6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة
The Musnad of Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him)
مسنَد اَنَسِ بنِ مَالِك رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
shaybān | Shayban bin Abdurrahman at-Tamimi | Thiqah (Trustworthy) |
yūnus | Younus ibn Muhammad al-Mu'addab | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
شَيْبَانُ | شيبان بن عبد الرحمن التميمي | ثقة |
يُونُسُ | يونس بن محمد المؤدب | ثقة ثبت |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 12471
It has been narrated on the authority of Anas (رضي الله تعالى عنه) that the Holy Prophet (PBUH) gave an order regarding a little over twenty chieftains of Quraysh, that they should be dragged and thrown into a well of Badr, along with all their evils. And so it was done. It was the practice of the Holy Prophet (PBUH) that after conquering a nation, he would stay there for three nights. After conquering the people of Badr, the Holy Prophet (PBUH) stayed there for three nights as well. On the third day, the Holy Prophet (PBUH) ordered to prepare the ride. When the ride was prepared, the Holy Prophet (PBUH) went in one direction. The Companions (رضي الله تعالى عنه) were behind the Holy Prophet (PBUH). We thought that the Holy Prophet (PBUH) was going to relieve himself. But the Holy Prophet (PBUH) reached the mouth of that well and stopped, and he started calling them out by their names and the names of their fathers, and saying, “Do you find it good now that you had obeyed Allah and His Messenger? Did you find true what your Lord promised you?” Umar (رضي الله تعالى عنه) submitted, “O Prophet of Allah (PBUH)! You are talking to bodies that have no souls.” The Holy Prophet (PBUH) said, “By the Being in whose hand is the life of Muhammad (PBUH), they do not hear what I say less than you do.” Qatadah (رضي الله تعالى عنه) said that Allah had given them life again to hear the words of the Prophet (PBUH), and its purpose was chastisement, humiliation, and punishment.
Grade: Sahih
حضرت انس رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے بیس سے کچھ زائد سرداران قریش کے متعلق حکم فرمایا کہ انہیں کھینچ کر بدر کے ایک کنویں میں ان کی تمام تر خباثتوں کے ساتھ پھینک دیا جائے، چنانچہ ایسا ہی ہوا، نبی ﷺ کا معمول تھا کہ کسی قوم پر فتح حاصل ہونے کے بعد وہاں تین راتیں رکتے تھے، اہل بدر پر فتح پانے کے بعد نبی ﷺ وہاں بھی تین راتیں رکے رہے، تیسرے دن آپ ﷺ نے سواری تیار کرنے کا حکم دیا، سواری تیار ہوگئی تو نبی ﷺ ایک طرف کو چل پڑے، صحابہ رضی اللہ عنہ آپ ﷺ کے پیچھے تھے، ہمارا خیال تھا کہ نبی ﷺ قضاء حاجت کے لئے جا رہے ہیں، لیکن نبی ﷺ اس کنویں کے دہانے پر پہنچ کر رک گئے اور انہیں ان کے اور ان کے باپوں کے نام سے پکار پکار کر آوازیں دینے لگے اور فرمانے لگے کہ کیا اب تمہیں یہ بات اچھی لگ رہی ہے کہ کاش! تم نے اللہ اور اس کے رسول کی اطاعت کی ہوتی؟ کیا تم سے تمہارے رب نے جو وعدہ کیا تھا تم نے اسے سچ پایا؟ حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے عرض کیا اے اللہ کے نبی ﷺ ! آپ ایسے جسموں سے بات کر رہے ہیں جن میں روح نہیں ہے، نبی ﷺ نے فرمایا اس ذات کی قسم جس کے دست قدرت میں محمد ﷺ کی جان ہے، میں ان سے جو کہہ رہا ہوں تم ان سے زیادہ نہیں سن رہے۔ قتادہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ اللہ نے انہیں نبی ﷺ بات سننے کے لئے دوبارہ زندگی عطاء فرمائی تھی اور اس کا مقصد زجر و توبیخ، ان کی تحقیر اور سزا تھی۔
