39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح


Chapter on what is mentioned in His saying, Exalted is He: Except for what has already occurred

باب ما جاء في قوله تعالى: إلا ما قد سلف

Sunan al-Kubra Bayhaqi 13925

(13925) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states in the book Al-Rada' that a man's eldest son, after the death of his father (he is the deputy for the wife), would marry his father's wife, and a man would keep two sisters in one marriage, so Allah forbade that a person should gather two sisters in one marriage during his lifetime, or marry his father's wife, but what happened in the pre-Islamic period of ignorance before they knew it was forbidden, but now they too should not gather two sisters in one place who had done so before Islam.


Grade: Sahih

(١٣٩٢٥) امام شافعی (رح) کتاب الرضاع میں فرماتے ہیں کہ کسی شخص کا بڑا بیٹا اپنے والد کی وفات کے بعد (اس کا نائب ہوتا بیوی کے لیے) یعنی اپنے باپ کی بیوی سے نکاح کرلیتا اور ایک انسان دو بہنوں کو ایک نکاح میں رکھ لیتا تھا تو اللہ نے اس بات سے منع کردیا کہ کوئی شخص اپنی زندگی میں دو بہنوں کو ایک نکاح میں جمع کرے یا اپنے باپ کی بیوی سے نکاح کرے لیکن جو جاہلیت میں ہوچکا ان کے حرام ہونے کے علم سے پہلے لیکن اب وہ بھی دو بہنوں کو ایک جگہ جمع نہ کریں جنہوں نے اسلام سے پہلے کرلیا تھا۔

(13925) Imam Shafai (rah) kitab al raza mein farmate hain ke kisi shakhs ka bara beta apne wald ki wafat ke bad (is ka naib hota biwi ke liye) yani apne bap ki biwi se nikah karleta aur ek insan do behnun ko ek nikah mein rakh leta tha to Allah ne is baat se mana kardiya ke koi shakhs apni zindagi mein do behnun ko ek nikah mein jama kare ya apne bap ki biwi se nikah kare lekin jo jahiliyat mein hochuka un ke haram hone ke ilm se pehle lekin ab woh bhi do behnun ko ek jaga jama na karein jinhone Islam se pehle karliya tha.

١٣٩٢٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ،أنبأ الرَّبِيعُ قَالَ:قَالَ ⦗٢٦٤⦘ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ فِي كِتَابِ الرَّضَاعِ:" كَانَ أَكْبَرُ وَلَدِ الرَّجُلِ يُخَلَّفُ عَلَى امْرَأَةِ أَبِيهِ وَكَانَ الرَّجُلُ يَجْمَعُ بَيْنَ الْأُخْتَيْنِ، فَنَهَى اللهُ تَعَالَى عَنْ أَنْ يَكُونَ أَحَدٌ مِنْهُمْ يَجْمَعُ فِي عُمْرِهِ بَيْنَ أُخْتَيْنِ أَوْ يَنْكِحُ مَا نَكَحَ أَبُوهُ، إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ فِي الْجَاهِلِيَّةِ قَبْلَ عِلْمِهِمْ بِتَحْرِيمِهِ لَيْسَ أَنَّهُ أَقَرَّ فِي أَيْدِيهِمْ مَا كَانُوا قَدْ جَمَعُوا بَيْنَهُ قَبْلَ الْإِسْلَامِ "