53.
Book of Fighting Against Rebels
٥٣-
كتاب قتال أهل البغي
Chapter on the fighting of the second strike from the people of apostasy after the Messenger of Allah, peace be upon him
باب ما جاء في قتال الضرب الثاني من أهل الردة بعد رسول الله صلى الله عليه وسلم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16736
Qatada narrates that when this verse of Allah was revealed: {O you who believe! Whoever from among you turns back from his religion…} [Al-Ma'idah 54], it became known that some people would become apostates. When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) passed away, some people did indeed apostatize, except for the people of three "Masjids": Medina, Mecca, and the people of Jawatha bin Abdul Qais from the people of Bahrain. The Arabs started saying: We will offer prayers, but we will not pay Zakat. So, Abu Bakr (may Allah be pleased with him) spoke to them and explained, but they said: If we understand this matter, then we will pay Zakat. Abu Bakr then said: By Allah, I see no difference between prayer and Zakat, and by Allah, if they refuse to give even a piece of rope that they used to give to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), I will fight them. Allah gave you strength, you fought them, and they agreed to pay the obligatory Zakat. Then a delegation of Arabs came, and you gave them the option to either give the due right of wealth or prepare for war. They chose not to fight and preferred the letter, meaning they agreed to pay the prescribed share of wealth.
Grade: Sahih
(١٦٧٣٦) حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ اللہ کا یہ فرمان : { یٰٓأَیُّھَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْا مَنْ یَّرْتَدَّ مِنْکُمْ۔۔۔} [المائدۃ ٥٤] نازل ہوا تو پتہ چل گیا کہ کچھ لوگ مرتد بھی ہوں گے۔ جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فوت ہوگئے تو بعض لوگ بھی مرتد ہوگئے، علاوہ تین جگہوں ” مسجدوں “ کے اہل، مدینہ، اہل مکہ، اہل جواثا بنو عبدالقیس اہل بحرین سے، عرب کہنے لگے : نماز تو ہم پڑھیں گے، لیکن زکوۃ نہیں دیں گے تو حضرت ابوبکر نے ان سے بات کی اور انھیں سمجھایا تو وہ کہنے لگے : اگر ہمیں یہ بات سمجھ آجائے تو ہم زکوۃ دیں گے تو حضرت ابوبکر نے فرمایا : میں نماز اور زکوۃ میں اللہ کی قسم فرق نہیں سمجھتا اور اللہ کی قسم ! اگر ایک رسی کا ٹکڑا جو یہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دیا کرتے تھے، اگر آج اس کا بھی انکار کیا تو میں ان سے جہاد کروں گا۔ اللہ نے آپ کو طاقت دی۔ آپ نے ان سے لڑائی کی اور یہ لوگ فرض زکوۃ پر مان گئے۔ پھر ایک عرب کا وفد آیا تو آپ نے ان کو اختیار دیا کہ یا تو مال کا حق دو یا جنگ کے لیے تیار ہو جاؤ تو انھوں نے جنگ سے کنارہ کشی کرلی اور خطہ کو پسند کرلیا، یعنی مال کا مقرر حصہ دینے پر راضی ہوگئے۔
(16736) Hazrat Qatada farmate hain keh Allah ka yeh farman : {Ya ayyuhal lazeena amano man yartadid minkum...} [Almaidah 54] nazil hua to pata chal gaya keh kuchh log murtad bhi honge. Jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) فوت ہوگئے to baaz log bhi murtad hogaye, alawa teen jagahoon “Masjidon” ke ahl, Madina, ahl Makkah, ahl Jawatha binu Abdalqais ahl bahrain se, Arab kehne lage : Namaz to hum parhenge, lekin zakat nahi denge to Hazrat Abubakar ne un se baat ki aur unhen samjhaya to woh kehne lage : Agar humein yeh baat samajh ajaye to hum zakat denge to Hazrat Abubakar ne farmaya : Main namaz aur zakat mein Allah ki qasam farq nahi samajhta aur Allah ki qasam ! Agar ek rassi ka tukda jo yeh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko diya karte the, agar aaj iska bhi inkar kiya to main in se jihad karunga. Allah ne aap ko taqat di. Aap ne un se ladai ki aur yeh log farz zakat par maan gaye. Phir ek Arab ka wafd aaya to aap ne un ko ikhtiyar diya keh ya to maal ka haq do ya jang ke liye taiyar ho jao to unhon ne jang se kinara kashi karli aur khatah ko pasand karliya, yani maal ka muqarrar hissa dene par raazi hogaye.
١٦٧٣٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِِ اللهِ الْحَافِظُ، وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو،قَالَا:ثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، أَنْبَأَ عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، أَنْبَأَ سَعِيدٌ هُوَ ابْنُ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ،فِي قَوْلِهِ عَزَّ وَجَلَّ:{يَا آَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ}الْآيَةِ كُلِّهَا،قَالَ:نَزَلَتْ هَذِهِ الْآيَةُ وَقَدْ عَلِمَ اللهُ أَنَّهُ سَيَرْتَدُّ مُرْتَدُّونَ مِنَ النَّاسِ، فَلَمَّا قَبَضَ اللهُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ارْتَدَّ النَّاسُ عَنِ الْإِسْلَامِ، إِلَّا ثَلَاثَةَ مَسَاجِدَ، أَهْلَ الْمَدِينَةِ، وَأَهْلَ مَكَّةَ، وَأَهْلَ جَوَاثَا مِنْ أَهْلِ الْبَحْرَيْنِ مِنْ عَبْدِ الْقَيْسِ،وَقَالَتِ الْعَرَبُ:أَمَا الصَّلَاةُ فَنُصَلِّي، وَأَمَّا الزَّكَاةُ فَوَاللهِ لَا نُغْصَبُ أَمْوَالَنَا، فَكُلِّمَ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنْ يَتَجَاوَزَ عَنْهُمْ، وَتُخْلَى عَنْهُمْ،وَقِيلَ لَهُ:إِنَّهُمْ لَوْ قَدْ فَقِهُوَا لَأَعْطُوا الزَّكَاةَ طَائِعِينَ،فَأَبَى عَلَيْهِمْ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:وَاللهِ لَا أُفَرِّقُ بَيْنَ شَيْءٍ جَمَعَ اللهُ بَيْنَهُ، وَاللهِ لَوْ مَنَعُونِي عَنَاقًا مِمَّا فَرَضَ اللهُ وَرَسُولُهُ لَقَاتَلْتُهُمْ عَلَيْهِ، فَبَعَثَ اللهُ عَلَيْهِمْ عَصَائِبَ فَقَاتَلُوا عَلَى مَا قَاتَلَ عَلَيْهِ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، حَتَّى أَقَرُّوا بِالْمَاعُونِ، وَهِيَ الزَّكَاةُ الْمَفْرُوضَةُ، ثُمَّ إِنَّ وَفْدَ الْعَرَبِ قَدِمُوا عَلَيْهِ فَخَيَّرَهُمْ بَيْنَ خُطَّةٍ مُخْزِيَةٍ أَوْ حَرْبٍ مُجْلِيَةٍ، فَاخْتَارُوا الْخُطَّةَ، وَكَانَتْ أَهْوَنَ عَلَيْهِمْ أَنْ يَشْهَدُوا أَنَّ قَتْلَاهُمْ فِي النَّارِ وَقَتْلَى الْمُسْلِمِينَ فِي الْجَنَّةِ، وَمَا أَصَابَ الْمُسْلِمُونَ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَهُوَ حَلَالٌ، وَمَا أَصَابُوا مِنَ الْمُسْلِمِينَ رَدُّوهُ عَلَيْهِمْ