6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him)

مسنَد اَنَسِ بنِ مَالِك رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 12300

Narrated by Anas (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stood near the blessed body of Hamza (may Allah be pleased with him) and saw that the polytheists had mutilated his body. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "If Safiyyah (his aunt) would not have felt bad, I would have left him like this so that the birds could eat his flesh and he would be resurrected from the bellies of birds on the Day of Judgment." Then the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) asked for a sheet and wrapped him in it. When the sheet was placed over his head, his feet would become uncovered, and when it was placed over his feet, his head would become uncovered. On the occasion of the Battle of Uhud, the number of martyrs was high and there were fewer Muslims, due to which two or three people were wrapped in one sheet. However, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would inquire, "Who among them knew the Quran better?" Then he would make that person face the Qibla first. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) buried all of them in this way and did not offer their funeral prayers.


Grade: Hasan

حضرت انس رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ حضرت حمزہ رضی اللہ عنہ کی نعش مبارک کے پاس آکر کھڑے ہوگئے، دیکھا تو ان کی لاش کا مشرکین نے مثلہ کردیا تھا، نبی ﷺ نے فرمایا اگر صفیہ اپنے دل میں بوجھ نہ بناتیں تو میں انہیں یونہی چھوڑ دیتا تاکہ پرندے ان کا گوشت کھالیتے اور قیامت کے دن یہ پرندوں کے پیٹوں سے نکلتے، پھر نبی ﷺ نے ایک چادر منگوا کر اس میں انہیں کفنایا، جب اس چادر کو سر پر ڈالا جاتا تو پاؤں کھل جاتے اور پاؤں پر ڈالا جاتا تو سر کھل جاتا۔ غزوہ احد کے موقع پر شہداء کی تعداد زیادہ اور کفن کم پڑگئے تھے، جس کی وجہ سے ایک ایک کفن میں دو دو تین تین آدمیوں کو لپٹ دیا جاتا تھا، البتہ نبی ﷺ یہ پوچھتے جاتے تھے کہ ان میں سے قرآن کسے زیادہ آتا تھا؟ پھر پہلے اس ہی کو قبلہ رخ فرماتے تھے، نبی ﷺ نے اس طرح ان سب کو دفنا دیا اور ان کی نماز جنازہ نہیں پڑھی۔

Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) Hazrat Hamza (رضي الله تعالى عنه) ki na'ash mubarak ke paas aakar kharay hogaye, dekha to un ki laash ka mushrikeen ne mutla kardiya tha, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya agar Safiyyah apne dil mein bojh na banateen to main unhen yunhi chhor deta takay parindey un ka gosht khaalate aur qayamat ke din yeh parindon ke peton se nikalte, phir Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ek chaadar mangwa kar us mein unhen kafnaya, jab us chaadar ko sar par dala jata to paon khul jate aur paon par dala jata to sar khul jata. Ghazwa Uhud ke mauqa par shaheed ki tadad zyada aur kafan kam par gaye thay, jis ki wajah se ek ek kafan mein do do teen teen aadmiyon ko lapet diya jata tha, albatta Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) yeh poochte jate thay ki in mein se Quran kise zyada aata tha? Phir pehle us hi ko qibla rukh farmate thay, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is tarah un sab ko dafna diya aur un ki namaz janaza nahin parhi.

حَدَّثَنَا صَفْوَانُ بْنُ عِيسَى ، وَزَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ ، قَالَا: أخبَرَنَا أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ ، عَنْ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَتَى عَلَى حَمْزَةَ، فَوَقَفَ عَلَيْهِ فَرَآهُ قَدْ مُثِّلَ بِهِ، فَقَالَ:" لَوْلَا أَنْ تَجِدَ صَفِيَّةُ فِي نَفْسِهَا، لَتَرَكْتُهُ حَتَّى تَأْكُلَهُ الْعَافِيَةُ"، وَقَالَ زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ: تَأْكُلَهُ الْعَاهَةُ حَتَّى يُحْشَرَ مِنْ بُطُونِهَا، ثُمَّ قَالَ: دَعَا بِنَمِرَةٍ فَكَفَّنَهُ فِيهَا، قَالَ: وَكَانَتْ إِذَا مُدَّتْ عَلَى رَأْسِهِ، بَدَتْ قَدَمَاهُ، وَإِذَا مُدَّتْ عَلَى قَدَمَيْهِ، بَدَا رَأْسُهُ، قَالَ: فَكَثُرَ الْقَتْلَى، وَقَلَّتِ الثِّيَابُ، قَالَ: فَكَانَ يُكَفَّنُ، أَوْ يُكَفِّنُ الرَّجُلَيْنِ شَكَّ صَفْوَانُ وَالثَّلَاثَةَ فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ، قَالَ: وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَسْأَلُ عَنْ أَكْثَرِهِمْ قُرْآنًا، فَيُقَدِّمُهُ إِلَى الْقِبْلَةِ، قَالَ: فَدَفَنَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِمْ، وَقَالَ زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ فَكَانَ الرَّجُلُ وَالرَّجُلَانِ وَالثَّلَاثَةُ يُكَفَّنُونَ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ.