42.
Book of Divorce
٤٢-
كتاب الخلع والطلاق
Chapter on what is mentioned in the divorce of one who has not consummated the marriage
باب ما جاء في طلاق التي لم يدخل بها
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-shāfi‘ī | Muhammad ibn Idris al-Shafi'i | The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century |
abū al-‘abbās al-aṣamm | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الشَّافِعِيُّ | محمد بن إدريس الشافعي | المجدد لأمر الدين على رأس المائتين |
أَبُو الْعَبَّاسِ الأَصَمُّ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 15088
Abu Bakr bin 'Abdul Rahman bin Harith was asked about a man who said to his wife before consummating the marriage, "You are divorced, you are divorced, you are divorced." Abu Bakr said, "Did he divorce her in the usual manner? If so, then she is divorced by the first pronouncement."
Grade: Sahih
(١٥٠٨٨) ابوبکر بن عبدالرحمن بن حارث ایسے شخص کے بارے میں فرماتے ہیں جس نے دخول سے پہلے اپنی بیوی کو کہہ دیا : تجھے طلاق، تجھے طلاق، تجھے طلاق۔ ابوبکر فرماتے ہیں : کیا وہ عام راستے پر اپنی بیوی کو طلاق دیتا ہے، پہلی طلاق کے ساتھ ہی بیوی جدا ہوجائے گی۔
15088 Abu Bakr Bin Abdur Rahman Bin Harith aise shakhs ke bare mein farmate hain jis ne daakhil se pehle apni biwi ko keh diya: Tujhe talaq, tujhe talaq, tujhe talaq. Abu Bakr farmate hain: Kya woh aam raste par apni biwi ko talaq deta hai, pehli talaq ke sath hi biwi juda ho jayegi.
١٥٠٨٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، نا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنا الرَّبِيعُ، أنا الشَّافِعِيُّ، أنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي فُدَيْكٍ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ، عَنِ ابْنِ قُسَيْطٍ،عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ أَنَّهُ قَالَ فِي رَجُلٍ قَالَ لِامْرَأَتِهِ وَلَمْ يَدْخُلْ بِهَا:أَنْتِ طَالِقٌ، ثُمَّ أَنْتِ طَالِقٌ،ثُمَّ أَنْتِ طَالِقٌ فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ:" أَتُطَلَّقُ الْمَرْأَةُ عَلَى ظَهْرِ الطَّرِيقِ؟ قَدْ بَانَتْ مِنْ حِينَ طَلَّقَهَا التَّطْلِيقَةَ الْأُولَى "قَالَ الشَّيْخُ: وَهَذَا مَعْنَى