3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Entering the Time for Isha Prayer with the Twilight Disappearance

باب دخول وقت العشاء بغيبوبة الشفق

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1746

(1746) (a) Sayyidina Ubadah bin Samit and Shaddad bin Aus say that by “Shafaq” two things are meant: Redness and whiteness. When the redness disappears, prayer becomes permissible. And by “Fajr” two things are meant: The one that spreads lengthwise and the one that spreads widthwise. When the one that spreads widthwise breaks out, the prayer becomes permissible. (b) Mak’hul says that when the redness is gone, prayer should be offered. And Sufyaan says, “Closer to us (more preferred) is that we should offer the prayer on the disappearance of the redness because the whiteness does not go away until the end of the night.” (c) Jabir (رض) narrates the timings of prayer from the Prophet (ﷺ) that he (ﷺ) offered the ‘Isha prayer before the redness disappeared. This narration is against the rest of the narrations.


Grade: Da'if

(١٧٤٦) (الف) سیدنا عبادہ بن صامت اور شداد بن اوس کہتے ہیں کہ شفق سے مراددو ہیں : سرخی اور سفیدی جب سرخی غائب ہوجائے تو نماز حلال ہوگی اور فجر سے مراد دو فجر ہیں : لمبائی میں پھیلنے والی اور چوڑائی میں پھیلنے والی اور جب چوڑائی میں پھیلنے والی پھٹ جائے تو نماز حلال ہوگی۔ (ب) مکحول کہتے ہیں کہ جب سرخی چلی جائے تو نماز پڑھی جائے اور سفیان کہتے ہیں کہ ہمارے نزدیک یہ زیادہ مناسب (محبوب) ہے کہ ہم سرخی کے جانے پر نماز ادا کریں کیونکہ سفیدی تو رات کے ختم ہونے تک نہیں جاتی۔ (ج) جابر (رض) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے اوقاتِ نماز نقل فرماتے ہیں کہ آپ نے عشا کی نماز سرخی زائل ہونے سیپہلے ادا کی۔ یہ روایت باقی روایات کے مخالف ہے۔

(1746) (alif) Sayyiduna Ubadah bin Samit aur Shaddad bin Aus kehte hain ke shafaq se murad do hain: surkhi aur sufaidi jab surkhi ghaib ho jaye to namaz halal hogi aur fajr se murad do fajr hain: lambai mein phailne wali aur chaurai mein phailne wali aur jab chaurai mein phailne wali phat jaye to namaz halal hogi. (be) Makhool kehte hain ke jab surkhi chali jaye to namaz parhayi jaye aur Sayyan kehte hain ke hamare nazdeek ye zyada munasib (mahboob) hai ke hum surkhi ke jane par namaz ada karein kyunki sufaidi to raat ke khatam hone tak nahin jati. (jeem) Jabir (Raz) Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se auqat e namaz naql farmate hain ke aap ne isha ki namaz surkhi zail hone se pehle ada ki. Ye riwayat baqi riwayat ke mukhalif hai.

١٧٤٦ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، أنا عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، أنا أَبُو بَكْرٍ الشَّافِعِيُّ ثنا مُحَمَّدُ بْنُ شَاذَانَ ثنا مُعَلَّى ثنا يَحْيَى بْنُ حَمْزَةَ عَنْ ثَوْرِ بْنِ يَزِيدَ عَنْ مَكْحُولٍ عَنْ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ، وَشَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ،قَالَا:" الشَّفَقُ شَفَقَانِ الْحُمْرَةُ وَالْبَيَاضُ فَإِذَا غَابَتِ الْحُمْرَةُ حَلَّتِ الصَّلَاةُ وَالْفَجْرُ فَجْرَانِ الْمُسْتَطِيلُ وَالْمُعْتَرِضُ فَإِذَا انْصَدَعَ الْمُعْتَرِضُ حَلَّتِ الصَّلَاةُ "وَرُوِيَ عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ ثَوْرٍ،عَنْ مَكْحُولٍ أَنَّهُ قَالَ:" إِذَا ذَهَبْتِ الْحُمْرَةُ فَصَلِّ "قَالَ سُفْيَانُ: وَهُوَ أَحَبُّ إِلَيْنَا وَذَلِكَ الشَّفَقُ عِنْدَنَا لِأَنَّ الْبَيَاضَ لَا يَذْهَبُ حَتَّى يَمْضِيَ اللَّيْلُ،قَالَ الشَّيْخُ:وَالَّذِي رَوَاهُ سُلَيْمَانُ بْنُ مُوسَى، عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، عَنْ جَابِرٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي أَوْقَاتِ الصَّلَاةِ، ثُمَّ صَلَّى الْعِشَاءَ قَبْلَ غَيْبُوبَةِ الشَّفَقِ مُخَالِفٌ لِسَائِرِ الرِّوَايَاتِ