35.
Book of Wills
٣٥-
كتاب الوصايا


Chapter on bequest of a specific item

باب الوصية بشيء بعينه

Sunan al-Kubra Bayhaqi 12594

(12594) Abu Zinad, from his father and he from the jurists of Medina, that if a man bequeaths a third of his garden, then where he has given the entire garden in the way of Allah, his heirs say, "We deem only a third lawful for him," it is permissible for them to do so. The bequeather will give from his wealth the equivalent of what he wishes, the garden is like a bag, a sword, and clothing that he bequeaths. It is not permissible for the heirs to take a third of the bag, sword, and clothing. Meaning, it is only permissible to bequeath a third.


Grade: Sahih

(١٢٥٩٤) ابو زناد اپنے والد سے اور وہ اہل مدینہ کیفقہائ سے نقل کرتے ہیں کہ جو شخص اپنے باغ میں سے تیسرے حصے کی وصیت کرے، پھر جہاں اس نے سارا باغ فی سبیل اللہ دے دیا، اس کے وارثوں نے کہا : ہم اس کے لیے صرف تیسرا حصہ جائز قرار دیتے ہیں، ان کے لیے ایسا کرنا جائز ہے۔ وصیت کرنے والا جہاں پسند کرے اپنے مال سے اس کے برابر قیمت دے گا، باغ سامان رکھنے والے تھیلے، تلوار اور کپڑے کی طرح ہے جس کی وہ وصیت کرتا ہے۔ وارثوں کے لیے ایسا کرنا درست نہیں کہ اس کے لیے تھیلے، تلوار اور کپڑے کا تیسرا حصہ ہے۔ یعنی صرف تیسرے حصے کی وصیت کرنا جائز ہے۔

12594 Abu Zinad apne walid se aur wo ehl Madina ki faqahon se naql karte hain ke jo shakhs apne bagh mein se tisre hisse ki wasiyat kare phir jahan usne sara bagh fi sabilillah de diya uske warison ne kaha hum iske liye sirf teesra hissa jaiz qarar dete hain unke liye aisa karna jaiz hai wasiyat karne wala jahan pasand kare apne maal se uske barabar qeemat dega bagh saman rakhne wale thaile talwar aur kapde ki tarah hai jiski wo wasiyat karta hai warison ke liye aisa karna durust nahi ke iske liye thaile talwar aur kapde ka teesra hissa yani sirf teesre hisse ki wasiyat karna jaiz hai

١٢٥٩٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الْبَغْدَادِيُّ، أنا عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ الْقَاضِي، ثنا ابْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، ثنا ابْنُ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ الْفُقَهَاءِ الَّذِينَ يُنْتَهَى إِلَى قَوْلِهِمْ مِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ،كَانُوا يَقُولُونَ:" مَنْ أَوْصَى أَنْ يُجْعَلَ ثُلُثُهُ فِي حَائِطٍ، ثُمَّ سُبِّلَ ذَلِكَ الْحَائِطُ حَيْثُ أَرَادَهُ،فَقَالَ وَرَثَتُهُ:لَا نُجِيزُ، إِنَّمَا لَهُ ثُلُثُ حَائِطِهِ، فَذَلِكَ جَائِزٌ عَلَيْهِمُ، الْمُوصِي يَضَعُ ثُلُثَهُ حَيْثُ أَحَبَّ مِنْ مَالِهِ بِقِيمَةِ الْعَدْلِ؛إِنَّمَا الْحَائِطُ كَالرَّحْلِ أَوِ السَّيْفِ أَوِ الثَّوْبِ يُوصِي بِهِ لَيْسَ لِلْوَرَثَةِ أَنْ يَقُولَوا:إِنَّمَا لَهُ ثُلُثُ رَحْلِهِ وَسَيْفِهِ وَثَوْبِهِ "