51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on the healthy eye harming the blind eye, and the blind eye harming the healthy eye

باب الصحيح يصيب عين الأعور، والأعور يصيب عين الصحيح

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16301

Abu Mijlaz said: I asked Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) about (the Diyah) of a one-eyed person whose eye is gouged out. Abdullah bin Safwan said: Umar (may Allah be pleased with him) decided upon full Diyah in this case. I said: I will ask Ibn Umar. He said: Doesn’t he tell you the verdict of Umar (may Allah be pleased with him)? And seemingly, Umar (may Allah be pleased with him) gave the verdict of full Diyah in this case, but it is also likely that he gave the verdict of the Diyah of one eye. And from Ibn Umar’s (may Allah be pleased with him) statement, it appears he did not consider the full Diyah to be obligatory.


Grade: Sahih

(١٦٣٠١) ابو مجلز کہتے ہیں : میں نے عبداللہ بن عمر (رض) سے کانے کے بارے میں سوال کیا جس کی آنکھ پھوڑ دی جائے تو عبداللہ بن صفوان نے فرمایا : اس میں حضرت عمر (رض) نے دیت کا فیصلہ فرمایا۔ میں نے کہا : میں ابن عمر سے سوال کروں گا تو فرمایا : کیا وہ تمہیں حضرت عمر (رض) کا فیصلہ نہیں بیان کر رہے ؟ اور ظاہریہ ہے کہ حضرت عمر (رض) نے اس میں مکمل دیت کا فیصلہ فرمایا، لیکن اس کا بھی احتمال ہے کہ ایک آنکھ کی دیت کا فیصلہ فرمایا اور ابن عمر (رض) سے ظاہر یہ ہوتا ہے کہ وہ مکمل دیت کے وجوب کے قائل نہیں تھے۔

Abu Mujliz kehte hain : mein ne Abdullah bin Umar (RA) se kaane ke bare mein sawal kiya jis ki aankh phod di jaye to Abdullah bin Safwan ne farmaya : is mein Hazrat Umar (RA) ne deet ka faisla farmaya. Mein ne kaha : mein Ibn Umar se sawal karoon ga to farmaya : kya woh tumhein Hazrat Umar (RA) ka faisla nahin bayan kar rahe ? Aur zahiri yeh hai ki Hazrat Umar (RA) ne is mein mukammal deet ka faisla farmaya, lekin is ka bhi ehtemaal hai ki ek aankh ki deet ka faisla farmaya aur Ibn Umar (RA) se zahir yeh hota hai ki woh mukammal deet ke wajoob ke qael nahin the.

١٦٣٠١ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو سَعِيدٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا أَبُو الْمُوَجِّهِ، ثنا عَلِيُّ بْنُ الْجَعْدِ، أنبأ شُعْبَةُ، عَنْ قَتَادَةَ،قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا مِجْلَزٍ،قَالَ:سَأَلْتُ عَبْدَ اللهِ بْنَ عُمَرَ عَنِ الْأَعْوَرِ، تُفْقَأُ عَيْنُهُ؟فَقَالَ عَبْدُ اللهِ بْنُ صَفْوَانَ:قَضَى فِيهِ عُمَرُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بِالدِّيَةِ،فَقُلْتُ:إِنَّمَا أَسْأَلُ ابْنَ عُمَرَ،فَقَالَ:أَوَلَيْسَ يُحَدِّثُكَ عَنْ عُمَرَ؟ ظَاهِرُ هَذَا أَنَّهُ حَكَمَ فِيهِ بِجَمِيعِ الدِّيَةِ وَقَدْ يُحْتَمَلُ أَنَّهُ حَكَمَ فِيهَا بِدِيَتِهَا، وَظَاهِرُهُ أَنَّ ابْنَ عُمَرَ كَانَ لَا يَقُولُ فِيهَا بِوجُوبِ جَمِيعِ الدِّيَةِ، وَاللهُ أَعْلَمُ