1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)
مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
li‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-ḥārith bn suwaydin | Al-Harith ibn Suwayd at-Taymi | Trustworthy, Established |
ibrāhīm al-taymī | Ibrahim bin Yazid Al-Taymi | Trustworthy, reports mursal hadiths |
sulaymān | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
لِعَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الْحَارِثِ بْنِ سُوَيْدٍ | الحارث بن سويد التيمي | ثقة ثبت |
إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ | إبراهيم بن يزيد التيمي | ثقة يرسل |
سُلَيْمَانَ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 1298
Harith bin Suwaid (may Allah be pleased with him) narrated that once a man asked Sayyiduna Ali (may Allah be pleased with him) whether the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had specifically told him something without telling the general public. He said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not tell us anything specific without telling other people, except what is in the sheath of my sword, then he took out a scroll from it in which the ages of camels were written and it was written that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "From 'Ir to Thawr, Madinah is a sanctuary, whoever commits any evil in it or gives refuge to any evil, upon him is the curse of Allah, the angels and all the people, on the Day of Resurrection Allah will not accept from him any obligatory or supererogatory worship. And whoever starts calling someone other than his master his master, upon him is also the curse of Allah, the angels and all the people, on the Day of Resurrection Allah will not accept any obligatory or supererogatory worship from him, and the responsibility of all Muslims is the same, even if a common man gives refuge to someone, it will be respected, whoever violates the sanctity of a Muslim, upon him is the curse of Allah, the angels and all the people and on the Day of Resurrection none of his obligatory or supererogatory worship will be accepted."
Grade: Sahih
حارث بن سوید رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ کسی شخص نے سیدنا علی رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ کیا نبی ﷺ نے عام لوگوں کو چھوڑ کر خصوصیت کے ساتھ آپ سے کوئی بات بیان فرمائی ہے؟ انہوں نے فرمایا کہ نبی ﷺ نے دوسرے لوگوں کو چھوڑ کر خصوصیت سے ہمیں کوئی بات نہیں بتائی، البتہ میری تلوار کے اس نیام میں جو کچھ ہے وہی ہے، پھر انہوں نے اس میں سے ایک صحیفہ نکالا جس میں اونٹوں کی عمریں درج تھیں اور لکھا تھا کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا: ”عیر سے ثور تک مدینہ منورہ حرم ہے، جو شخص اس میں کوئی بدعت ایجاد کرے یا کسی بدعتی کو ٹھکانہ دے، اس پر اللہ کی، فرشتوں کی اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، قیامت کے دن اللہ اس سے کوئی فرض یا نفلی عبادت قبول نہ کرے گا۔ اور جو غلام اپنے آقا کے علاوہ کسی اور کو اپنا آقا کہنا شروع کر دے، اس پر بھی اللہ کی، فرشتوں کی اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، قیامت کے دن اللہ اس کا بھی کوئی فرض یا نفل قبول نہیں کرے گا، اور تمام مسلمانوں کی ذمہ داری ایک جیسی ہے، ایک عام آدمی بھی اگر کسی کو امان دے دے تو اس کا لحاظ کیا جائے گا، جو شخص کسی مسلمان کی ذمہ داری کو پامال کرتا ہے اس پر اللہ کی، فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے اور قیامت کے دن اس کا بھی کوئی فرض یا نفل قبول نہیں ہوگا۔“
Haris bin Swaid rehmatullah alaih kehte hain ki aik martaba kisi shakhs ne Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) se poocha ki kya Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aam logon ko chhor kar khusoosiyat ke sath aap se koi baat bayan farmaai hai? Unhon ne farmaya ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne doosre logon ko chhor kar khusoosiyat se hamen koi baat nahin bataai, albatta meri talwar ke is niyam mein jo kuchh hai wahi hai, phir unhon ne is mein se ek sahifa nikala jis mein oonton ki umren darj thin aur likha tha ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: ”Air se saur tak Madina Munawwara haram hai, jo shakhs is mein koi bidat ijad kare ya kisi bidati ko thikana de, us par Allah ki, farishton ki aur tamam logon ki laanat hai, qayamat ke din Allah us se koi farz ya nafli ibadat qabool na karega. Aur jo ghulam apne aaqa ke alawa kisi aur ko apna aaqa kehna shuru kar de, us par bhi Allah ki, farishton ki aur tamam logon ki laanat hai, qayamat ke din Allah us ka bhi koi farz ya nafl qabool nahin karega, aur tamam Musalmanon ki zimmedari ek jaisi hai, ek aam aadmi bhi agar kisi ko aman de de to us ka lihaz kiya jayega, jo shakhs kisi Musalman ki zimmedari ko pamaal karta hai us par Allah ki, farishton aur tamam logon ki laanat hai aur qayamat ke din us ka bhi koi farz ya nafl qabool nahin hoga."
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ سُلَيْمَانَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ ، عَنِ الْحَارِثِ بْنِ سُوَيْدٍ ، قَالَ: قِيلَ لِعَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: إِنَّ رَسُولَكُمْ كَانَ يَخُصُّكُمْ بِشَيْءٍ دُونَ النَّاسِ عَامَّةً؟ قَالَ: مَا خَصَّنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِشَيْءٍ لَمْ يَخُصَّ بِهِ النَّاسَ، إِلَّا بِشَيْءٍ فِي قِرَابِ سَيْفِي هَذَا، فَأَخْرَجَ صَحِيفَةً فِيهَا شَيْءٌ مِنْ أَسْنَانِ الْإِبِلِ، وَفِيهَا:" أَنَّ الْمَدِينَةَ حَرَمٌ مِنْ بَيْنِ ثَوْرٍ إِلَى عَائِرٍ، مَنْ أَحْدَثَ فِيهَا حَدَثًا، أَوْ آوَى مُحْدِثًا، فَإِنَّ عَلَيْهِ لَعْنَةَ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يُقْبَلُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ صَرْفٌ وَلَا عَدْلٌ، وَذِمَّةُ الْمُسْلِمِينَ وَاحِدَةٌ فَمَنْ أَخْفَرَ مُسْلِمًا، فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يُقْبَلُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ صَرْفٌ وَلَا عَدْلٌ، وَمَنْ تَوَلَّى مَوْلًى بِغَيْرِ إِذْنِهِمْ، فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يُقْبَلُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ صَرْفٌ وَلَا عَدْلٌ".