49.
Book of Expenses
٤٩-
كتاب النفقات
Chapter of the to spend of abundant measure of the has who of the rate on given has what
باب {لينفق ذو سعة من سعته ومن قدر عليه رزقه فلينفق مما آتاه الله}
Sunan al-Kubra Bayhaqi 15703
(15703) Abu Huraira (may Allah be pleased with him) reported the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) as saying about the story of the one who had sexual intercourse (in the month of Ramadan): “Feed sixty poor persons.” He said, “I cannot afford it.” Then the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was given a basket containing fifteen sa's (of dates). He said, “Take this and give it in charity.” This was narrated to us by Abu 'Amr Adib, from whom Abu Bakr Isma'ili and Ahmad ibn Muhammad ibn Mansur the scribe heard it. He said: We were told of the hadith by Hukm ibn Musa, from Yaqub, from Awza'i, who said: Zuhri told me, and he mentioned it. Ibn al-Mubarak narrated it from Awza'i. The amount in the basket, or its estimation, is found in the narration of 'Amr ibn Shu'aib, and we have mentioned it elsewhere. Imam ash-Shafi'i said: The expiation for one who can afford it is two mudds, and I have increased what I have made obligatory to two mudds for each poor person because most often the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) set the expiation for a broken oath at two mudds for each poor person.
Grade: Sahih
(١٥٧٠٣) ابوہریرہ (رض) واقع ہونے والے کے قصے کے بارے میں نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے روایت فرماتے ہیں کہ آپ نے فرمایا : تو ساٹھ مسکینوں کو کھانا کھلا۔ عرض کیا : میں نہیں پاتا۔ پھر رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو ایک ٹوکری دی گئی۔ اس میں پندرہ صاع (کھجور) تھی۔ فرمایا : اس کو لے لو اور صدقہ کر دو ہمیں اس کی ابو عمرو ادیب نے خبر دی انھیں ابوبکر اسماعیلی نے اور احمد بن محمد بن منصور کاتب نے۔ وہ کہتے ہیں : ہمیں حکم بن موسیٰ نے حدیث بیان کیہ میں ہقل نے اوزاعی سے حدیث بیان کی وہ کہتے ہیں مجھے زہری نے حدیث بیان کی پس اس کو ذکر کیا۔ ابن مبارک نے اس کو اوزاعی سے روایت کیا۔ ٹوکری کی مقدار یا اس کا اندازہ کیا عمرو بن شعیب کی روایت میں ہے اور ہم نے اس کو دوسری جگہ میں ذکر کیا ہے۔ امام شافعی فرماتے ہیں : آسانی والے کا نفقہ دو مد ہے اور میں نے زیادہ کیا جو میں نے دو دو مد فرض کیے ہیں؛ کیونکہ اکثر نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کفارہ کا فدیہ ہر مسکین کے لیے دو مد مقرر کیا ہے۔
(15703) Abu Huraira (Razi Allah Anhu) waqe hone wale ke qisse ke bare mein Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se riwayat farmate hain ke aap ne farmaya: To saath miskino ko khana khila. Arz kiya: mein nahi pata. Phir Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko ek tokri di gai. Iss mein pandrah sa'a (khajoor) thi. Farmaya: Iss ko le lo aur sadaqah kar do. Hamein iss ki Abu Amr Adeeb ne khabar di. Unhein Abu Bakr Ismaili ne aur Ahmad bin Muhammad bin Mansoor katib ne. Wo kehte hain: Hamein Hakam bin Musa ne hadees bayan ki. Mein Haql ne Auzai se hadees bayan ki. Wo kehte hain mujhe Zahri ne hadees bayan ki. Pas iss ko zikar kiya. Ibn Mubarak ne iss ko Auzai se riwayat kiya. Tokri ki miqdar ya iss ka andaza kya Amr bin Shoaib ki riwayat mein hai aur hum ne iss ko dusri jagah mein zikar kiya hai. Imam Shafi farmate hain: Aasani wale ka nafaqa do mud hai aur mein ne zyada kiya jo mein ne do do mud farz kiye hain; kyunki aksar Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne kaffara ka fidya har miskeen ke liye do mud muqarar kiya hai.
١٥٧٠٣ - وَقَدْ رُوِّينَا مِنْ حَدِيثِ الْأَوْزَاعِيِّ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ حُمَيْدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ،عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ فِي قِصَّةِ الْمُوَاقِعِ قَالَ فِيهَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" أَطْعِمْ سِتِّينَ مِسْكِينًا "قَالَ: مَا أَجِدُ قَالَ: فَأَتَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِعَرَقٍ فِيهِ خَمْسَةَ عَشَرَ صَاعًا قَالَ:" خُذْهُ فَتَصَدَّقْ بِهِ "، أَخْبَرَنَاه أَبُو عَمْرٍو الْأَدِيبُ أنا أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ أنا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَنْصُورٍ الْكَاتِبُ، نا الْحَكَمُ بْنُ مُوسَى، نا هِقْلٌ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ، حَدَّثَنِي الزُّهْرِيُّ فَذَكَرَهُ هَكَذَا رَوَاهُ عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ مُدْرَجًا فِي حَدِيثِ الزُّهْرِيِّ عَنْ حُمَيْدٍ وَرَوَاهُ ابْنُ الْمُبَارَكِ عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ فَجَعَلَ تَقْدِيرَ الْعَرَقِ فِي رِوَايَةِ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، وَذَكَرْنَاهُ فِي غَيْرِ هَذَا الْمَوْضِعِ،قَالَ الشَّافِعِيُّ فِي نَفَقَةِ الْمُوسِرِ إِنَّهَا مُدَّانِ قَالَ:وَإِنَّمَا جَعَلْتُ أَكْثَرَ مَا فَرَضْتُ مُدَّيْنِ مُدَّيْنِ لِأَنَّ أَكْثَرَ مَا جَعَلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي فِدْيَةِ الْكَفَّارَةِ لِلْأَذَى مُدَّيْنِ لِكُلِّ مِسْكِينٍ