1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)
مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyun | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
zayd bn wahbin | Zayd ibn Wahb al-Jahni | Trustworthy |
slmh bn kuhaylin | Salama ibn Kuhail al-Hadrami | Trustworthy |
‘abd al-malik bn abī sulaymān | Abd al-Malik ibn Maysara al-Fazari | Thiqah (Trustworthy) |
yaḥyá bn ‘abd al-malik bn ḥumayd bn abī ghanīyah | Yahya ibn Abd al-Malik al-Khuzai | Thiqah (Trustworthy) |
aḥmad bn jamīlin abū yūsuf | Ahmad ibn Jamil al-Marwazi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 706
Zaid bin Wahab narrated that when the Kharijites revolted in Nahrawan, Sayyidina Ali (may Allah be pleased with him) stood amongst his companions and said: “These people have shed blood unjustly, they have plundered the wealth of the people, and they are your closest enemies. Therefore, my opinion is that you should march towards your enemy. I fear that these people might attack you from the rear. I have heard the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) say that a group will emerge from my Ummah whose prayers will be insignificant compared to yours, whose fasts will hold no weight against yours, and whose recitation of the Quran will be worthless compared to yours. They will recite the Quran thinking it will benefit them, while in reality, it will be a source of punishment for them because it will not go beyond their throats. They will exit Islam like an arrow passing through its target. And their sign will be that among them will be a man with an arm but no elbow, and on his hand, there will be a mark resembling a woman's breast, surrounded by a patch of white hairs. If an army that attacks them knew the reward promised to them from the words of their Prophet, they would sit back and rely solely on that. Therefore, proceed in the name of Allah." The narrator then mentioned the complete Hadith.
Grade: Sahih
زید بن وہب کہتے ہیں کہ جب نہروان میں خوارج نے خروج کیا تو سیدنا علی رضی اللہ عنہ اپنے ساتھیوں کے درمیان کھڑے ہوئے اور فرمانے لگے کہ ان لوگوں نے ناحق خون بہایا ہے، لوگوں کے جانوروں کو لوٹا ہے اور یہ تمہارے سب سے قریب ترین دشمن ہیں اس لئے میری رائے یہ ہے کہ تم اپنے دشمنوں کی طرف کوچ کرو، مجھے اندیشہ ہے کہ کہیں یہ لوگ عقب سے تم پر نہ آ پڑیں اور میں نے نبی ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ میری امت میں ایک ایسا گروہ ظاہر ہو گا جس کی نمازوں کے سامنے تمہاری نمازوں کی کوئی حیثیت نہ ہو گی، جن کے روزوں کے سامنے تمہارے روزوں کی کوئی وقعت نہ ہو گی، جن کی تلاوت کے سامنے تمہاری تلاوت کچھ نہ ہو گی، وہ قرآن کریم کی تلاوت کرتے ہوئے یہ سمجھتے ہوں گے کہ اس پر انہیں ثواب ملے گا حالانکہ وہ ان کے لئے باعث عقاب ہو گا، کیونکہ وہ قرآن ان کے گلوں سے نیچے نہیں اترے گا، وہ اسلام سے اس طرح نکل جائیں گے جیسے تیر شکار سے آر پار ہو جاتا ہے اور ان کی علامت یہ ہو گی کہ ان میں ایک ایسا آدمی بھی ہو گا جس کا بازو تو ہو گا لیکن کہنی نہ ہو گی، اس کے ہاتھ پر عورت کی چھاتی کی گھنڈی جیسا نشان ہو گا جس کے ارگرد سفید رنگ کے کچھ بالوں کا گچھا ہو گا اگر کسی ایسے لشکر کو جو ان پر حملہ آور ہو اس ثواب کا پتہ چل جائے جو ان کے پیغمبر کی زبانی ان سے کیا گیا ہے تو وہ صرف اسی پر بھروسہ کر کے بیٹھ جائیں اس لئے اللہ کا نام لے کر روانہ ہو جاؤ، اس کے بعد راوی نے مکمل حدیث ذکر کی۔
