39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح
Chapter on what is mentioned in His saying, Exalted is He: Except for what has already occurred
باب ما جاء في قوله تعالى: إلا ما قد سلف
Sunan al-Kubra Bayhaqi 13926
Muqatil bin Uthman says about Allah's saying: "What has preceded" (An-Nisa 22) - that is, about the wives of fathers - that people used to marry the wives of their fathers, but this was in the past. This is because the Arabs did not consider lineage and in-laws in marriage, and regarding two sisters, if one man married them together, the prohibition of marrying them together was revealed. But whatever happened before the prohibition, "Indeed, Allah is Forgiving and Merciful" - meaning what happened before the prohibition regarding marrying two sisters.
Grade: Da'if
(١٣٩٢٦) مقاتل بن عثمان فرماتے ہیں کہ اللہ کا فرمان : { مَا قَدْ سَلَفَ } [النساء ٢٢] یعنی باپوں کی عورتوں کے بارے میں کہ لوگ باپوں کی عورتوں سے شادی کرلیتے تھے، لیکن یہ پہلے ہوچکا۔ اس لیے کہ عرب لوگ نسب وسسرال میں نکاح نہ کرتے تھے اور دو بہنوں کے متعلق فرمایا کہ وہ ان کو ایک ہی مرد اپنے نکاح میں جمع کرلیتا تو ان کے جمع کرنے کی حرمت بیان کی گئی۔ لیکن جو تحریم سے پہلے ہوچکا { اِنَّ اللّٰہَ کَانَ غَفُوْرًا رَّحِیْمًا } ” اللہ معاف کرنے والے ہیں “ یعنی دو بہنوں کو ایک نکاح میں جمع کرنے کو جو حرمت سے پہلے تھا۔
13926 Muqatil bin Usman farmate hain ke Allah ka farman: { ma qad salafa } [alنسا 22] yani bapon ki auraton ke bare mein ke log bapon ki auraton se shadi karlete the, lekin ye pehle hochuka. Is liye ke Arab log nasab wasiral mein nikah na karte the aur do behnoun ke mutalliq farmaya ke wo in ko ek hi mard apne nikah mein jama karleta to in ke jama karne ki hurmat bayan ki gai. Lekin jo tahreem se pehle hochuka { inna Allaha kana gafuran rahima } " Allah maaf karne wale hain " yani do behnoun ko ek nikah mein jama karne ko jo tahreem se pehle tha.
١٣٩٢٦ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو إِسْحَاقَ إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، أنبأ عَبْدُ الْخَالِقِ بْنُ الْحَسَنِ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ ثَابِتٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ الْهُذَيْلِ،عَنْ مُقَاتِلِ بْنِ سُلَيْمَانَ قَالَ:إِنَّمَا قَالَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ:{إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ}[النساء: ٢٢]" يَعْنِي فِي نِسَاءِ الْآبَاءِ، لِأَنَّ الْعَرَبَ كَانُوا يَنْكِحُونَ نِسَاءَ الْآبَاءِ، ثُمَّ حَرَّمَ النَّسَبَ وَالصِّهْرَ،وَلَمْ يَقُلْ:إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ لِأَنَّ الْعَرَبَ، كَانَتْ لَا تَنْكِحُ النَّسَبَ وَالصِّهْرَ،وَقَالَ فِي الْأُخْتَيْنِ:{إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ}[النساء: ٢٢]لِأَنَّهُمْ كَانُوا يَجْمَعُونَ بَيْنَهُمَا فَحَرَّمَ جَمْعَهُمَا جَمِيعًا إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ قَبْلَ التَّحْرِيمِ{إِنَّ اللهَ كَانَ غَفُورًا رَحِيمًا}[النساء: ٢٣]لِمَا كَانَ مِنْ جِمَاعِ الْأُخْتَيْنِ قَبْلَ التَّحْرِيمِ "