3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Obligation of Ending Prayer with Salutation

باب وجوب التحلل من الصلاة بالتسليم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3970

Muhammad bin Hanfiyyah narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The key to prayer is purity, and that which makes it forbidden is the Takbir (the opening Takbir, i.e., Allahu Akbar). And that which makes it permissible again is the Salam (the closing Salam)."


Grade: Sahih

(٣٩٧٠) محمد بن حنفیہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : نماز کی کنجی طہارت ہے اور اس کو حرام کرنے والی چیز تکبیر ہے (یعنی جب تکبیر تحریمہ کہی تو جتنے بھی کام نماز کے منافی تھے وہ حرام ہوگئے) اور ان کا حلال ہونا سلام ہے (یعنی جب سلام پھیرا تو سب افعال جائز ہوگئے) ۔

(3970) Muhammad bin Hanfiyah bayan karte hain ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Namaz ki kunji tahaarat hai aur isko haram karne wali cheez takbeer hai (yani jab takbeer tahrima kahi to jitne bhi kaam namaz ke munfai the wo haram hogaye) aur inka halal hona salaam hai (yani jab salaam phera to sab af'aal jaiz hogaye).

٣٩٧٠ - أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ غَالِبٍ، ثنا أَبُو حُذَيْفَةَ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، عَنْ مُحَمَّدِ ابْنِ الْحَنَفِيَّةِ،عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الطُّهُورُ، وَإِحْرَامُهَا التَّكْبِيرُ، وَإِحْلَالُهَا التَّسْلِيمُ "

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3971

Abu Sa'id Khudri (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The key to prayer is purification, its prohibition is the starting Takbir (Allahu Akbar), and its permissibility is the concluding Salam."


Grade: Sahih

(٣٩٧١) ابو سعید خدری (رض) بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : نماز کی کنجی وضو ہے اور اس کو حرام کرنے والی چیز تکبیر ہے اور اس کا حلال ہونا سلام ہے۔

(3971) Abu Saeed Khudri (RA) bayan karte hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Namaz ki kunji wuzu hai aur is ko haram karne wali cheez takbeer hai aur is ka halal hona salam hai.

٣٩٧١ - أنبأ أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا أَبُو مُسْلِمٍ، ثنا أَبُو عُمَرَ، أنبأ حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ مَسْرُوقٍ الثَّوْرِيِّ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الْوُضُوءُ وَتَحْرِيمُهَا التَّكْبِيرُ وَتَحْلِيلُهَا التَّسْلِيمُ "تَفَرَّدَ بِهِ أَبُو عُمَرَ الضَّرِيرُ هَكَذَا فِيمَا زَعَمَ ابْنُ صَاعِدٍ، وَكَثِيرٌ مِنَ الْحُفَّاظِ وَقَدْ تَابَعَهُ عَلَيْهِ حَبَّانُ بْنُ هِلَالٍ، عَنْ حَسَّانَ، فَحَسَّانُ هُوَ الَّذِي تَفَرَّدَ بِهِ وَقَدْ٣٩٧٢ - أنبأ أَبُو نَصْرٍ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ قَتَادَةَ أنبأ أَبُو عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ بْنُ أَبِي الدُّمَيْكِ، ثنا عَبْدُ اللهِ الْعَيْشِيُّ، ثنا حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الْوُضُوءُ وَالتَّكْبِيرُ تَحْرِيمُهَا وَالتَّسْلِيمُ تَحْلِيلُهَا "هَذَا هُوَ الْمَحْفُوظُ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ طَرِيفٍ السَّعْدِيِّ، وَحَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ يَدُورُ عَلَيْهِ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3972

Abu Sa'id Khudri (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The key to prayer is purity, and it is commenced with Takbir (saying Allahu Akbar) and ended with Salam.”


Grade: Sahih

(٣٩٧٢) ابو سعید خدری (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : نماز کی کنجی وضو ہے اور اس کو حرام کرنے والی چیز تکبیر ہے اور اس کو حلال کرنے والی چیز سلام ہے۔

(3972) Abu Saeed Khudri (RA) se riwayat hai ki Rasool Allah (SAW) ne farmaya: Namaz ki kunji wuzu hai aur is ko haram karne wali cheez takbeer hai aur is ko halal karne wali cheez salam hai.