Hazrat Anas Radi Allaho Anho se marvi hai ki Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ne bees se kuchh zaid sardaron Quraish ke mutalliq hukm farmaya ki unhen khench kar Badr ke ek kunwen mein un ki tamam tar khabasaton ke sath phenk diya jaye, chunancha aisa hi hua, Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ka mamol tha ki kisi qaum par fatah hasil hone ke baad wahan teen raaten rukte the, ahle Badr par fatah pane ke baad Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam wahan bhi teen raaten ruke rahe, teesre din aap Sallallaho Alaihi Wasallam ne sawari taiyar karne ka hukm diya, sawari taiyar hogayi to Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ek taraf ko chal pade, sahaba Radi Allaho Anho aap Sallallaho Alaihi Wasallam ke peeche the, hamara khayal tha ki Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam qaza hajat ke liye ja rahe hain, lekin Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam us kunwen ke dahane par pahunch kar ruk gaye aur unhen un ke aur un ke bapon ke naam se pukar pukar kar awazen dene lage aur farmane lage ki kya ab tumhen yeh baat achhi lag rahi hai ki kash! tum ne Allah aur us ke Rasul ki itaat ki hoti? kya tum se tumhare Rab ne jo wada kiya tha tum ne use sach paya? Hazrat Umar Radi Allaho Anho ne arz kiya aye Allah ke Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam! aap aise jismon se baat kar rahe hain jin mein rooh nahin hai, Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ne farmaya is zaat ki qasam jis ke dast qudrat mein Muhammad Sallallaho Alaihi Wasallam ki jaan hai, mein un se jo kah raha hun tum un se ziada nahin sun rahe. Qatada Rahmatullah Alaih kehte hain ki Allah ne unhen Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam baat sunne ke liye dobara zindagi ata farmaai thi aur is ka maqsad zajar o taubikh, un ki tahqir aur saza thi.
حَدَّثَنَا يُونُسُ ، حَدَّثَنَا شَيْبَانُ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ: وَحَدَّثَ أَنَسُ بْنُ مَالِكٍ أَنَّ نَبِيَّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَمَرَ بِبِضْعَةٍ وَعِشْرِينَ رَجُلًا مِنْ صَنَادِيدِ قُرَيْشٍ، فَأُلْقُوا فِي طُويٍّ مِنْ أَطْوَاءِ بَدْرٍ خَبِيثٍ مُخْبِثٍ، قَالَ: وَكَانَ إِذَا ظَهَرَ عَلَى قَوْمٍ أَقَامَ بِالْعَرْصَةِ ثَلَاثَ لَيَالٍ، قَالَ: فَلَمَّا ظَهَرَ عَلَى أَهلِ بَدْرٍ أَقَامَ ثَلَاثَ لَيَالٍ، حَتَّى إِذَا كَانَ اليومُ الثَّالِثُ أَمَرَ بِرَاحِلَتِهِ فَشُدَّتْ بِرَحْلِهَا، ثُمَّ مَشَى وَاتَّبَعَهُ أَصْحَابُهُ، قَالُوا: فَمَا نَرَاهُ يَنْطَلِقُ إِلَّا لِيَقْضِيَ حَاجَتَهُ، قَالَ: حَتَّى قَامَ عَلَى شَفَةِ الطَّوِيِّ، قَالَ: فَجَعَلَ يُنَادِيهِمْ بِأَسْمَائِهِمْ، وَأَسْمَاءِ آبَائِهِمْ" يَا فُلَانُ بْنَ فُلَانٍ، أَسَرَّكُمْ أَنَّكُمْ أَطَعْتُمْ اللَّهَ وَرَسُولَهُ؟ هَلْ وَجَدْتُمْ مَا وَعَدَ رَبُّكُمْ حَقًّا؟"، قَالَ عُمَرُ: يَا نَبِيَّ اللَّهِ، مَا تُكَلِّمُ مِنْ أَجْسَادٍ لَا أَرْوَاحَ فِيهَا؟! قَالَ:" وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ، مَا أَنْتُمْ بِأَسْمَعَ لِمَا أَقُولُ مِنْهُمْ"، قَالَ قَتَادَةُ: أَحْيَاهُمْ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ لَهُ، حَتَّى سَمِعُوا قَوْلَهُ تَوْبِيخًا، وَتَصْغِيرًا، وَنَقِيمَةً.