9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين


Hadith of Wathilah ibn Al-Asqa

حَدِیثَ وَاثِلَةَ بنِ الاَسقَعِ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 16989

A woman named Faseelah narrates on the authority of her father that I asked the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), "O Messenger of Allah! Is it also considered tribalism (Asabiyyah) to love one's nation?" The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "No, tribalism is to support your nation in oppression/injustice." The son of Imam Ahmad (may Allah have mercy on him) says, "I have heard from the scholars that the father of Faseelah was Wathlah (may Allah be pleased with him)." Then her father has also mentioned this Hadith at the end of the narrations of Wathlah (may Allah be pleased with him). So, I think that this is the Hadith of Wathlah (may Allah be pleased with him).


Grade: Sahih

فسیلہ نامی خاتون اپنے والد سے نقل کرتی ہیں کہ میں نے نبی ﷺ سے پوچھا: یا رسول اللہ! کیا یہ بات بھی عصبیت میں شامل ہے کہ انسان اپنی قوم سے محبت کرے؟ نبی ﷺ نے فرمایا: ”نہیں، عصبیت یہ ہے کہ انسان ظلم کے کام پر اپنی قوم کی مدد کرے۔“ امام احمد رحمہ اللہ کے صاحبزادے کہتے ہیں کہ میں نے اہل علم سے سنا ہے کہ فسیلہ کے والد حضرت واثلہ رضی اللہ عنہ تھے پھر والد صاحب نے بھی یہ حدیث حضرت واثلہ رضی اللہ عنہ کی مرویات کے آخر میں ذکر کی ہے اس لیے میرا خیال ہے کہ یہ حضرت واثلہ رضی اللہ عنہ ہی کی حدیث ہے۔

Faseela nami khatoon apne wald se naqal karti hain ke maine Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se poocha: Ya Rasulullah! kya ye baat bhi asabiyat mein shamil hai ke insan apni qaum se mohabbat kare? Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Nahin, asabiyat ye hai ke insan zulm ke kaam par apni qaum ki madad kare." Imam Ahmad rehmatullah alaih ke sahibzaade kehte hain ke maine ahl-e-ilm se suna hai ke Faseela ke wald Hazrat Waseela (Razi Allahu Anhu) the phir wald sahab ne bhi ye hadees Hazrat Waseela (Razi Allahu Anhu) ki marwiyat ke akhir mein zikar ki hai is liye mera khayal hai ke ye Hazrat Waseela (Razi Allahu Anhu) hi ki hadees hai.

حَدَّثَنَا زِيَادُ بْنُ الرَّبِيعِ ، قَالَ: حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ كَثِيرٍ الشَّامِيُّ ، مِنْ أَهْلِ فِلَسْطِينَ، عَنِ امْرَأَةٍ مِنْهُمْ يُقَالُ لَهَا: فَسِيلَةُ ، أَنَّهَا قَالَتْ: سَمِعْتُ أَبِي يَقُولُ: سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَمِنَ الْعَصَبِيَّةِ أَنْ يُحِبَّ الرَّجُلُ قَوْمَهُ؟ قَالَ:" لَا، وَلَكِنْ مِنَ الْعَصَبِيَّةِ أَنْ يَنْصُرَ الرَّجُلُ قَوْمَهُ عَلَى الظُّلْمِ" ، قَالَ أَبُو عَبْد الرَّحْمَنِ: سَمِعْتُ مَنْ يَذْكُرُ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ أَبَاهَا يَعْنِي فَسِيلَةَ وَاثِلَةُ بْنُ الْأَسْقَعِ، وَرَأَيْتُ أَبِي جَعَلَ هَذَا الْحَدِيثَ فِي آخِرِ أَحَادِيثِ وَاثِلَةَ، فَظَنَنْتُ أَنَّهُ أَلْحَقَهُ فِي حَدِيثِ وَاثِلَةَ فِي الأَصَلِ