1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on Water Perpetually Impure When Less Than Two Qullas
باب الماء الدائم تقع فيه نجاسة وهو أقل من قلتين
Sunan al-Kubra Bayhaqi 1115
(1115) (a) Narrated Nafi: Ibn Umar (RA) informed him that the people alighted along with the Messenger of Allah (PBUH) at a place called Al-Hijr, which was the land of Thamud. The Companions drew water from their wells and kneaded flour, whereupon the Messenger of Allah (PBUH) commanded them to pour away the water they had collected and to feed the dough to the camels. He also said, "Use the water from where the she-camel used to drink." (b) Narrated Anas bin Malik (RA): This water, although not impure, was prohibited to use. Therefore, you (PBUH) commanded us to pour it away and to feed the dough to the camels. It was not prohibited due to impurity (but due to the Prophet's (PBUH) command).
Grade: Sahih
(١١١٥) (الف) سیدنا نافع سے روایت ہے کہ ابن عمر (رض) نے انھیں خبر دی کہ لوگ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ مقام حجر پر اترے، یہ ثمود کی زمین تھی۔ صحابہ نے ان کے کنوؤں سے پانی لیا اور آٹا گوندھا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کو حاصل کردہ پانی بہانے کا حکم دیا اور آٹا اونٹوں کو کھلانے کا حکم دیا اور ساتھ ہی فرمایا : وہ اس پانی کو استعمال کریں جہاں وہ اونٹنی آتی تھی۔ (ب) انس بن عیاض (رح) سے روایت ہے کہ یہ پانی اگرچہ نجس نہ تھا لیکن اس کا استعمال ممنوع تھا، اس لیے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بہانے کا حکم دیا اور آٹا اونٹوں کو کھلانے کا حکم دیا۔ یہ نجاست کی وجہ سے ممنوع نہ تھا۔ (بلکہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا حکم تھا)
(1115) (alif) Sayyidina Nafi se riwayat hai ki Ibn Umar (Razi Allah Anhu) ne unhen khabar di ki log Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath maqam Hujr par utre, yeh Samood ki zameen thi. Sahaba ne unke kuon se pani liya aur aata gundha to Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unko hasil karda pani bahane ka hukum diya aur aata oonton ko khilane ka hukum diya aur sath hi farmaya: Woh is pani ko istemal karen jahan woh oonthni aati thi. (be) Anas bin Ayyaz (Rahimahullah) se riwayat hai ki yeh pani agarchi najis nah tha lekin iska istemal mamnoo tha, isliye aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne bahane ka hukum diya aur aata oonton ko khilane ka hukum diya. Yeh najasat ki wajah se mamnoo nah tha. (Balki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka hukum tha).
١١١٥ - وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، حَدَّثَنِي أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ،ثنا أَبُو مُوسَى إِسْحَاقُ بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ وَهَارُونُ بْنُ مُوسَى الْفَرْوِيُّ قَالَا:ثنا أَنَسُ بْنُ عِيَاضٍ، حَدَّثَنِي عُبَيْدُ اللهِ، عَنْ نَافِعٍ، أَنَّ ابْنَ عُمَرَ، أَخْبَرَهُ أَنَّ النَّاسَ نَزَلُوا مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحِجْرَ أَرْضَ ثَمُودٍ فَاسْتَقَوْا مِنْ بِيَارِهَا وَعَجَنُوا بِهِ فَأَمَرَهُمْ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُهَرِيقُوا مَا اسْتَقَوْا وَيُطْعِمُوا الْإِبِلَ الْعَجِينَ وَأَمَرَهُمْ أَنْ يَسْتَقُوا مَنَ الْبِئْرِ الَّتِي كَانَتْ تَرِدُهَا النَّاقَةُ " رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ مُوسَى الْأَنْصَارِيِّ وَرَوَاهُ الْبُخَارِيُّ عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ الْمُنْذِرِ، عَنْ أَنَسِ بْنِ عِيَاضٍ وَهَذَا الْمَاءُ وَإِنْ لَمْ يَكُنْ نَجِسًا فَحِينَ كَانَ مَمْنُوعًا مَنْهُ اسْتِعْمَالُهُ أَمَرَ بِإِرَاقَتِهِ وَأَمَرَ بِإِطْعَامِ مَا عُجِنَ بِهِ الْإِبِلَ وَكَذَلِكَ مَا يَكُونُ مَمْنُوعًا مَنْهُ لِنَجَاسَتِهِ