1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him)

مُسْنَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

NameFameRank
‘umar Umar ibn al-Khattab al-'Adawi Sahabi
abī al-‘ajfā’ Naseeb ibn Haram al-Salami Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith
ibn sīrīn Muhammad ibn Sirin al-Ansari Trustworthy, Upright, Great in Rank, Does not consider narration by meaning
ayyūb Ayyub al-Sakhtiyani Trustworthy, his narrations are considered strong evidence
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
الأسمالشهرةالرتبة
عُمَرَ عمر بن الخطاب العدوي صحابي
أَبِي الْعَجْفَاءِ نسيب بن هرم السلمي صدوق حسن الحديث
ابْنِ سِيرِينَ محمد بن سيرين الأنصاري ثقة ثبت كبير القدر لا يرى الرواية بالمعنى
أَيُّوبَ أيوب السختياني ثقة ثبتت حجة
سُفْيَانُ سفيان بن عيينة الهلالي ثقة حافظ حجة

Musnad Ahmad ibn Hanbal 340

Abu al-Ajfa' Salmi said: I heard 'Umar, may Allah be pleased with him, saying: "O people! Do not make excessive marriage gifts to your wives, for if that were a source of honor in this world or piety before Allah, then the Prophet, peace and blessings be upon him, would have been most entitled to it. Yet, the marriage gift of any of the wives or daughters of the Prophet, peace and blessings be upon him, did not exceed twelve ounces of silver." Then 'Umar, may Allah be pleased with him, said: "Another thing is that if a person is killed during Jihad or dies a natural death, you say that this person is a martyr, that he has passed away as a martyr. However, it is possible that he had hidden gold or silver in the back of his mount or under his saddle, intending to trade with it. Therefore, do not say with certainty about anyone that he is a martyr. However, you can say that the one who is killed or dies in the cause of Allah is a martyr (and will enter Paradise), as the Prophet, peace and blessings be upon him, said."


Grade: Sahih

ابوالعجفاء سلمی کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں نے سیدنا عمر رضی اللہ عنہ کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ لوگو! اپنی بیویوں کے مہر زیادہ مت باندھا کرو، کیونکہ اگر یہ چیزیں دنیا میں باعث عزت ہوتی یا اللہ کے نزدیک تقویٰ میں شمار ہوتی تو اس کے سب زیادہ حق دار نبی ﷺ تھے، جبکہ نبی ﷺ کی کسی بیوی یا بیٹی کا مہر بارہ اوقیہ سے زیادہ نہیں تھا، پھر سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ دوسری بات یہ ہے کہ جو شخص دوران جہاد مقتول ہو جائے یا طبعی طور پر فوت ہو جائے، تو آپ لوگ یہ کہتے ہیں کہ فلاں آدمی شہید ہو گیا، فلاں آدمی شہید ہو کر دنیا سے رخصت ہوا، حالانکہ یہ بھی تو ہو سکتا ہے کہ اس نے اپنی سواری کے پچھلے حصے میں یا کجاوے کے نیچے سونا چاندی چھپا رکھا ہو، جس سے وہ تجارت کا ارادہ رکھتا ہو، اس لئے تم کسی کے متعلق یقین کے ساتھ یہ مت کہو کہ وہ شہید ہے، البتہ یہ کہہ سکتے ہو کہ جو شخص اللہ کے راستہ میں مقتول یا فوت ہو جائے (وہ شہید ہے) اور جنت میں داخل ہو گا، جیسا کہ نبی ﷺ فرماتے تھے۔

Abu al Ajfa Salmi kehte hain ke ek martaba maine Sayyidna Umar (رضي الله تعالى عنه) ko ye farmate huye suna ke logo! Apni biwiyon ke mehr zyada mat bandha karo, kyunki agar ye cheezen duniya mein baais izzat hoti ya Allah ke qareeb taqwa mein shumaar hoti to iske sabse zyada haqdaar Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) the, jabke Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki kisi biwi ya beti ka mehr barah awqiya se zyada nahin tha, phir Sayyidna Umar (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya ke dusri baat ye hai ke jo shakhs dauran jihad maqtul ho jaye ya tabai tor par faut ho jaye, to aap log ye kehte hain ke falan aadmi shaheed ho gaya, falan aadmi shaheed ho kar duniya se rukhsat hua, halanke ye bhi to ho sakta hai ke usne apni sawari ke pichhle hisse mein ya kajave ke neeche sona chandi chhupa rakha ho, jisse wo tijarat ka irada rakhta ho, isliye tum kisi ke mutalliq yaqeen ke sath ye mat kaho ke wo shaheed hai, albatta ye keh sakte hain ke jo shakhs Allah ke raaste mein maqtul ya faut ho jaye (wo shaheed hai) aur Jannat mein dakhil ho ga, jaisa ke Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) farmate the.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، سَمِعَهُ مِنْ أَبِي الْعَجْفَاءِ ، سَمِعْتُ عُمَرَ ، يَقُولُ: لَا تُغْلُوا صُدُقَ النِّسَاءِ، فَإِنَّهَا لَوْ كَانَتْ مَكْرُمَةً فِي الدُّنْيَا، أَوْ تَقْوَى فِي الْآخِرَةِ، لَكَانَ أَوْلَاكُمْ بِهَا النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،" مَا أَنْكَحَ شَيْئًا مِنْ بَنَاتِهِ وَلَا نِسَائِهِ فَوْقَ اثْنَتَيْ عَشْرَةَ وُقِيَّةً". وَأُخْرَى تَقُولُونَهَا فِي مَغَازِيكُمْ: قُتِلَ فُلَانٌ شَهِيدًا، مَاتَ فُلَانٌ شَهِيدًا، وَلَعَلَّهُ أَنْ يَكُونَ قَدْ أَوْقَرَ عَجُزَ دَابَّتِهِ، أَوْ دَفَّ رَاحِلَتِهِ ذَهَبًا وَفِضَّةً، يَبْتَغِي التِّجَارَةَ، فَلَا تَقُولُوا ذَاكُمْ، وَلَكِنْ قُولُوا كَمَا قَالَ مُحَمَّدٌ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مَنْ قُتِلَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، فَهُوَ فِي الْجَنَّةِ".