16.
Book of Stones (Retaliation)
١٦-
كتاب الحجر
Chapter on stoning adults for foolishness
باب الحجر على البالغين بالسفه
Sunan al-Kubra Bayhaqi 11336
Urwah bin Zubair (رضي الله تعالى عنه) narrated: Abdullah bin Ja’far came to Zubair bin Al-Awwam (رضي الله تعالى عنه) and said, “I have purchased such and such things and Ali (رضي الله تعالى عنه), Ameer-ul-Momineen (رضي الله تعالى عنه), wants to impose financial restrictions on Uthman (رضي الله تعالى عنه) by going to him.” Zubair (رضي الله تعالى عنه) said, “I am your partner in this transaction.” Then they went to Uthman (رضي الله تعالى عنه) and told him this. Uthman (رضي الله تعالى عنه) said, “How can I impose financial restrictions on the one whose partner is Zubair?” Imam Shafi’i said: Ali (رضي الله تعالى عنه) demanded restrictions because his stance was that restrictions could be imposed on an adult, and if it was not permissible to impose restrictions on an adult, then (it is contradictory as) Zubair (رضي الله تعالى عنه) said, “Restrictions cannot be imposed on a free adult.” Similarly, Uthman’s (رضي الله تعالى عنه) stance, all of them, was that restrictions can be imposed on an adult.
Grade: Da'if
(١١٣٣٦) حضرت عروہ بن زبیر (رض) فرماتے ہیں : عبداللہ بن جعفر، زبیر بن عوام کے پاس آئے اور کہا : میں نے فلاں فلاں چیز خریدی ہے اور حضرت علی (رض) امیرالمومنین (رض) حضرت عثمان (رض) کے پاس جا کر مالی پابندی لگوانا چاہتے ہیں۔ حضرت زبیر نے فرمایا : بیع میں میں تیرا شریک ہوں، پھر حضرت عثمان کے پاس آئے اور یہ بات انھیں بیان کی تو حضرت عثمان (رض) نے فرمایا : میں اس آدمی پر کیسے مالی پابندی لگاؤں جس کا شریک زبیر ہے۔ امام شافعی فرماتے ہیں : حضرت علی (رض) نے پابندی کا مطالبہ کیا؛ کیونکہ ان کا مو قف تھا کہ بالغ پر پابندی لگائی جاسکتی ہے اور اگر بالغ پر پابندی جائز نہ ہوتی تو حضرت زبیر (رض) فرماتے ہیں : بالغ آزاد پر پابندی نہیں ہوسکتی اسی طرح حضرت عثمان (رض) ان سب کا موقف تھا کہ بالغ پر پابندی ہوسکتی ہے۔
(11336) Hazrat Urwa bin Zubair (RA) farmate hain : Abdullah bin Jaffar, Zubair bin Awam ke paas aaye aur kaha : mein ne falan falan cheez kharidi hai aur Hazrat Ali (RA) Ameerul Momineen (RA) Hazrat Usman (RA) ke paas ja kar mali paabandi lagwana chahte hain. Hazrat Zubair ne farmaya : Bay mein mein tera sharik hun, phir Hazrat Usman ke paas aaye aur yeh baat unhen bayan ki to Hazrat Usman (RA) ne farmaya : mein is aadmi par kaise mali paabandi lagaun jis ka sharik Zubair hai. Imam Shafi farmate hain : Hazrat Ali (RA) ne paabandi ka mutalba kya; kyunki un ka mauqif tha ki baligh par paabandi lagai ja sakti hai aur agar baligh par paabandi jaiz nahi hoti to Hazrat Zubair (RA) farmate hain : baligh aazaad par paabandi nahi ho sakti isi tarah Hazrat Usman (RA) in sab ka mauqif tha ki baligh par paabandi ho sakti hai.
١١٣٣٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو،قَالَا:حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ قَالَ: سَمِعْتُ عَبْدَ اللهِ بْنَ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ يَقُولُ: حَدَّثَنِي عَمْرٌو النَّاقِدُ، ثنا أَبُو يُوسُفَ الْقَاضِي يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ عَبْدَ اللهِ بْنَ جَعْفَرٍ،أَتَى الزُّبَيْرَ بْنَ الْعَوَّامِ فَقَالَ:إِنِّي اشْتَرَيْتُ كَذَا وَكَذَا، وَإِنَّ عَلِيًّا يُرِيدُ أَنْ يَأْتِيَ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ ⦗١٠٢⦘ عُثْمَانَ،يَعْنِي فَيَسْأَلَهُ أَنْ يَحْجُرَ عَلَيَّ فِيهِ فَقَالَ الزُّبَيْرُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:أَنَا شَرِيكُكَ فِي الْبَيْعِ وَأَتَى عَلِيٌّ عُثْمَانَ فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ،فَقَالَ عُثْمَانُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:" كَيْفَ أَحْجُرُ عَلَى رَجُلٍ فِي بَيْعٍ شَرِيكُهُ فِيهِ الزُّبَيْرُ؟ "قَالَ الشَّافِعِيُّ: فَعَلِيٌّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ لَا يَطْلُبُ الْحَجْرَ إِلَّا وَهُوَ يَرَاهُ، وَالزُّبَيْرُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،لَوْ كَانَ الْحَجْرُ بَاطِلًا قَالَ:لَا يُحْجَرُ عَلَى بَالِغٍ حُرٍّ، وَكَذَلِكَ عُثْمَانُ، بَلْ كُلُّهُمْ يَعْرِفُ الْحَجْرَ فِي حَدِيثِ صَاحِبِكَ