Abu Zubair narrated: I asked Jabir (may Allah be pleased with him) about the price of a dog and a cat, whereupon he said: The Messenger of Allah (ﷺ) forbade that.
Grade: Sahih
(١١٠٣٦) حضرت ابو زبیر فرماتے ہیں : میں نے حضرت جابر (رض) نے کتے اور بلے کی قیمت کے بارے میں پوچھا تو انھوں نے جواب دیا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس سے ڈانٹا ہے۔
Hazrat Abu Zubair farmate hain : main ne Hazrat Jabir (RA) ne kutte aur bille ki qeemat ke bare mein poocha to unhon ne jawab diya ke Rasul Allah (SAW) ne is se daanta hai.
Jabir (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade eating cats and trading them. Imam Abu Dawud (may Allah have mercy on him) narrated in his Sunan, on the authority of Abdur-Razzaq, that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade profiting from the sale of cats.
Grade: Da'if
(١١٠٣٧) حضرت جابر (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بلے کے کھانے اور اس کی قیمت لینے سے منع کیا ہے۔ امام ابوداؤد (رح) نے اپنی سنن میں عبدالرزاق کی سند سے روایت کیا ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بلے کی قیمت سے منع کیا ہے۔
Hazrat Jabir (RA) farmate hain ke Rasool Allah (SAW) ne bille ke khane aur us ki qeemat lene se mana kya hai. Imam Abu Dawood (RA) ne apni Sunan mein Abdur Razzaq ki sanad se riwayat ki hai ke Rasool Allah (SAW) ne bille ki qeemat se mana kya hai.
Jabir (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the price of a dog and a cat. This hadith was narrated by Abu Dawud in his Sunan. This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but does not meet the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him).
Some scholars have said that this is when the cat has not been domesticated, and some are of the view that this was the case in the early days of Islam when the saliva of a cat was haram (forbidden). Then, when the saliva of a cat became halal (permissible), then taking its price also became permissible. There is no clear evidence for either of these two opinions.
Grade: Sahih
(١١٠٣٨) حضرت جابر (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کتے اور بلے کی قیمت سے منع کیا ہے۔ یہ حدیث ابو داؤد نے اپنی سنن میں روایت کی ہے ، یہ حدیث امام مسلم (رح) کی شرط کے مطابق صحیح ہے، لیکن امام بخاری (رح) کی شرائط پر پوری نہیں اترتی ۔
بعض اہل علم نے کہا ہے کہ یہ اس وقت ہے جب بلی مانوس نہ کی گئی ہو اور بعض کا خیال ہے کہ یہ ابتدائے اسلام کی بات ہے جب بلی کا جھوٹا حرام تھا ، پھر جب بلی کا جھوٹا حلال ہوگیا تو اس کی قیمت لینا بھی حلال ہوگیا ان دونوں قولوں کی کوئی واضح دلیل نہیں ہے۔
Hazrat Jaber (RA) farmate hain keh Rasool Allah (SAW) ne kutte aur bille ki qeemat se mana kia hai. Yeh hadees Abu Dawood ne apni sunan mein riwayat ki hai, yeh hadees Imam Muslim (RH) ki shart ke mutabiq sahih hai, lekin Imam Bukhari (RH) ki sharait par puri nahi utarti. Baaz ahle ilm ne kaha hai keh yeh us waqt hai jab billi manoos na ki gayi ho aur baaz ka khayal hai keh yeh ibtida-e-Islam ki baat hai jab bille ka jhootha haram tha, phir jab bille ka jhootha halal hogaya to us ki qeemat lena bhi halal hogaya in donon qawlon ki koi wazeh daleel nahi hai.
Ata says that there is no harm in taking the price of a bat. Shaykh (may Allah have mercy on him) said: When a sound hadith is established, and its abrogation is not famous, then there is no room for the saying of Ata.
Grade: Sahih
(١١٠٣٩) حضرت عطا فرماتے ہیں کہ بلے کی قیمت لینے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ شیخ (رح) فرماتے ہیں : جب صحیح حدیث ثابت ہے اور اس کا نسخ بھی مشہور نہیں تو عطا کے قول کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔
(11039) Hazrat Ata farmate hain ke bille ki qeemat lene mein koi harj nahin hai. Sheikh (rh) farmate hain : Jab sahih hadees sabit hai aur iska nasakh bhi mash'hoor nahin to Ata ke qaul ki koi gunjaish nahin hai.