12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on what the Haram pilgrim is allowed to kill from land animals in the Halal and the Haram.

باب ما للمحرم قتله من دواب البر في الحل والحرم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10054

Bishr bin Musa narrates that Hammad bin Zaid reported Ibrahim as saying that if a person in the state of Ihram kills a mouse, then its atonement is... Hammad says that there was a man in Kufa who used to reject the sayings of Ibrahim without any fear, because he had heard very few Hadiths of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and the people of Kufa mostly followed and emulated Sh'abi because he had heard many Hadiths.


Grade: Sahih

(١٠٠٥٤) بشر بن موسیٰ فرماتے ہیں کہ حماد بن زید نے ابراہیم کا قول بیان کیا کہ جب محرم آدمی چوہیا کو قتل کر دے تو اس کے فدیہ یہ ہے۔۔۔ حماد فرماتے ہیں کہ کوفہ میں ایک آدمی تھا جو ابراہیم کے اقوال بغیر کسی خوف کے رد کردیتا تھا، اس وجہ سے کہ اس نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی احادیث بہت کم سنی تھیں اور کوفہ کے آدمی سب سے زیادہ اتباع واقتدا حضرت شعبی (رض) کی کرتے تھے، کیوں کہ انھوں نے احادیث زیادہ سن رکھی تھیں۔

10054 Bashar bin Musa farmate hain ki Hammad bin Zaid ne Ibrahim ka qaul bayan kya ki jab muharram aadmi chuhiya ko qatl kar de to uske fidya ye hai Hammad farmate hain ki Kufa mein ek aadmi tha jo Ibrahim ke aqwal baghair kisi khauf ke rad kar deta tha is wajah se ki usne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki ahadith bahut kam suni thin aur Kufa ke aadmi sab se zyada ittaba wa iqtida Hazrat Shabi (RA) ki karte the kyunki unhon ne ahadith zyada sun rakhi thin

١٠٠٥٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ بِشْرَانَ، بِبَغْدَادَ، أنا أَبُو عَمْرِو بْنُ السَّمَّاكِ، ثنا حَنْبَلُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا بِشْرُ بْنُ مُوسَى، ثنا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ،وَذَكَرُوا لَهُ قَوْلَ إِبْرَاهِيمَ:" فِي الْفَأْرَةِ جَزَاءٌ إِذَا قَتَلَهَا الْمُحْرِمُ "فَقَالَ حَمَّادٌ:" مَا كَانَ بِالْكُوفَةِ رَجُلٌ أَوْحَشَ بِرَدِّ الْآثَارِ مِنْ إِبْرَاهِيمَ؛ وَذَلِكَ لِقِلَّةِ مَا سَمِعَ مِنْ حَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَلَا كَانَ رَجُلٌ بِالْكُوفَةِ أَحْسَنَ اتِّبَاعًا وَلَا أَحْسَنَ اقْتِدَاءً مِنَ الشَّعْبِيِّ؛ وَذَلِكَ لِكَثْرَةِ مَا سَمِعَ "