13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on judgment for someone who bought at a loss

باب الحكم فيمن اشترى مصراة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10726

'Abdul Rahman bin Abi Laila reported from some of the Companions that the Prophet (ﷺ) forbade meeting a trade caravan at night and also forbade a town-dweller selling on behalf of a villager. He who bought a milch animal having its milk retained in the udder, has two options; if he approves its milk after milking, he may keep it, but if he returns it, he should pay one Sa' of dates or one Sa' of grain along with it. Shaykh (Ibn Uthaymeen) said: The Shaykh (the author) said that some of the narrators doubted whether it will be only one of them, not as an option, so that it conforms to the authentic hadiths.


Grade: Sahih

(١٠٧٢٦) عبدالرحمن بن ابی یعلی صحابہ میں سے کسی سے نقل فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے رات کے وقت تجارتی قافلے کو ملنے سے منع فرمایا اور شہری دیہاتی کے لیے بیع کریں اس سے بھی روکا۔ جس نے دودھ روکی ہوئی بکری خریدی اس کو دو اختیاروں میں سے ایک ہے، اگر اس کا دودھ دوہنے کے بعد پسند کرے تو اس کو رکھ لے۔ اگر واپس کرے تو ایک صاع غلے یا ایک صاع کھجور کا ساتھ دے۔ شیخ (رح) فرماتے ہیں : فرماتے ہیں کہ یہ بعض راویوں کا شک ہے کہ ایک اس سے ہوگا یا اس سے نہ کہ اختیار کے طریقے پر، تاکہ ثابت احادیث کے موافق ہوجائے۔

10726 abdulrahman bin abi yaali sahaba mein se kisi se naql farmate hain ki aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne raat ke waqt tijarti qafile ko milne se mana farmaya aur shehri dehati ke liye bay karain is se bhi roka jis ne doodh roki hui bakri kharidi us ko do ikhtiyaron mein se ek hai agar is ka doodh dohne ke baad pasand kare to us ko rakh le agar wapas kare to ek sa ghalla ya ek sa khajoor ka sath de sheikh reh farmate hain farmate hain ki yeh baz rauviyon ka shak hai ki ek is se hoga ya is se nah ki ikhtiyar ke tarike par takih sabit ahadees ke mutabiq hojaaye

١٠٧٢٦ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ مُكْرَمٍ، ثنا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أنا شُعْبَةُ، عَنِ الْحَكَمِ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" أَنَّهُ نَهَى أَنْ يُتَلَقَّى الْأَجْلَابُ، وَأَنْ يَبِيعَ حَاضِرٌ لِبَادٍ، وَمَنِ اشْتَرَى مُصَرَّاةً فَهُوَ بِخَيْرِ النَّظَرَيْنِ، فَإِنْ حَلَبَهَا وَرَضِيَهَا أَمْسَكَهَا، وَإِنْ رَدَّهَا رَدَّ مَعَهَا صَاعًا مِنْ طَعَامٍ، أَوْ صَاعًا مِنْ تَمْرٍ "قَالَ الشَّيْخُ: يُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ هَذَا شَكًّا مِنْ بَعْضِ الرُّوَاةِ،فَقَالَ:صَاعًا مِنْ هَذَا أَوْ مِنْ ذَلِكَ لَا أَنَّهُ مِنْ وَجْهِ التَّخْيِيرِ؛ لِيَكُونَ مُوَافِقًا لِلْأَحَادِيثِ الثَّابِتَةِ فِي هَذَا الْبَابِ، وَاللهُ أَعْلَمُ