13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on the prohibition of selling alcohol, carrion, pigs, and idols

باب تحريم بيع الخمر والميتة والخنزير والأصنام

Sunan al-Kubra Bayhaqi 11047

(11047) (a) Yahya bin Bakr narrated from Laith: (b) Jabir (may Allah be pleased with him) bin Abdullah narrated that in the year of the conquest of Makkah, I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) saying, "Verily, Allah Almighty and His Messengers have prohibited the buying and selling of alcohol, carrion, pigs, and idols." He (the Prophet) was asked, "What is the ruling on the skin of carrion? It is used to waterproof ships, dye leather, and people use it in lamps?" He (the Prophet) replied, "It is also forbidden (haram)." Then, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "May Allah ruin the Jews! When Allah prohibited them from consuming animal fat, they melted it, sold it, and consumed its price."


Grade: Sahih

(١١٠٤٧) (الف ) یحییٰ بن بکر لیث سے روایت کرتے ہیں : (ب) حضرت جابر (رض) بن عبداللہ روایت کہ میں نے فتح مکہ والے سال رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا : بیشک اللہ تعالیٰ اور اس کے رسولوں نے شراب ، مردار ، خنزیر اور بتوں کی خریدو فروخت حرام کردی ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے پوچھا گیا : مردار کی چمڑی کے بارے میں کیا حکم ہے ؟ اس سے تو کشتیوں کو لیپ کیا جاتا ہے اور چمڑے رنگے جاتے ہیں اور لوگ اسے چراغ میں استعمال کرتے ہیں ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جواب دیا : وہ بھی حرام ہے۔ پھر رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ تعالیٰ یہودیوں کو برباد کرے، جب اللہ نے ان پر چربی حرام کی تو انھوں نے اسے پگھلا کر بیچ دیا اور اس کی قیمت کھاگئے۔

(11047) (alif) Yahya bin Bakr Lais se riwayat karte hain : (be) Hazrat Jabir (RA) bin Abdullah riwayat karte hain ke maine Fath Makkah wale saal Rasool Allah (SAW) ko farmate huye suna : Beshak Allah Taala aur uske Rasoolon ne sharab, murdar, suar aur buton ki khareed o farokht haram kardi hai. Aap (SAW) se poochha gaya : Murdar ki chamrri ke bare mein kya hukum hai? Is se to kashtiyon ko leep kiya jata hai aur chamrre range jate hain aur log ise chiragh mein istemaal karte hain? Aap (SAW) ne jawab diya : Woh bhi haram hai. Phir Rasool Allah (SAW) ne farmaya : Allah Taala Yahoodon ko barbad kare, jab Allah ne un par charbi haram ki to unhon ne use pigla kar bech diya aur us ki qeemat kha gaye.

١١٠٤٧ - أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا ابْنُ مِلْحَانَ، ثنا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْكَعْبِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَيُّوبَ، أنبأ قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ،أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ عَامَ الْفَتْحِ وَهُوَ بِمَكَّةَ:" إِنَّ اللهَ وَرَسُولَهُ حَرَّمَ بَيْعَ الْخَمْرِ وَالْمَيْتَةِ وَالْخِنْزِيرِ وَالْأَصْنَامِ "،فَقِيلَ:يَا رَسُولَ اللهِ، أَرَأَيْتَ شُحُومَ الْمَيْتَةِ؛ فَإِنَّهَا تُطْلَى بِهَا السُّفُنُ، وَيُدْهَنُ بِهَا الْجُلُودُ، وَيَسْتَصْبِحُ بِهَا النَّاسُ؟فَقَالَ:" لَا، هُوَ حَرَامٌ "،ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" قَاتَلَ اللهُ الْيَهُودَ؛ إِنَّ اللهَ لَمَّا حَرَّمَ عَلَيْهِمْ شُحُومَهَا جَمَلُوهَا، ثُمَّ بَاعُوهُ وَأَكَلُوا ثَمَنَهُ ". ⦗٢١⦘ لَفْظُ حَدِيثِ قُتَيْبَةَ بْنِ سَعِيدٍ رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ وَمُسْلِمٌ جَمِيعًا فِي الصَّحِيحِ عَنْ قُتَيْبَةَ.١١٠٤٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو الْحُسَيْنِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ تَمِيمٍ الْقَنْطَرِيُّ، ثنا أَبُو قِلَابَةَ، ثنا أَبُو عَاصِمٍ، ثنا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ جَعْفَرٍ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، ثنا أَبُو عَاصِمٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جَعْفَرٍ،حَدَّثَنِي يَزِيدُ بْنُ أَبِي حَبِيبٍ قَالَ:كَتَبَ إِلِيَّ عَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ،أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللهِ يَقُولُ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ الْفَتْحِ يَقُولُ،فَذَكَرَهُ بِمَعْنَاهُ إِلَّا أَنَّهُ قَالَ:فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: مَا تَرَى فِي شُحُومِ الْمَيْتَةِ يَا رَسُولَ اللهِ؟فَقَالَ:" قَاتَلَ اللهُ "، لَمْ يَذْكُرْ مَا بَيْنَهُمَا. رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُثَنَّى،وَأَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ فَقَالَ:وَقَالَ أَبُو عَاصِمٍ، فَذَكَرَ إِسْنَادَهُ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 11048

Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) reported: I heard the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) in the year of the conquest of Makkah saying the aforementioned Hadith, but he added in it that a man asked him, “O Messenger of Allah, what about the fat of a dead animal?” He (peace and blessings be upon him) said, “May Allah curse the Jews.”


Grade: Da'if

(١١٠٤٨) حضرت جابر بن عبداللہ (رض) فرماتے ہیں : میں نے فتح مکہ کے سال رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا ، پھر انھوں نے مذکورہ حدیث بیان کی مگر اس میں یہ اضافہ ہے کہ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ایک آدمی نے پوچھا : اے اللہ کے رسول ! مردار کی چربی کا کیا حکم ہے ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ تعالیٰ یہودیوں کو ہلاک کرے ۔

(11048) Hazrat Jabir bin Abdullah (RA) farmate hain : mein ne Fath Makkah ke saal Rasool Allah (SAW) ko farmate huye suna, phir unhon ne mazkora hadees bayan ki magar is mein ye izafa hai ki phir aap (SAW) se ek aadmi ne poocha : aye Allah ke Rasool! Murdar ki charbi ka kya hukum hai? Aap (SAW) ne farmaya : Allah Ta'ala yahudion ko halaak kare.

١١٠٤٧ - أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا ابْنُ مِلْحَانَ، ثنا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْكَعْبِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَيُّوبَ، أنبأ قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ،أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ عَامَ الْفَتْحِ وَهُوَ بِمَكَّةَ:" إِنَّ اللهَ وَرَسُولَهُ حَرَّمَ بَيْعَ الْخَمْرِ وَالْمَيْتَةِ وَالْخِنْزِيرِ وَالْأَصْنَامِ "،فَقِيلَ:يَا رَسُولَ اللهِ، أَرَأَيْتَ شُحُومَ الْمَيْتَةِ؛ فَإِنَّهَا تُطْلَى بِهَا السُّفُنُ، وَيُدْهَنُ بِهَا الْجُلُودُ، وَيَسْتَصْبِحُ بِهَا النَّاسُ؟فَقَالَ:" لَا، هُوَ حَرَامٌ "،ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" قَاتَلَ اللهُ الْيَهُودَ؛ إِنَّ اللهَ لَمَّا حَرَّمَ عَلَيْهِمْ شُحُومَهَا جَمَلُوهَا، ثُمَّ بَاعُوهُ وَأَكَلُوا ثَمَنَهُ ". ⦗٢١⦘ لَفْظُ حَدِيثِ قُتَيْبَةَ بْنِ سَعِيدٍ رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ وَمُسْلِمٌ جَمِيعًا فِي الصَّحِيحِ عَنْ قُتَيْبَةَ.١١٠٤٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو الْحُسَيْنِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ تَمِيمٍ الْقَنْطَرِيُّ، ثنا أَبُو قِلَابَةَ، ثنا أَبُو عَاصِمٍ، ثنا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ جَعْفَرٍ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، ثنا أَبُو عَاصِمٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جَعْفَرٍ،حَدَّثَنِي يَزِيدُ بْنُ أَبِي حَبِيبٍ قَالَ:كَتَبَ إِلِيَّ عَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ،أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللهِ يَقُولُ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ الْفَتْحِ يَقُولُ،فَذَكَرَهُ بِمَعْنَاهُ إِلَّا أَنَّهُ قَالَ:فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: مَا تَرَى فِي شُحُومِ الْمَيْتَةِ يَا رَسُولَ اللهِ؟فَقَالَ:" قَاتَلَ اللهُ "، لَمْ يَذْكُرْ مَا بَيْنَهُمَا. رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُثَنَّى،وَأَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ فَقَالَ:وَقَالَ أَبُو عَاصِمٍ، فَذَكَرَ إِسْنَادَهُ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 11049

(11049) It is narrated on the authority of Abu Hurairah that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Allah Almighty has forbidden alcohol and its price, carrion and its price, and swine and its price.


Grade: Da'if

(١١٠٤٩) حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ تعالیٰ نے شراب اور اس کی قیمت ، مردار اور اس کی قیمت اور خنزیر اور اس کی قیمت حرام قرار دی ہے۔

(11049) Hazrat Abu Huraira se riwayat hai ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Allah Ta'ala ne sharab aur uski qeemat, murdar aur uski qeemat aur khaziraur aur uski qeemat haram qarar di hai.

١١٠٤٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ صَالِحٍ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ وَهْبٍ، ثنا مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ عَبْدِ الْوَهَّابِ بْنِ بُخْتٍ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنِ الْأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" إِنَّ اللهَ جَلَّ ثَنَاؤُهُ حَرَّمَ الْخَمْرَ وَثَمَنَهَا، وَحَرَّمَ الْمَيْتَةَ وَثَمَنَهَا، وَحَرَّمَ الْخِنْزِيرَ وَثَمَنَهُ "

Sunan al-Kubra Bayhaqi 11050

Ibn Abbas (R.A.) said: The following things are forbidden (Haram): 1. Bribe in judgment 2. The wages of a prostitute 3. The price of a dog 4. The price of a monkey 5. The price of a pig 6. The price of alcohol 7. The price of carrion (dead animal) 8. The price of blood 9. The price of an ox dedicated to an idol 0. The wages of a mourner! The wages of a singer @ The wages of a soothsayer # The wages of a magician $ The wages of a fortune-teller % The price of the skin of predatory animals ^ The price of the skin of carrion (dead animal) However, when it is dyed, there is no harm & The price of pictures * Compensation for recommendation (war booty, etc.)


Grade: Da'if

(١١٠٥٠) حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں : درج ذیل چیزیں حرام ہیں :1 فیصلے میں رشوت لینا 2 زانیہ کی اجرت 3 کتے کی قیمت 4 بندر کی قیمت 5 ۔ سور کی قیمت 6 شراب کی قیمت 7 مردار کی قیمت 8 خون کی قیمت 9 سانڈھ کی قیمت 0 نوحہ کرنے والی کی اجرت ! گانے والی کی اجرت @کاہن کی اجرت #جادوگر کی مزدوری $قیافہ گر کی اجرت %درندوں کے چمڑے کی قیمت ^مردار کے چمڑے کی قیمت مگر جب رنگ دیا جائے تو کوئی حرج نہیں & تصویروں کی قیمت *سفارش کا معاوضہ (غزوے کا ٹھیکہ۔

hazrat ibn abbas (rz) farmate hain : darj zail cheezain haram hain :1 faisle mein rishwat lena 2 zania ki ujrat 3 kutte ki qeemat 4 bandar ki qeemat 5 . soor ki qeemat 6 sharaab ki qeemat 7 murdaar ki qeemat 8 khoon ki qeemat 9 sandh ki qeemat 0 nowha karne wali ki ujrat ! ganay wali ki ujrat @kahan ki ujrat #jadugar ki mazdoori $qayafa gar ki ujrat %darindon ke chamre ki qeemat ^murdaar ke chamre ki qeemat magar jab rang diya jaye to koi harj nahi & tasveeron ki qeemat *sifarish ka muavza (ghazwai ka thika.

١١٠٥٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ الْعَبَّاسُ بْنُ الْفَضْلِ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ صَالِحٍ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:" السُّحْتُ: الرِّشْوَةُ فِي الْحُكْمِ، وَمَهْرُ الْبَغِيِّ، وَثَمَنُ الْكَلْبِ، وَثَمَنُ الْقِرْدِ، وَثَمَنُ الْخِنْزِيرِ، وَثَمَنُ الْخَمْرِ، وَثَمَنُ الْمَيْتَةِ، وَثَمَنُ الدَّمِ، وَعَسْبُ الْفَحْلِ، وَأَجْرُ النَّائِحَةِ، وَأَجْرُ الْمُغَنِّيَةِ، وَأَجْرُ الْكَاهِنِ، وَأَجْرُ السَّاحِرِ، وَأَجْرُ الْقَائِفِ، وَثَمَنُ جُلُودِ السِّبَاعِ، وَثَمَنُ جُلُودِ الْمَيْتَةِ، فَإِذَا دُبِغَتْ فَلَا بَأْسَ بِهَا، وَأَجْرُ صُوَرِ التَّمَاثِيلِ، وَهَدِيَّةُ الشَّفَاعَةِ، وَجَعِيلَةُ الْغَزْوِ ". هَذَا مُنْقَطِعٌ بَيْنَ حَبِيبِ بْنِ صَالِحٍ وَابْنِ عَبَّاسٍ، وَهُوَ مَوْقُوفٌ