6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)

مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

NameFameRank
‘abd al-lah Abdullah ibn Mas'ud Companion
abī wā’ilin Shaqiq ibn Salama al-Asadi Veteran
‘āṣimun Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi Saduq Hasan al-Hadith
al-mas‘ūdī Abd al-Rahman ibn Abd Allah al-Masudi Trustworthy, he became confused before his death, and the rule for him is that whoever heard from him in Baghdad, it was after the confusion
yazīd Yazid bin Harun al-Wasiti Trustworthy and Precise
الأسمالشهرةالرتبة
عَبْدُ اللَّهِ عبد الله بن مسعود صحابي
أَبِي وَائِلٍ شقيق بن سلمة الأسدي مخضرم
عَاصِمٌ عاصم بن أبي النجود الأسدي صدوق حسن الحديث
الْمَسْعُودِيُّ عبد الرحمن بن عبد الله المسعودي صدوق اختلط قبل موته وضابطه أن من سمع منه ببغداد فبعد الاختلاط
يَزِيدُ يزيد بن هارون الواسطي ثقة متقن

Musnad Ahmad ibn Hanbal 3708

Abu Wa'il narrated that when Ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, killed Ibn an-Nawwahah, he said: "He and Ibn Ath-Thal came to the Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him, as messengers from Musaylimah al-Kadhdhab (the liar). The Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him, asked them, 'Do you both testify that I am the Messenger of Allah?' They said, 'We testify that Musaylimah is the Messenger of Allah.' The Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him, said, 'If I were to kill messengers, I would strike your necks.' From that time it became customary that messengers were not killed. As for Ibn Ath-Thal, Allah sufficed us of him (he died). This one remained until Allah granted us dominance over him."


Grade: Sahih

ابووائل کہتے ہیں کہ جب سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ نے ابن نواحہ کو قتل کیا تو فرمایا کہ یہ اور ابن اثال، مسیلمہ کذاب کی طرف سے نبی ﷺ کے پاس قاصد بن کر آئے تھے، نبی ﷺ نے ان دونوں سے پوچھا تھا: ”کیا تم دونوں اس بات کی گواہی دیتے ہو کہ میں اللہ کا رسول ہوں؟“ انہوں نے کہا کہ ہم تو مسیلمہ کے پیغمبر اللہ ہونے کی گواہی دیتے ہیں، نبی ﷺ نے فرمایا: ”اگر میں قاصدوں کو قتل کرتا ہوتا تو میں تم دونوں کی گردن اڑا دیتا“، اس وقت سے یہ رواج ہو گیا کہ قاصد کو قتل نہیں کیا جاتا، بہرحال! ابن اثال سے تو اللہ نے ہماری کفایت فرما لی (وہ مر گیا) یہ شخص اسی طرح رہا، یہاں تک کہ اب اللہ نے اس پر قابو عطا فرمایا۔

Abuwail kehte hain ki jab Sayyidna Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) ne Ibn Nawaha ko qatl kiya to farmaya ki yeh aur Ibn Asal, Musaylimah Kadhab ki taraf se Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas qasid bankar aaye thay, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne in donon se poocha tha: "kia tum donon is baat ki gawahi dete ho ki main Allah ka rasool hun?" Unhon ne kaha ki hum to Musaylimah ke paighambar Allah hone ki gawahi dete hain, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "agar main qasidon ko qatl karta hota to main tum donon ki gardan ura deta", us waqt se yeh riwaj ho gaya ki qasid ko qatl nahin kiya jata, baharhal! Ibn Asal se to Allah ne hamari kifayat farma li (wo mar gaya) yeh shaks isi tarah raha, yahan tak ki ab Allah ne is par qaboo ata farmaya.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ ، أَنْبَأَنَا الْمَسْعُودِيُّ ، حَدَّثَنِي عَاصِمٌ ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ ، قَالَ: قَالَ عَبْدُ اللَّهِ حَيْثُ قُتِلَ ابْنُ النَّوَّاحَةِ: إِنَّ هَذَا وَابْنَ أُثَالٍ، كَانَا أَتَيَا النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، رَسُولَيْنِ لمُسَيْلِمَةَ الْكَذَّابِ، فَقَالَ لَهُمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" أَتَشْهَدَانِ أَنِّي رَسُولُ اللَّهِ؟" قَالَا: نَشْهَدُ أَنَّ مُسَيْلِمَةَ رَسُولُ اللَّهِ!! فَقَالَ:" لَوْ كُنْتُ قَاتِلًا رَسُولًا، لَضَرَبْتُ أَعْنَاقَكُمَا"، قَالَ: فَجَرَتْ سُنَّةً أَنْ لَا يُقْتَلَ الرَّسُولُ، فَأَمَّا ابْنُ أُثَالٍ، فَكَفَانَاهُ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ، وَأَمَّا هَذَا، فَلَمْ يَزَلْ ذَلِكَ فِيهِ، حَتَّى أَمْكَنَ اللَّهُ مِنْهُ الْآنَ.