٣٩٧١ - أنبأ أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا أَبُو مُسْلِمٍ، ثنا أَبُو عُمَرَ، أنبأ حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ مَسْرُوقٍ الثَّوْرِيِّ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الْوُضُوءُ وَتَحْرِيمُهَا التَّكْبِيرُ وَتَحْلِيلُهَا التَّسْلِيمُ "تَفَرَّدَ بِهِ أَبُو عُمَرَ الضَّرِيرُ هَكَذَا فِيمَا زَعَمَ ابْنُ صَاعِدٍ، وَكَثِيرٌ مِنَ الْحُفَّاظِ وَقَدْ تَابَعَهُ عَلَيْهِ حَبَّانُ بْنُ هِلَالٍ، عَنْ حَسَّانَ، فَحَسَّانُ هُوَ الَّذِي تَفَرَّدَ بِهِ وَقَدْ٣٩٧٢ - أنبأ أَبُو نَصْرٍ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ قَتَادَةَ أنبأ أَبُو عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ بْنُ أَبِي الدُّمَيْكِ، ثنا عَبْدُ اللهِ الْعَيْشِيُّ، ثنا حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الْوُضُوءُ وَالتَّكْبِيرُ تَحْرِيمُهَا وَالتَّسْلِيمُ تَحْلِيلُهَا "هَذَا هُوَ الْمَحْفُوظُ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ طَرِيفٍ السَّعْدِيِّ، وَحَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ يَدُورُ عَلَيْهِ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3973

Abu Sa'id Khudri (may Allah be pleased with him) reported: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The key to prayer is purity, its declaration of prohibition is the takbir (saying 'Allahu Akbar'), its lawful completion is the taslim (saying 'Assalamu alaikum'), and there is a taslim after every two rak'ahs." And the prayer is not complete unless Surah Fatiha and something else are recited. Abu Abdur Rahman said, "I asked Abu Hanifa about the meaning of 'there is a taslim after every two rak'ahs.' He said, 'They meant the tashahhud (sitting position).'


Grade: Sahih

(٣٩٧٣) ابو سعید خدری (رض) روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : نماز کی چابی وضو ہے اور اس کی تحریم تکبیر ہے اور اس کا حلال ہونا سلام پھیرنا ہے اور ہر دو رکعتوں میں سلام ہے اور نماز مکمل نہیں ہوتی، جب تک کہ سورة فاتحہ اور اس کے علاوہ کچھ اور بھی پڑھا جائے۔ ابو عبد الرحمن کہتے ہیں : میں نے ابوحنیفہ سے پوچھا کہ ” دو رکعتوں میں سلام ہے “ سے کیا مراد ہے ؟ انھوں نے فرمایا : وہ تشہد مراد لیتے تھے۔

(3973) Abu Saeed Khudri (RA) riwayat karte hain ke Rasool Allah (SAW) ne farmaya : Namaz ki chabi wazu hai aur is ki tahreem takbeer hai aur is ka halal hona salam phirna hai aur har do rakaton mein salam hai aur namaz mukammal nahi hoti, jab tak ke Surah Fatiha aur is ke ilawa kuchh aur bhi parha jaye. Abu Abdur Rahman kehte hain : Maine Abu Hanifa se poocha ke ” do rakaton mein salam hai “ se kya murad hai ? Unhon ne farmaya : Woh tashahhud murad lete the.

٣٩٧٣ - أنبأ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا بِشْرُ بْنُ مُوسَى، ثنا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ يَعْنِي الْمُقْرِئُ، عَنْ أَبِي حَنِيفَةَ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ،أَنَّهُ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" الْوُضُوءُ مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ، وَالتَّكْبِيرُ تَحْرِيمُهَا، وَالتَّسْلِيمُ تَحْلِيلُهَا، وَفِي كُلِّ رَكْعَتَيْنِ تَسْلِيمٌ، وَلَا تُجْزِي صَلَاةٌ إِلَّا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَمَعَهَا غَيْرُهَا "قَالَ أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ: فَقُلْتُ لِأَبِي حَنِيفَةَ: مَا يَعْنِي فِي كُلِّ رَكْعَتَيْنِ تَسْلِيمٌ قَالَ: يَعْنِي التَّشَهُّدَ وَكَذَلِكَ رَوَاهُ عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ وَغَيْرُهُ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3974

Ata' ibn Abi Rabah (may Allah be pleased with him) reported that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would sit for the final tashahhud in prayer, he would turn his blessed face towards the people before reciting the tashahhud. This was before the verse regarding the taslim (saying "Assalamu alaikum") was revealed.


Grade: Da'if

(٣٩٧٤) عطاء بن ابی رباح (رض) بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب اپنی نماز کے آخر میں قعدہ کرتے تو تشہد سے پہلے لوگوں کی طرف اپنا رخ انور کرتے اور یہ سلام کا حکم نازل ہونے سے پہلے کا واقعہ ہے۔

(3974) Ata bin Abi Rabah (RA) bayan karte hain ki Rasul Allah (SAW) jab apni namaz ke akhir mein qada karte to tashahhud se pehle logon ki taraf apna rukh anwar karte aur ye salam ka hukum nazil hone se pehle ka waqia hai.

٣٩٧٤ - أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنْ عُمَرَ بْنِ ذَرٍّ،عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ قَالَ:" كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا قَعَدَ فِي آخِرِ صَلَاتِهِ قَبْلَ التَّشَهُّدِ أَقْبَلَ عَلَى النَّاسِ بِوَجْهِهِ وَذَلِكَ قَبْلَ أَنْ يَنْزِلَ التَّسْلِيمُ "