Zayd bin Wahab kehte hain ki jab Nahrawan mein Khwarij ne khurooj kiya to Sayyidina Ali (رضي الله تعالى عنه) apne saathiyon ke darmiyaan khade hue aur farmane lage ki in logon ne nahaq khoon bahaya hai, logon ke jaanwaron ko loota hai aur ye tumhare sab se qareeb tareen dushman hain is liye meri raaye ye hai ki tum apne dushmanon ki taraf kooch karo, mujhe andesha hai ki kahin ye log aqb se tum par na aa paden aur maine Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ye farmate hue suna hai ki meri ummat mein ek aisa giroh zahir ho ga jis ki namaazon ke samne tumhari namaazon ki koi haisiyat na ho gi, jin ke rozon ke samne tumhare rozon ki koi waqeat na ho gi, jin ki tilawat ke samne tumhari tilawat kuchh na ho gi, wo Quran Kareem ki tilawat karte hue ye samajhte honge ki is par unhen sawab milega halanki wo un ke liye baais azab ho ga, kyunki wo Quran un ke galon se neeche nahin utrega, wo Islam se is tarah nikal jayenge jaise teer shikar se aar paar ho jata hai aur un ki alamat ye ho gi ki un mein ek aisa aadmi bhi ho ga jis ka bazu to ho ga lekin kahni na ho gi, is ke haath par aurat ki chhati ki ghundi jaisa nishan ho ga jis ke ird gird safed rang ke kuchh balon ka gachcha ho ga agar kisi aise lashkar ko jo un par hamla awar ho is sawab ka pata chal jaye jo un ke paighambar ki zubani un se kiya gaya hai to wo sirf isi par bharosa kar ke baith jayen is liye Allah ka naam le kar rawana ho jao, is ke baad rawi ne mukammal hadees zikar ki.
حَدَّثَنَا عَبْد اللَّهِ، حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَمِيلٍ أَبُو يُوسُفَ ، أَخْبَرَنَا يَحْيَى بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ حُمَيْدِ بْنِ أَبِي غَنِيَّةَ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ ، قَالَ: لَمَّا خَرَجَتْ الْخَوَارِجُ بِالنَّهْرَوَانِ قَامَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فِي أَصْحَابِهِ، فَقَالَ: إِنَّ هَؤُلَاءِ الْقَوْمَ قَدْ سَفَكُوا الدَّمَ الْحَرَامَ، وَأَغَارُوا فِي سَرْحِ النَّاسِ، وَهُمْ أَقْرَبُ الْعَدُوِّ إِلَيْكُمْ، وَإِنْ تَسِيرُوا إِلَى عَدُوِّكُمْ أَنَا أَخَافُ أَنْ يَخْلُفَكُمْ هَؤُلَاءِ فِي أَعْقَابِكُمْ، إِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ" تَخْرُجُ خَارِجَةٌ مِنْ أُمَّتِي، لَيْسَ صَلَاتُكُمْ إِلَى صَلَاتِهِمْ بِشَيْءٍ، وَلَا صِيَامُكُمْ إِلَى صِيَامِهِمْ بِشَيْءٍ، وَلَا قِرَاءَتُكُمْ إِلَى قِرَاءَتِهِمْ بِشَيْءٍ، يَقْرَؤُونَ الْقُرْآنَ يَحْسِبُونَ أَنَّهُ لَهُمْ وَهُوَ عَلَيْهِمْ، لَا يُجَاوِزُ حَنَاجِرَهُمْ، يَمْرُقُونَ مِنَ الْإِسْلَامِ كَمَا يَمْرُقُ السَّهْمُ مِنَ الرَّمِيَّةِ"، وَآيَةُ ذَلِكَ أَنَّ فِيهِمْ رَجُلًا لَهُ عَضُدٌ وَلَيْسَ لَهَا ذِرَاعٌ، عَلَيْهَا مِثْلُ حَلَمَةِ الثَّدْيِ، عَلَيْهَا شَعَرَاتٌ بِيضٌ، لَوْ يَعْلَمُ الْجَيْشُ الَّذِينَ يُصِيبُونَهُمْ مَا لَهُمْ عَلَى لِسَانِ نَبِيِّهِمْ، لَاتَّكَلُوا عَلَى الْعَمَلِ، فَسِيرُوا عَلَى اسْمِ اللَّهِ... فَذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ.