1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)

مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 649

Once, Sayyiduna Ali (may Allah be pleased with him) said, "Shall I not tell you the most virtuous verse of the Holy Quran that the Prophet (peace and blessings be upon him) told us? That verse is: 'Whatever misfortune befalls you is because of what your own hands have earned, and He pardons much.' And the Prophet (peace and blessings be upon him) said, 'O Ali! I explain its interpretation to you, the meaning of this verse is that whatever illness, hardship, or trial befalls you in this world, it is because of your own actions and deeds, and Allah Almighty is Most Generous that He does not punish for it again in the Hereafter, and what Allah has overlooked in this world, it is far-fetched that He will go back on His forgiveness."


Grade: Da'if

ایک مرتبہ سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ کیا میں تمہیں قرآن کریم کی وہ سب سے افضل آیت جو ہمیں نبی ﷺ نے بتائی تھی نہ بتاؤں؟ وہ آیت یہ ہے «مااصابكم من مصيبة فبما كسبت ايديكم و يعفو عن كثير» اور نبی ﷺ نے فرمایا تھا کہ علی! میں تمہارے سامنے اس کی تفسیر بیان کرتا ہوں، اس آیت کا مطلب یہ ہے کہ تمہیں دنیا میں جو بیماری، تکلیف یا آزمائش پیش آتی ہے تو وہ تمہاری اپنی حرکتوں اور کرتوتوں کی وجہ سے ہوتی ہے اور اللہ تعالیٰ اس سے بہت کریم ہے کہ آخرت میں اس کی دوبارہ سزا دے اور اللہ نے دنیا میں جس چیز سے درگزر فرمایا ہو، اس کے حلم سے یہ بعید ہے کہ وہ اپنے عفو سے رجوع کر لے۔

aik martaba syedna ali (رضي الله تعالى عنه)u ne farmaya keh kya main tumhen Quran e Kareem ki woh sab se afzal ayat jo humain nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne batai thi nah bataun? woh ayat yeh hai «ma asabakum min musibatin fabima kasabat aydikum wa ya'fu an kaseer» aur nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya tha keh ali! main tumhare samne is ki tafseer bayan karta hun, is ayat ka matlab yeh hai keh tumhen duniya mein jo bimari, takleef ya azmaish pesh aati hai to woh tumhari apni harkaton aur kartooton ki wajah se hoti hai aur Allah ta'ala is se bohat kareem hai keh aakhirat mein is ki dobara saza de aur Allah ne duniya mein jis cheez se darguzar farmaya ho, is ke halm se yeh baid hai keh woh apne afu se rujoo kar le.

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْفَزَارِيُّ ، أَخبرنَا الْأَزْهَرُ بْنُ رَاشِدٍ الْكَاهِلِيُّ ، عَنْ الْخَضِرِ بْنِ الْقَوَّاسِ ، عَنْ أَبِي سُخَيْلَةَ ، قَالَ: قَالَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: أَلَا أُخْبِرُكُمْ بِأَفْضَلِ آيَةٍ فِي كِتَابِ اللَّهِ تَعَالَى حَدَّثَنَا بِهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: مَا أَصَابَكُمْ مِنْ مُصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُو عَنْ كَثِيرٍ سورة الشورى آية 30،" وَسَأُفَسِّرُهَا لَكَ يَا عَلِيُّ: مَا أَصَابَكُمْ مِنْ مَرَضٍ، أَوْ عُقُوبَةٍ، أَوْ بَلَاءٍ فِي الدُّنْيَا، فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ، وَاللَّهُ تَعَالَى أَكْرَمُ مِنْ أَنْ يُثَنِّيَ عَلَيْهِمْ الْعُقُوبَةَ فِي الْآخِرَةِ، وَمَا عَفَا اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ فِي الدُّنْيَا، فَاللَّهُ تَعَالَى أَحْلَمُ مِنْ أَنْ يَعُودَ بَعْدَ عَفْوِهِ".