8.
Musnad of the People of Medina
٨-
مسند المدنيين


The narration of a man from the companions of the Prophet, peace be upon him

حَدِیث رَجل مِن اَصحَابِ النَّبِیِّ صَلَّى اللَّه عَلَیهِ وَسَلَّمَ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 16614

It is narrated by a companion, may Allah be pleased with him, that the Prophet, peace and blessings be upon him, said: “The first thing that a person will be held accountable for is his prayer. If it was complete, it will be recorded as complete. Otherwise, Allah Almighty will say, 'Look! Does My servant have any voluntary prayers that I may complete his obligatory prayers with them?' The same will be done with Zakat and likewise the reckoning of his other deeds.”


Grade: Sahih

ایک صحابی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے ارشاد فرمایا: سب سے پہلے جس چیز کا بندے سے حساب لیا جائے گا وہ اس کی نماز ہو گی، اگر اس نے اسے مکل اداء کیا ہو گا تو وہ مکمل لکھ دی جائیں گی، ورنہ اللہ تعالیٰ فرمائیں گے کہ دیکھو! میرے بندے کے پاس کچھ نوافل ملتے ہیں؟ کہ ان کے ذریعے فرائض کی تکمیل کر سکو، اسی طرح زکوٰۃ کے معاملے میں بھی ہو گا اور دیگر اعمال کا حساب بھی اسی طرح ہو گا۔

aik sahabi razi allaho anho se marvi hai ki nabi salallaho alaihi wasallam ne irshad farmaya: sab se pehle jis cheez ka bande se hisab liya jaye ga woh us ki namaz ho gi, agar us ne use mukammal ada kiya ho ga to woh mukammal likh di jayen gi, warna allaho taala farmaen ge ki dekho! mere bande ke pass kuch nawafil milte hain? ki un ke zariye faraiz ki takmeel kar sako, isi tarah zakat ke mamle mein bhi ho ga aur deegar amal ka hisab bhi isi tarah ho ga.

(حديث قدسي) حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا حَسَنُ بْنُ مُوسَى ، قَالَ: حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ ، عَنِ الْأَزْرَقِ بْنِ قَيْسٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ يَعْمَرَ ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" أَوَّلُ مَا يُحَاسَبُ بِهِ الْعَبْدُ صَلَاتُهُ، فَإِنْ كَانَ أَتَمَّهَا كُتِبَتْ لَهُ تَامَّةً، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ أَتَمَّهَا، قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: انْظُرُوا هَلْ تَجِدُونَ لِعَبْدِي مِنْ تَطَوُّعٍ، فَتُكْمِلُوا بِهَا فَرِيضَتَهُ؟ ثُمَّ الزَّكَاةُ كَذَلِكَ، ثُمَّ تُؤْخَذُ الْأَعْمَالُ عَلَى حَسَبِ ذَلِكَ".