13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter: None of you should make a bid over another's bid

باب: لا يسوم أحدكم على سوم أخيه

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10893

(10893) Imam Shafi'i states in Kitab al-Risalah that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: No one should make an offer after his brother has already made an offer, if it is proven. However, I do not remember it. It is similar to the hadith in which you (peace and blessings of Allah be upon him) said: And none of you should propose marriage to a woman who is already engaged to his brother, unless the first suitor gives him permission after having been given consent to marry her. If he allows it, then the marriage is permissible. They say that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) allowed the one who offered a higher price to buy it, and the sale in which a man outbid his brother, but the seller was not satisfied with the first offer, so he asked for more. Sheikh says: The hadith about the offer is proven through multiple chains of narration.


Grade: Sahih

(١٠٨٩٣) امام شافعی کتاب الرسالۃ میں فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کوئی اپنے بھائی کے بھاؤ پر بھاؤنہ کرے۔ اگر یہ ثابت ہو۔ لیکن میں نے اس کو یاد نہیں رکھا۔ یہ اس حدیث کی مانند ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اور نہ ہی تم میں سے کوئی اپنے بھائی کی منگنی پر منگنی کا پیغام بھیجے۔ جب بائع راضی ہو اجازت دے کر فروخت کردیا جائے بیع سے پہلے۔ اگر فروخت کردیا گیا تو پھر بیع لازم ہے۔ کہتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو فروخت کیا جس نے زیادہ قیمت دی اور وہ بیع جس میں کوئی آدمی اپنے بھائی سے زیادہ قیمت دے لیکن فروخت کرنے والا پہلے بھاؤ پر راضی نہ تھا۔ یہاں تک کہ اس نے مزید طلب کیا۔ شیخ فرماتے ہیں : بھاؤ والی حدیث کئی سندوں سے ثابت ہے۔

(10893) Imam Shafi kitab alrisalat mein farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : koi apne bhai ke bhaav par bhaavna kare. Agar yeh sabit ho. Lekin maine is ko yaad nahin rakha. Yeh is hadees ki manind hai keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : aur na hi tum mein se koi apne bhai ki mangni par mangni ka paigham bheje. Jab ba'e raazi ho ijazat de kar farokht kar diya jaye be se pehle. Agar farokht kar diya gaya to phir be lazim hai. Kehte hain keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne is ko farokht kiya jis ne ziyada qeemat di aur wo be jis mein koi aadmi apne bhai se ziyada qeemat de lekin farokht karne wala pehle bhaav par raazi na tha. Yahan tak keh us ne mazeed talab kiya. Sheikh farmate hain : bhaav wali hadees kai sanadon se sabit hai.

١٠٨٩٣ -قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ فِي كِتَابِ الرِّسَالَةِ:وَقَدْ رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ:" لَا يَسُومُ أَحَدُكُمْ عَلَى سَوْمِ أَخِيهِ "فَإِنْ كَانَ ثَابِتًا وَلَسْتُ أَحْفَظُهُ ثَابِتًا فَهُوَ مِثْلَ:" لَا يَخْطُبُ أَحَدُكُمْ عَلَى خِطْبَةِ أَخِيهِ وَلَا يَسُومُ عَلَى سَوْمِهِ "إِذَا رَضِيَ الْبَائِعُ وَأَذِنَ بِأَنْ يُبَاعَ قَبْلَ الْبَيْعِ حَتَّى لَوْ بِيعَ لَزِمَهُ،قَالَ:وَرَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَاعَ فِيمَنْ يَزِيدُ، وَبَيْعُ مَنْ يَزِيدُ سَوْمُ رَجُلٍ عَلَى سَوْمِ أَخِيهِ، وَلَكِنَّ الْبَائِعَ لَمْ يَرْضَ السَّوْمَ الْأَوَّلَ حَتَّى طَلَبَ الزِّيَادَةَ. أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنا أَبُو الْعَبَّاسِ، أنا الرَّبِيعُ، أنا الشَّافِعِيُّ فَذَكَرَهُ.قَالَ الشَّيْخُ:حَدِيثُ السَّوْمِ قَدْ ثَبَتَ مِنْ أَوْجُهٍ