9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين


Hadith of Abu Juhaym ibn al-Harith ibn al-Simah, may Allah be pleased with him

حَدِیث اَبِی جهَیمِ بنِ الحَارِثِ بنِ الصِّمَّةِ رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

NameFameRank
abū al-juhaym Al-Harith ibn al-Summa al-Ansari Companion
busr bn sa‘īdin Busr ibn Sa'id al-Hadrami Trustworthy
abī al-naḍr Salem bin Abi Umayyah Al-Qurashi Trustworthy, Established
mālikun Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
‘abd al-raḥman Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith

Musnad Ahmad ibn Hanbal 17540

Basar bin Saeed said that once Zaid bin Khalid al-Juhani (may Allah be pleased with him) sent me to Abu Juhaim (may Allah be pleased with him) to ask him about the hadith he had heard concerning a person passing in front of one who is praying. He said: I heard the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) saying: It is better for a person to stand for forty… …than to pass in front of one who is praying. I do not remember whether the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said days, months or years.


Grade: Sahih

بسر بن سعید کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ مجھے حضرت زید بن خالد رضی اللہ عنہ نے حضرت ابو جہیم رضی اللہ عنہ کے پاس وہ حدیث پوچھنے کے لئے بھیجا جو انہوں نے نمازی کے آگے سے گذرنے والے شخص کے متعلق سن رکھی تھی، انہوں نے فرمایا میں نے نبی ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ انسان کے لئے نمازی کے آگے سے گزرنے کی نسبت زیادہ بہتر ہے کہ وہ چالیس۔۔۔۔۔۔ تک کھڑا رہے یہ مجھے یاد نہیں رہا کہ نبی ﷺ نے دن فرمایا: مہینے یا سال فرمایا؟

Basar bin Saeed kehty hain keh aik martaba mujhe Hazrat Zaid bin Khalid Radi Allaho Anho ne Hazrat Abu Jahim Radi Allaho Anho ke pass woh hadees poochny ke liye bheja jo unhon ne namazi ke aagy se guzarny waly shakhs ke mutalliq sun rakhi thi, unhon ne farmaya main ne Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ko yeh farmate huye suna hai keh insan ke liye namazi ke aagy se guzarny ki nisbat ziada behtar hai keh woh chalis۔۔۔۔۔۔ tak khara rahy yeh mujhe yaad nahi raha keh Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ne din farmaya: mahina ya saal farmaya?.

قَرَأْتُ عَلَى عَبْدِ الرَّحْمَنِ مَالِكٌ ، عَنْ أَبِي النَّضْرِ مَوْلَى عُمَرَ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ بُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ ، أَنَّ زَيْدَ بْنَ خَالِدٍ الْجُهَنِيَّ أَرْسَلَهُ إِلَى أَبِي جُهَيْمٍ يَسْأَلُهُ مَاذَا سَمِعَ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْمَارِّ بَيْنَ يَدَيْ الْمُصَلِّي، مَاذَا عَلَيْهِ؟ قَالَ أَبُو الْجُهَيْمِ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " لَوْ يَعْلَمُ الْمَارُّ بَيْنَ يَدَيْ الْمُصَلِّي مَاذَا عَلَيْهِ، لَكَانَ أَنْ يَقِفَ أَرْبَعِينَ، خَيْرًا لَهُ مِنْ أَنْ يَمُرَّ بَيْنَ يَدَيْهِ" . قَالَ أَبُو النَّضْرِ: لَا أَدْرِي أَقَالَ: أَرْبَعِينَ يَوْمًا، أَوْ أَرْبَعِينَ شَهْرًا، أَوْ أَرْبَعِينَ سَنَةً.