56.
Book of Theft
٥٦-
كتاب السرقة


Chapter: Cutting off (Qat') for anything that has a value if stolen from its safeguard and its value reaches a quarter of a Dinar

باب القطع في كل ما له ثمن إذا سرق من حرز وبلغت قيمته ربع دينار

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17205

Amr bin Shuaib, narrating from his father and he from his grandfather, that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) was asked: "For what value of stolen goods will a thief's hand be cut off?" The Prophet (peace and blessings be upon him) said, "The hand will not be cut off for stealing fruit hanging on trees. When the fruit has been brought down to the ground, then the hand will be cut off if it reaches the value of a shield. And the hand will not be cut off for stealing a goat while it is on the mountain, but (it will be cut off) when it enters the enclosure, if it (the stolen goat) reaches the value of a shield." Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him) said: "The hand should not be cut off for stealing birds."


Grade: Sahih

(١٧٢٠٥) حضرت عمرو بن شعیب اپنے والد سے اور وہ اپنے دادا سے روایت فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سوال کیا گیا : کتنی چیز ہو تو چور کا ہاتھ کاٹا جائے گا ؟ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : لٹکے ہوئے پھلوں میں ہاتھ نہیں کاٹا جائے گا۔ جب وہ پھل خشکی کی جگہ پر پہنچ جائے تو پھر ہاتھ کاٹا جائے گا۔ جب اس کی قیمت ایک ڈھال کے برابر ہوجائے اور ہاتھ نہیں کاٹا جائے گا جب بکری پہاڑ پر ہو اس وقت تک جب وہ اپنے باڑے میں نہ آجائے، پھر ہاتھ کاٹا جائے گا۔ جب اس کی قیمت ایک ڈھال کے برابر ہو۔ عثمان بن عفان (رض) فرماتے ہیں : ” پرندہ چوری کرنے میں ہاتھ نہیں کاٹا جائے گا۔

(17205) Hazrat Amr bin Shoaib apne walid se aur wo apne dada se riwayat farmate hain ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sawal kiya gaya : Kitni cheez ho to chor ka hath kata jayega ? Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Latke hue phalon mein hath nahin kata jayega. Jab wo phal khushki ki jaga par pahunch jaye to phir hath kata jayega. Jab us ki qeemat ek dhaal ke barabar ho jaye aur hath nahin kata jayega jab bakri pahar par ho us waqt tak jab wo apne baare mein na aajaye, phir hath kata jayega. Jab us ki qeemat ek dhaal ke barabar ho. Usman bin Affan (Raz) farmate hain : " Parinda chori karne mein hath nahin kata jayega.

١٧٢٠٥ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرٍ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ خَمِيرَوَيْهِ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ عُبَيْدِ اللهِ بْنِ الْأَخْنَسِ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ،قَالَ:سُئِلَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: فِي كَمْ تُقْطَعُ الْيَدُ؟قَالَ:" لَا تُقْطَعُ فِي ثَمَرٍ مُعَلَّقٍ، فَإِذَا آوَاهُ الْجَرِينُ قُطِعَتْ فِي ثَمَنِ الْمِجَنِّ، وَلَا تُقْطَعُ فِي حَرِيسَةِ الْجَبَلِ، وَإِذَا آوَاهُ الْمُرَاحُ قُطِعَتْ فِي ثَمَنِ الْمِجَنِّ "