11.
Remaining Narrations of the People of Kufa
١١-
بقية روايات أهل الكوفة


The Hadith of Khuraym ibn Fatik (may Allah be pleased with him)

حَدِيثُ خُرَيْمِ بْنِ فَاتِكٍ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ

NameFameRank
khuraym bn fātikin Khuraym ibn al-Akhram al-Asadi Companion
rajulin Anonymous Name
al-rukayn bn al-rabī‘ Rakeen ibn Al-Rabee Al-Fazari Trustworthy
al-mas‘ūdī Abd al-Rahman ibn Abd Allah al-Masudi Trustworthy, he became confused before his death, and the rule for him is that whoever heard from him in Baghdad, it was after the confusion
yazīd Yazid bin Harun al-Wasiti Trustworthy and Precise

Musnad Ahmad ibn Hanbal 18900

It is narrated by Hareem (RA) that the Holy Prophet (PBUH) said: "Deeds are of six types, and people are of four types. Two things are obligatory, one is equal, one good deed is rewarded tenfold, and one good deed is rewarded seven hundredfold. The two obligatory things are that whoever dies while not associating partners with Allah will enter Paradise, and whoever dies while associating partners with Allah will enter Hellfire. And the equal thing is that if a person intends to do good and its feeling arises in his heart and it is in the knowledge of Allah, then one good deed is written for him, and if a person commits an evil deed, then one evil deed is written for him. Whoever does a good deed, it is written for him tenfold, and whoever spends in the way of Allah, then one good deed is counted up to seven hundredfold. As for the rest of the people, some of them will have ease in this world and hardship in the Hereafter, some will have hardship in this world and ease in the Hereafter, some will have hardship in both this world and the Hereafter, and some will have ease in both this world and the Hereafter."


Grade: Hasan

حضرت خریم رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے ارشاد فرمایا اعمال چھ طرح کے ہیں اور لوگ چار طرح کے ہیں دو چیزیں واجب کرنے والی ہیں ایک چیز برابر برابر ہے اور ایک نیکی کا ثواب دس گنا اور ایک نیکی کا ثواب سات سو گنا ہے واجب کرنے والی دو چیزیں تو یہ ہیں کہ جو شخص اس حال میں مرے کہ وہ اللہ کے ساتھ کسی کو شریک نہ ٹھہراتا ہو وہ جنت میں داخل ہوگا اور جو اللہ کے ساتھ شرک کرتا ہوا مرے وہ جہنم میں داخل ہوگا اور برابر سرابر یہ ہے کہ جو شخص نیکی کا ارادہ کرے اس کے دل میں اس کا احساس پیدا ہو اور اللہ کے علم میں ہو تو اس کے لئے ایک نیکی لکھی جاتی ہے اور جو شخص برائی کا عمل سر انجام دے اس کے لئے ایک برائی لکھی جاتی ہے جو شخص ایک نیکی کرے اس کے لئے وہ دس گنا لکھی جاتی ہے اور جو شخص اللہ کے راستہ میں خرچ کرے تو ایک نیکی سات سو گنا تک شمار ہوتی ہے۔ باقی رہے لوگ تو ان میں سے بعض پر دنیا میں کشادگی اور آخرت میں تنگی ہوتی ہے بعض پر دنیا میں تنگی اور آخرت میں کشادگی بعض پر دنیا و آخرت دونوں میں تنگی اور بعض پر دنیا و آخرت دونوں میں کشادگی ہوتی ہے۔

Hazrat Kharim (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya amal chhe tarah ke hain aur log chaar tarah ke hain do cheezen wajib karne wali hain ek cheez barabar barabar hai aur ek neki ka sawab das guna aur ek neki ka sawab saat sau guna hai wajib karne wali do cheezen to ye hain ki jo shakhs is hal mein mare ki woh Allah ke sath kisi ko sharik na thehrata ho woh jannat mein dakhil hoga aur jo Allah ke sath shirk karta hua mare woh jahannam mein dakhil hoga aur barabar sarabar ye hai ki jo shakhs neki ka irada kare uske dil mein uska ehsaas paida ho aur Allah ke ilm mein ho to uske liye ek neki likhi jati hai aur jo shakhs burai ka amal sar anjam de uske liye ek burai likhi jati hai jo shakhs ek neki kare uske liye woh das guna likhi jati hai aur jo shakhs Allah ke raaste mein kharch kare to ek neki saat sau guna tak shumar hoti hai baqi rahe log to un mein se baaz par duniya mein kushadgi aur akhirat mein tangi hoti hai baaz par duniya mein tangi aur akhirat mein kushadgi baaz par duniya o akhirat dono mein tangi aur baaz par duniya o akhirat dono mein kushadgi hoti hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ ، أَخْبَرَنَا الْمَسْعُودِيُّ ، عَنِ الرُّكَيْنِ بْنِ الرَّبِيعِ ، عَنْ رَجُلٍ ، عَنْ خُرَيْمِ بْنِ فَاتِكٍ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " اْلَأََعْمَالُ سِتَّةٌ، وَالنَّاسُ أَرْبَعَةٌ، فَمُوجِبَتَانِ، وَمِثْلٌ بِمِثْلٍ، وَحَسَنَةٌ بِعَشْرِ أَمْثَالِهَا، وَحَسَنَةٌ بِسَبْعِ مِئَةٍ، فَأَمَّا الْمُوجِبَتَانِ، فَمَنْ مَاتَ لَاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا، دَخَلَ الْجَنَّةَ، وَمَنْ مَاتَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ النَّارَ، وَأَمَّا مِثْلٌ بِمِثْلٍ، فَمَنْ هَمَّ بِحَسَنَةٍ حَتَّى يَشْعُرَهَا قَلْبُهُ، وَيَعْلَمَهَا اللَّهُ مِنْهُ كُتِبَتْ لَهُ حَسَنَةً، وَمَنْ عَمِلَ سَيِّئَةً، كُتِبَتْ عَلَيْهِ سَيِّئَةً، وَمَنْ عَمِلَ حَسَنَةً فَبِعَشْرِ أَمْثَالِهَا، وَمَنْ أَنْفَقَ نَفَقَةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَحَسَنَةٌ بِسَبْعِ مِئَةٍ، وَأَمَّا النَّاسُ، فَمُوَسَّعٌ عَلَيْهِ فِي الدُّنْيَا مَقْتُورٌ عَلَيْهِ فِي الْآخِرَةِ، وَمَقْتُورٌ عَلَيْهِ فِي الدُّنْيَا مُوَسَّعٌ عَلَيْهِ فِي الَآْْخِرَةِ، وَمَقْتُورٌ عَلَيْهِ فِي الدُّنْيَا وَالَآْخِرَةِ، وَمُوَسَّعٌ عَلَيْهِ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ" .