47.
Book of Numbers
٤٧-
كتاب العدد
Chapter on the waiting period of one who despairs of menstruation and one who has not menstruated
باب عدة التي يئست من المحيض والتي لم تحض
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
‘amrūun bn sālimin | Amr ibn Salim al-Ansari | Trustworthy |
muṭarrif bn ṭarīfin | Mutrif ibn Tarif al-Harithi | Trustworthy, Upright |
jarīrun | Jarir ibn 'Abd al-Hamid al-Dabbi | Trustworthy |
abū zakarīā yaḥyá bn muḥammadin al-‘anbarī | Yahya ibn Muhammad al-Anbari | Trustworthy |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 15416
Narrated by Ubayy bin Ka'b, when this verse was revealed which is in Surah Al-Baqarah, regarding the number of women, he said: The matter of the number of women remained unclear, meaning some women who have not reached puberty, and old women whose menstruation has stopped, and pregnant women. So, Allah Almighty revealed this verse regarding women: {And those of your women who have despaired of menstruation, if you are in doubt, their period is three months, and [also for] those who have not menstruated and for pregnant women, their term is until they give birth.} [At-Talaq 4]. Imam Shafi'i said: Allah Almighty says: (If you are in doubt) it means if you do not know what to count for women in their waiting period, meaning how long they should observe the waiting period.
Grade: Da'if
(١٥٤١٦) ابی بن کعب (رض) سے روایت ہے کہ جب یہ آیت نازل ہو جو سورة بقرۃ میں ہے جو عورتوں کی تعداد میں کے بارے میں ہے تو انھوں نے کہا : تحقیق باقی رہ گئی عورتوں کی تعداد میں سے کچھ تعداد غیر بالغ عورتیں اور وہ بوڑھیاں جن کا حیض آنا ختم ہوچکا ہے اور حمل والیاں حاملہ عورتیں، پس اللہ تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرمائی جو عورتوں کے بارے میں ہے : { وَاللَّائِی یَئِسْنَ مِنَ الْمَحِیضِ مِنْ نِّسَائِکُمْ اِنْ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُہُنَّ ثَلاَثَۃُ اَشْہُرٍ وَّاللَّائِی لَمْ یَحِضْنَ وَاُوْلاَتُ الْاَحْمَالِ اَجَلُہُنَّ اَنْ یَّضَعْنَ حَمْلَہُنَّ } [طلاق ٤] امام شافعی فرماتے ہیں : اللہ تعالیٰ کا ارشاد ہے : (ان ارتبتم) سے مراد ہے اگر تم نہ جانو کہ قروء والی عورتیں کیا شمار کریں یعنی کتنی عدت گزاریں۔
(15416) Abi bin Kaab (RA) se riwayat hai ki jab yeh ayat nazil hui jo Sura Baqarah mein hai jo auraton ki tadaad mein ke bare mein hai to unhon ne kaha: Tahqiq baqi reh gayi auraton ki tadaad mein se kuchh tadaad ghair baligh aurten aur woh budhiyaan jin ka haiz aana khatam ho chuka hai aur hamal waliyan hamil aurten, pas Allah Taala ne yeh ayat nazil farmai jo auraton ke bare mein hai: {Wallai yaisna minal mahizi min nisaikum in irtabtum fa iddatuhunna salasatu ashhurin wallaai lam yahzina wa olatul ahmali ajaluhunna an yada'na hamlahunna} [Talaq 4] Imam Shafi farmate hain: Allah Taala ka irshad hai: (in irtabtum) se murad hai agar tum na jaano ki quraa wali aurten kya shumar karen yani kitni iddat guzaren.
١٥٤١٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنا أَبُو زَكَرِيَّا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ الْعَنْبَرِيُّ نا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ السَّلَامِ، نا إِسْحَاقُ، أنا جَرِيرٌ، عَنْ مُطَرِّفِ بْنِ طَرِيفٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ سَالِمٍ،عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:لَمَّا نَزَلَتْ هَذِهِ الْآيَةُ الَّتِي فِي سُورَةِ الْبَقَرَةِ فِي عَدَدٍ مِنْ عِدَدِ النِّسَاءِ قَالُوا: قَدْ بَقِيَ عَدَدٌ مِنْ عِدَدِ النِّسَاءِ لَمْ يَذْكُرْنَ الصِّغَارَ وَالْكِبَارَ اللَّائِي انْقَطَعَ عَنْهُنَّ الْحَيْضُ وَذَوَاتُ الْأَحْمَالِ فَأَنْزَلَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ الْآيَةَ الَّتِي فِي النِّسَاءِ{وَاللَّائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِنْ نِسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلَاثَةُ أَشْهُرٍ وَاللَّائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُولَاتُ الْأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَنْ يَضَعْنَ حَمْلَهَنَّ}[الطلاق: ٤]قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: وَقَوْلُهُ{إِنِ ارْتَبْتُمْ}[الطلاق: ٤]فَلَمْ تَدْرُوا مَا تَعْتَدُّ غَيْرُ ذَوَاتِ الْأَقْرَاءِ