39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح


Chapter on the prohibition of marrying pagan free women without people of the book, and the prohibition of believing women to disbelievers

باب ما جاء في تحريم حرائر أهل الشرك دون أهل الكتاب، وتحريم المؤمنات على الكفار

Sunan al-Kubra Bayhaqi 13986

Ikrimah narrates from Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) that Allah sent the Messenger (peace and blessings of Allah be upon him) with the truth so that it may prevail over all religions. Our religion is better than all religions and our nation is superior to all nations, and our men have superiority over their women, and their men are not like that. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "The free women of the People of the Book are permissible," meaning Christians and Jews, "but the women of the Magians are not permissible." Shaykh (may Allah have mercy on him) said: "Abd al-Rahman ibn Awf narrated from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that 'Treat them (i.e., the Magians) like the People of the Book.' So the scholars, based on the narration of Bujalat, have interpreted it as referring to jizya (tax). They combine it with jizya in blood money, but nothing beyond that."


Grade: Sahih

(١٣٩٨٦) عکرمہ حضرت عبداللہ بن عباس (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ اللہ نے رسول کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو حق کے ساتھ مبعوث فرمایا، تاکہ وہ تمام ادیان پر غالب آئے۔ ہمارا دین تمام ادیان سے بہتر اور ہماری ملت تمام ملتوں سے افضل ہے اور ہمارے مرد ان کی عورتوں پر فوقیت رکھتے ہیں اور ان کے مرد اس طرح نہیں ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : اہل کتاب کی آزاد عورتیں حلال ہیں یعنی عیسائی اور یہودی، لیکن مجوس کی عورتیں جائز نہیں ہیں۔ شیخ (رح) فرماتے ہیں : حضرت عبدالرحمن بن عوف نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نقل فرماتے ہیں کہ ان (یعنی مجوس) کے ساتھ اہل کتاب والا طریقہ رکھو تو اہل علم نے بجالۃ کی روایت سے اس کو جزیہ پر محمول کیا ہے، وہ ان کو خون بہا میں جزیہ کے ساتھ ملا دیتے ہیں، اس کے علاوہ میں نہیں۔

(13986) Akrma Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) se naqal farmate hain ki Allah ne Rasul Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko haq ke sath mabus farmaya, takih woh tamam adyan par ghalib aaye. Hamara deen tamam adyan se behtar aur hamari millat tamam millon se afzal hai aur hamare mard un ki aurton par fauqiyat rakhte hain aur un ke mard is tarah nahi hai. Imam Shafi (RA) farmate hain : Ahle Kitab ki azad aurten halal hain yani Isai aur Yahoodi, lekin Majusi ki aurten jaiz nahi hain. Sheikh (RA) farmate hain : Hazrat Abdul Rahman bin Auf Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se naqal farmate hain ki un (yani Majusi) ke sath ahle kitab wala tareeqa rakho to ahle ilm ne bajaala ki riwayat se is ko jizya par mahmul kya hai, woh un ko khoon baha mein jizya ke sath mila dete hain, is ke ilawa mein nahi.

١٣٩٨٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، أنبأ أَبُو الْقَاسِمِ سُلَيْمَانُ بْنُ أَحْمَدَ اللَّخْمِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَارِثِ الْهِلَالِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُغِيرَةِ، ثنا النُّعْمَانُ بْنُ عَبْدِ السَّلَامِ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ خَالِدٍ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ عِكْرِمَةَ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ:" إِنَّ اللهَ عَزَّ وَجَلَّ بَعَثَ مُحَمَّدًا صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ، فَدِينُنَا خَيْرُ الْأَدْيَانِ، وَمِلَّتُنَا فَوْقَ الْمِلَلِ، وَرِجَالُنَا فَوْقَ نِسَائِهِمْ، وَلَا يَكُونُ رِجَالُهُمْ فَوْقَ نِسَائِنَا "قَالَ أَبُو الْقَاسِمِ: لَمْ يَرْوِهِ عَنْ سُفْيَانَ إِلَّا النُّعْمَانُ،قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:وَأَهْلُ الْكِتَابِ الَّذِي يَحِلُّ نِكَاحُ حَرَائِرِهِمْ أَهْلُ الْكِتَابَيْنِ الْمَشْهُورَيْنِ التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ: وَهُمُ الْيَهُودُ، وَالنَّصَارَى مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ، دُونَ الْمَجُوسِ،قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَهَذَا الْأَثَرُ الْمَشْهُورُ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَنُّوا بِهِمْ سُنَّةَ أَهْلِ الْكِتَابِ، فَحَمَلَهُ أَهْلُ الْعِلْمِ مَعَ الِاسْتِدْلَالِ بِرِوَايَةٍ بِحَالَةٍ عَلَى الْجِزْيَةِ فَهُمْ مُلْحَقُونَ بِهِمْ فِي حَقْنِ الدَّمِ بِالْجِزْيَةِ دُونَ غَيْرِهَا وَاللهُ أَعْلَمُ