کے درمیان اتنی دیر تک بیٹھتے کہ ہم لوگ سمجھتے کہ آپ ﷺ کو وہم ہو گیا ہے۔

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se ziyada mukhtaṣir aur mukammal namaz kisi ke pichhe nahi parhi, Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) jab «Sama' allahu liman hamda» kehte to khaṛe rahte yahaan tak ke hum log samjhte ke aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko vaham ho gaya hai, phir aap «Allahu akbar» kehte aur sujuda karte aur dono sujudon ke darmiyan itni der tak baithte ke hum log samjhte ke aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko vaham ho gaya hai.

حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا ثَابِتٌ، ‏‏‏‏‏‏وَحُمَيْدٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مَا صَلَّيْتُ خَلْفَ رَجُلٍ أَوْجَزَ صَلَاةً مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي تَمَامٍ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏إِذَا قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، ‏‏‏‏‏‏قَامَ حَتَّى نَقُولَ:‏‏‏‏ قَدْ أَوْهَمَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يُكَبِّرُ وَيَسْجُدُ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ يَقْعُدُ بَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ حَتَّى نَقُولَ:‏‏‏‏ قَدْ أَوْهَمَ .