40.
Book of Dower
٤٠-
كتاب الصداق


Chapter on naming food

باب غسل اليد قبل الطعام وبعده

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14606

(14606) Abu Huraira (RA) narrates that the Messenger of Allah (PBUH) said: "Whoever sleeps with grease on their hands and does not wash it off, then gets bitten by something, then they have only themselves to blame." (b) There is a narration from Suwayd bin Nu'man that the Prophet (PBUH) and the Companions (RA) used to rinse their mouths after eating food. And the hadith in Kitab al-Taharah about washing hands after eating is authentic. As for washing hands before eating, this is a weak hadith. (c) Abdullah bin Abbas (RA) narrates that the Prophet (PBUH) came back from the toilet, and food was brought. He was asked, "O Messenger of Allah, will you not perform ablution?" He replied, "Why? I will perform ablution when I pray."


Grade: Sahih

(١٤٦٠٦) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو سو گیا اور اس کے ہاتھ میں چکناہٹ ہو، اس کو دھویا نہیں، پھر کسی چیز نے ڈس لیا تو وہ اپنے نفس کو ملامت کرے۔ (ب) سوید بن نعمان کی حدیث ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اور صحابہ (رض) ستو کھانے کے بعد کلی کرتے تھے اور کتاب الطہارۃ میں حدیث کھانے کے بعد ہاتھ دھونے کے بارے میں حسن ہے اور کھانے سے پہلے ہاتھوں کا دھونا، یہ ضعیف حدیث ہے۔ (ج) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نقل فرماتے ہیں کہ آپ بیت الخلاء آئے اور واپس پلٹے تو کھانا لایا گیا تو کہا گیا : کیا آپ اللہ کے رسول وضو نہ فرمائیں گے ؟ آپ نے پوچھا : کیوں ؟ میں نماز پڑھوں گا تو وضو کرلوں گا۔

(14606) Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Jo so gaya aur uske hath mein chiknahat ho, usko dhoya nahin, phir kisi cheez ne das liya to woh apne nafs ko malamat kare. (b) Suwayd bin نعman ki hadees hai ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) aur Sahaba (RA) suto khane ke baad kuli karte thay aur Kitab ut Taharat mein hadees khane ke baad hath dhone ke bare mein hasan hai aur khane se pehle hathon ka dhona, yeh zaeef hadees hai. (j) Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se naql farmate hain ke aap bait ul khala aaye aur wapas palte to khana laya gaya to kaha gaya: kya aap Allah ke Rasool wazu na farmaenge? Aap ne poocha: kyun? Main namaz parhun ga to wazu kar lunga.

١٤٦٠٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنا أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، نا أَبُو دَاوُدَ، أنا أَحْمَدُ بْنُ يُونُسَ، نا زُهَيْرٌ، نا سُهَيْلٌ، عَنْ أَبِيهِ،عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صلَّى الله عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مَنْ نَامَ وَفِي يَدِهِ غَمَرٌ وَلَمْ يَغْسِلْهُ فَأَصَابَهُ شَيْءٌ فَلَا يَلُومَنَّ إِلَّا نَفْسَهُ "، ⦗٤٥١⦘ وَحَدِيثُ سُوَيْدِ بْنِ النُّعْمَانِ فِي مَضْمَضَةِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَمَضْمَضَتِهِمْ بَعْدَ أَكْلِهِمُ السَّوِيقَ دَلِيلٌ فِي هَذَا الْبَابِ، وَقَدْ مَضَى فِي كِتَابِ الطَّهَارَةِ، فَالْحَدِيثُ فِي غَسْلِ الْيَدِ بَعْدَ الطَّعَامِ حَسَنٌ، وَهُوَ قَبْلَ الطَّعَامِ ضَعِيفٌ،وَفِي الْحَدِيثِ الصَّحِيحِ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَتَى الْخَلَاءَ ثُمَّ رَجَعَ فَأُتِيَ بِطَعَامٍ فَقِيلَ:يَا رَسُولَ اللهِ أَلَا تَتَوَضَّأْ؟فَقَالَ:" لَمْ أُصَلِّ فَأَتَوَضَّأَ "