7.
Musnad of the People of Mecca
٧-
مسند المكيين


Hadith of Hakim ibn Hizam about the Prophet, peace be upon him

حَدِیث حَكِیمِ بنِ حِزَام عَنِ النَّبِیِّ صَلَّى اللَّه عَلَیهِ وَسَلَّمَ

NameFameRank
ḥakīmun bn ḥzām Hakim ibn Hizam al-Qurashi Sahabi
wasa‘īd bn al-musayyab Sa'id ibn al-Musayyib al-Qurashi One of the most knowledgeable and greatest jurists
‘urwah Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
الأسمالشهرةالرتبة
حكيم بن حزام حكيم بن حزام القرشي صحابي
وَسَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ سعيد بن المسيب القرشي أحد العلماء الأثبات الفقهاء الكبار
عُرْوَةَ عروة بن الزبير الأسدي ثقة فقيه مشهور
الزُّهْرِيِّ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه
سُفْيَانُ سفيان بن عيينة الهلالي ثقة حافظ حجة

Musnad Ahmad ibn Hanbal 15574

It is narrated by Hakim bin Hizam that once I asked the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) for some wealth, and I asked him several times. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, “O Hakim! This wealth is lush and sweet. Whoever takes it rightfully, it is blessed for him, and whoever takes it with a sense of entitlement, it is not blessed for him, and he is like one who eats but is never full. And the upper hand is better than the lower hand.”


Grade: Sahih

سیدنا حکیم بن حزام سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ میں نے نبی ﷺ سے کچھ مال کی درخواست کی اور کئی مرتبہ کی نبی ﷺ نے فرمایا: اے حکیم یہ مال سرسبز و شیریں ہوتا ہے جو شخص اس کے حق کے ساتھ وصول کرتا ہے اس کے لئے اس میں برکت ڈال دی جاتی ہے اور جو شخص اشراف نفس کے ساتھ اسے حاصل کرتا ہے اس کے لیے اس میں برکت نہیں ڈالی جاتی اور وہ شخص اس کی طرح ہوتا ہے جو کھاتا ہے اور سیراب نہ ہواور اوپر والا ہاتھ نیچے والے ہاتھ سے بہترہوتا ہے۔

Sayyidna Hakeem bin Hizam se marvi hai ki ek martaba maine Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se kuch maal ki darkhwast ki aur kai martaba ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Aye Hakeem yeh maal sar sabz o shirin hota hai jo shakhs iske haq ke sath wasool karta hai uske liye isme barkat daal di jati hai aur jo shakhs ashraf nafs ke sath ise hasil karta hai uske liye isme barkat nahi dali jati aur wo shakhs is tarah hota hai jo khata hai aur serab na ho aur upar wala hath neeche wale hath se behtar hota hai.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، سَمِعَ عُرْوَةَ , وَسَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ ، يقولان: سمعنا حكيم بن حزام , يَقُولُ سَأَلْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَأَعْطَانِي، ثُمَّ سَأَلْتُهُ فَأَعْطَانِي، ثُمَّ سَأَلْتُهُ فَأَعْطَانِي، ثُمَّ قَالَ:" إِنَّ هَذَا الْمَالَ خَضِرَةٌ حُلْوَةٌ، فَمَنْ أَخَذَهُ بِحَقِّهِ بُورِكَ لَهُ فِيهِ، وَمَنْ أَخَذَهُ بِإِشْرَافِ نَفْسٍ لَمْ يُبَارَكْ لَهُ فِيهِ، وَكَانَ كَالَّذِي يَأْكُلُ وَلَا يَشْبَعُ، وَالْيَدُ الْعُلْيَا خَيْرٌ مِنَ الْيَدِ السُّفْلَى".