41.
Book of Oaths and Vows
٤١-
كتاب القسم والنشوز


Chapter on what is not permissible for women to adorn themselves with

باب ما لا يجوز للمرأة أن تتزين به

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14834

Abu Dawud said: "Al Wasilah is a woman who joins other women's hair with her own hair; Al Mustausilatu is one who gets hair extensions; An Namisah is one who thins out the hair of eyebrows; Al Mutatanamisah is one who has the hair of her eyebrows thinned out; Al Washimah is a woman who gets tattoos on her face; Al Mustaushima is one who applies tattoos. Fara'id said: "An Namisah is one who removes facial hair; Al Minmas is the tool with which she removes hair."


Grade: Sahih

(١٤٨٣٤) ابوداؤد فرماتے ہیں کہ واصلہ وہ عورت ہے جو عورتوں کے بالوں کے ساتھ دوسرے بال ملاتی ہے مُسْتَوْصِلَۃِ بال لگوانے والی، نَامِصَۃِ پلکوں کو باریک کرنے والی وَالْمُتَنَمِّصَۃِ ، پلکوں کے بال باریک کروانے والی۔ الْوَاشِمَۃِ ایسی عورت جو چہرے کے تل سرمہ یا سیاہی سے بھرے۔ وَالْمُسْتَوْشِمَۃِ تل بھروانے والی۔ فریاد کہتے ہیں : النَّامِصَۃُ چہرہ سے بال اکھیڑنے والی۔ الْمِنْمَاصُ جس کے ذریعے وہ بال اکھیڑتی ہے۔

(14834) Abu Dawood farmate hain ki wasila woh aurat hai jo auraton ke balon ke sath dusre bal milati hai mustawsilati bal lagwane wali, namisati palkon ko bareek karne wali walmutanammisati , palkon ke bal bareek karwane wali. alwashimatu aisi aurat jo chehre ke til surma ya siyahi se bhare. walmustawshimatu til bharwane wali. Faryad kahte hain : alnnamisatu chehra se bal ukherne wali. almanmasu jis ke zariye woh bal ukherti hai.

١٤٨٣٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ،أنا أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ قَالَ:قَالَ أَبُو دَاوُدَ" تَفْسِيرُ الْوَاصِلَةِ الَّتِي تَصِلُ الشَّعْرَ بِشَعْرِ النِّسَاءِ، وَالْمُسْتَوْصِلَةُ الْمَعْمُولُ بِهَا، وَالنَّامِصَةُ الَّتِي تَنْقُشُ الْحَاجِبَ حَتَّى تُرِقَّهُ، وَالْمُتَنَمِّصَةُ الْمَعْمُولُ بِهَا، وَالْوَاشِمَةُ الَّتِي تَجْعَلُ الْخِيلَانَ فِي وَجْهِهَا بِكُحْلٍ أَوْ مِدَادٍ وَالْمُسْتَوْشِمَةُ الْمَعْمُولُ بِهَا "قَالَ الْفَرَّاءُ:" النَّامِصَةُ الَّتِي تَنْتِفُ الشَّعْرَ مِنَ الْوَجْهِ وَمِنْهُ قِيلَ لِلْمِنْقَاشِ الْمِنْمَاصِ لِأَنَّهُ يُنْتَفُ بِهِ "