13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع
Chapter on the dislike of transacting with wealth mostly gained from usury or forbidden earnings
باب كراهية مبايعة من أكثر ماله من الربا أو ثمن المحرم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 10816
Nu'man bin Bashir narrates that I heard from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), and after him I have not heard from anyone. He (peace and blessings of Allah be upon him) said that halal (lawful) and haram (forbidden) are clear, and between them are doubtful matters, and sometimes he said that there are doubtful matters. I will soon give you an example that, indeed, Allah, the Lord of Glory, has designated a pasture, and the pasture of Allah is the things He has forbidden. And whoever grazes around the pasture is close to entering the pasture. The narrator said: Sometimes he (the Prophet) would say that he grazes in the pasture, and whoever falls into doubt is close to becoming bold. The narrator said: I do not know what is in this hadith.
Grade: Sahih
(١٠٨١٦) نعمان بن بشیر فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا ، ان کے بعد میں نے کسی سے نہیں سنا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ حلال و حرام واضح ہے اور جو ان کے درمیان ہے مشتبہ ہے اور بعض اوقات کہا کہ مشتبہ امور ہیں۔ عنقریب میں تمہارے لیے ایک مثال بیان کروں گا کہ بیشک اللہ رب العزت نے ایک چراگاہ مقرر کی ہے اور اللہ کی چراگاہ اس کی حرام کردہ اشیاء ہیں اور جو چراگاہ کے اردگرد چراتا ہے، قریب ہے کہ وہ چراگاہ میں داخل ہوجائیں راوی کہتے ہیں : بعض اوقات فرمایا کہ وہ چراگاہ میں چریں اور جو شک میں پڑجاتا ہے، قریب ہے کہ وہ دلیر ہوجائے۔ راوی کہتے ہیں : میں نہیں جانتا کہ اس حدیث میں کیا ہے۔
10816 Nauman bin Bashir farmate hain ke maine rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna, un ke baad maine kisi se nahi suna. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya ke halal o haram wazeh hai aur jo un ke darmiyan hai mushtaba hai aur baz auqat kaha ke mushtaba umoor hain. Anqareeb main tumhare liye ek misaal bayan karunga ke beshak Allah Rab-ul-Izzat ne ek charagah muqarrar ki hai aur Allah ki charagah us ki haram karda ashiya hain aur jo charagah ke gird charata hai, qareeb hai ke woh charagah mein dakhil hojain. Rawi kehte hain: Baz auqat farmaya ke woh charagah mein charen aur jo shak mein par jata hai, qareeb hai ke woh daleer hojaye. Rawi kehte hain: Main nahi janta ke is hadees mein kya hai.
١٠٨١٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ بِشْرَانَ الْعَدْلُ، بِبَغْدَادَ، أنا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو الرَّزَّازُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ الْوَلِيدِ الْفَحَّامُ، ثنا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، أنا ابْنُ عَوْنٍ، عَنْ عَامِرٍ الشَّعْبِيِّ، عَنِ النُّعْمَانِ بْنِ بَشِيرٍ،قَالَ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَلَا وَاللهِ لَا أَسْمَعُ أَحَدًا بَعْدَهُ،يَقُولُ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،يَقُولُ:" إِنَّ الْحَلَالَ بَيِّنٌ، وَإِنَّ الْحَرَامَ بَيِّنٌ، وَإِنَّ بَيْنَ ذَلِكَ مُشْتَبِهَاتٍ "،وَرُبَّمَا قَالَ:" أُمُورًا مُشْتَبِهَةً "، وَسَأَضْرِبُ لَكُمْ فِي ذَلِكَ مَثَلًا إِنَّ اللهَ حَمَى حِمًى، وَإِنَّ حِمَى اللهِ مَا حَرَّمَ، وَإِنَّهُ مَنْ يَرْعَ حَوْلَ الْحِمَى يُوشِكْ أَنْ يُخَالِطَ الْحِمَى" قَالَ: وَرُبَّمَا قَالَ: "أَوْشَكَ أَنْ يَرْتَعَ وَإِنَّهُ مَنْ يُخَالِطِ الرِّيبَةَ يُوشِكْ أَنْ يَجْسُرَ " قَالَ: وَلَا أَدْرِي أَشَيْءٌ فِي هَذَا الْحَدِيثِ أَمْ شَيْءٌ قَالَهُ الشَّعْبِيُّ ⦗٥٤٦⦘ أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ مِنْ حَدِيثِ ابْنِ عَوْنٍ، وَأَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ كَمَا مَضَى