47.
Book of Numbers
٤٧-
كتاب العدد


Chapter on what is mentioned in Allah's statement: 'Except those [women] who commit a clear immorality. And for those [women], their punishment is half of what [is for] free women.' And this is in excuse

باب ما جاء في قول الله عز وجل: إلا أن يأتين بفاحشة مبينة وأن لها الخروج في الموضع الذي استثنى الله تعالى من أن تأتي بفاحشة مبينة وفي العذر

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15488

Fatima bint Qais reported that she was married to Abu Hafs 'Amr bin Hafs bin Mughirah. He divorced her (by three pronouncements). She presumed that she had to observe the waiting period (in her former husband's house). So she came to the Messenger of Allah (ﷺ) to ask for his verdict about the observance of the waiting period (in her former husband's house). He (the Holy Prophet) commanded her to observe her waiting period in the house of Ibn Umm Maktum, and Abu Marwan verified the hadith transmitted by Fatima about a woman who is divorced (by three pronouncements). Urwa said: 'A'ishah (Allah be pleased with her) contradicted the hadith transmitted by Fatima bint Qais.


Grade: Sahih

(١٥٤٨٨) ابو سلمہ بن عبدالرحمن سے روایت ہے فاطمہ بنت قیس نے اس کو خبر دی کہ وہ ابو حفص عمرو بن حفص بن مغیرہ کے نکاح میں تھی۔ اس نے اسب کو طلاق دے دی۔ اس نے گمان کیا کہ وہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئی۔ آپ سے اپنے گھر سے نکلنے کے بارے میں فتویٰ طلب کیا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اسے حکم دیا کہ وہ ابن ام مکتوم کے ہاں منتقل ہوجائے اور ابو مروان نے فاطمہ کی حدیث کی تصدیق کی جو طلاق شدہ کی نکلنے کے بارے میں ہے اور عروہ کہتے ہیں : عائشہ (رض) نے فاطمہ بنت قیس کی حدیث پر انکار کیا ہے۔

15488 Abu Salma bin Abdur Rahman se riwayat hai Fatima bint Qais ne isko khabar di ke woh Abu Hafs Amr bin Hafs bin Mughira ke nikah mein thi Usne isko talaq de di Usne gumaan kiya ke woh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aayi Aap se apne ghar se nikalne ke baare mein fatwa talab kiya Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne use hukm diya ke woh Ibn Umm Makdoom ke han muntaqil ho jaaye aur Abu Marwan ne Fatima ki hadees ki tasdeeq ki jo talaq shuda ki nikalne ke baare mein hai aur Urwa kahte hain Ayesha (Razi Allah Anha) ne Fatima bint Qais ki hadees par inkar kiya

١٥٤٨٨ - أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، أنا أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، نا عُبَيْدُ بْنُ شَرِيكٍ، نا يَحْيَى هُوَ ابْنُ بُكَيْرٍ نا اللَّيْثُ، عَنْ عُقَيْلِ بْنِ خَالِدٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ فَاطِمَةَ بِنْتِ قَيْسٍ أَنَّهَا أَخْبَرَتْهُ أَنَّهَا كَانَتْ تَحْتَ أَبِي عَمْرِو بْنِ حَفْصِ بْنِ الْمُغِيرَةِ فَطَلَّقَهَا آخِرَ ثَلَاثِ تَطْلِيقَاتٍ فَزَعَمَتْ أَنَّهَا جَاءَتْ إِلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاسْتَفْتَتْهُ فِي خُرُوجِهَا مِنْ بَيْتِهَا" فَأَمَرَهَا أَنْ تَنْتَقِلَ إِلَى ابْنِ أُمِّ مَكْتُومٍ الْأَعْمَى "وَأَبَى مَرْوَانُ أَنْ يُصَدِّقَ حَدِيثَ فَاطِمَةَ فِي خُرُوجِ الْمُطَلَّقَةِ وَقَالَ عُرْوَةُ: وَأَنْكَرَتْ عَائِشَةُ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا عَلَى فَاطِمَةَ بِنْتِ قَيْسٍ، أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، مِنْ حَدِيثِ اللَّيْثِ