43.
Book of Return
٤٣-
كتاب الرجعة


False

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15148

Ali bin Abi Talhah narrated from Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) regarding Allah's saying: {And their husbands have more right to take them back in that period if they want reconciliation.} [Al-Baqarah 228] - "When a husband divorces his pregnant wife once or twice, he has the right to take her back until she gives birth, and it is not permissible for the woman to conceal her pregnancy." Allah's command is: {And they are not lawful to conceal what Allah has created in their wombs...} [Al-Baqarah 228] [Weak].


Grade: Da'if

(١٥١٤٨) علی بن ابی طلحہ حضرت عبداللہ بن عباس (رض) سے اللہ تعالیٰ کے اس قول : { وَ بُعُوْلَتُہُنَّ اَحَقُّ بِرَدِّہِنَّ فِیْ ذٰلِکَ اِنْ اَرَادُوْٓا اِصْلَاحًا } [البقرۃ ٢٢٨] ” اور ان عورتوں کے خاوند رجوع کا زیادہ حق رکھتے ہیں اگر وہ اصلاح کا ارادہ رکھیں۔ “ جب خاوند اپنی حاملہ بیوی کو طلاق دے دے ایک یا دو تو وہ رجوع کا حق رکھتا ہے جب تک وہ وضع حمل نہ کرے اور عورت کے لیے مناسب نہیں کہ وہ اپنے حمل کو چھپائے۔ اللہ کا فرمان ہے : { وَ لَا یَحِلُّ لَہُنَّ اَنْ یَّکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللّٰہُ فِیْٓ اَرْحَامِہِنَّ } [البقرۃ ٢٢٨] ” عورت کے لیے جائز نہیں ہے کہ جو اللہ نے ان کے رحموں میں پیدا فرمایا ہے اس کو چھپائیں۔ “ [ضعیف ]

(15148) Ali bin Abi Talha Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) se Allah Ta'ala ke is qaul : { wa bu'oolatu hunna ahaqqu biraddihinna fee zalika in aradu islaahan } [Al-Baqarah 228] " Aur in auraton ke khawand ruju ka zyada haq rakhte hain agar woh islaah ka irada rakhen. " Jab khawand apni hamil biwi ko talaq de de ek ya do to woh ruju ka haq rakhta hai jab tak woh waza-e-hamal na kare aur aurat ke liye munasib nahin ke woh apne hamal ko chhupaye. Allah ka farmaan hai : { wa la yahillu lahunna an yaktumna ma khalaq Allah fee arhamihinna } [Al-Baqarah 228] " Aurat ke liye jaiz nahin hai ke jo Allah ne un ke rehmon mein paida farmaya hai us ko chhupaien. " [Zaeef].

١٥١٤٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ الْمُزَكِّي، أنا أَبُو الْحَسَنِ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدُوسٍ نا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ، نا عَبْدُ اللهِ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، فِي قَوْلِهِ{وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِي ذَلِكَ إِنْ أَرَادُوا إِصْلَاحًا}[البقرة: ٢٢٨]قَالَ: يَقُولُ: " إِذَا طَلَّقَ الرَّجُلُ الْمَرْأَةَ تَطْلِيقَةً أَوِ اثْنَتَيْنِ وَهِيَ حَامِلٌ فَهُوَ أَحَقُّ بِرَجْعَتِهَا مَا لَمْ تَضَعْ وَلَا يَحِلُّ لَهَا أَنْ تَكْتُمَ حَمْلَهَا وَهُوَ قَوْلُهُ:{وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ}[البقرة: ٢٢٨]