58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: Beginning of creation

باب مبتدأ الخلق

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17710

Abdullah bin Amr bin As (may Allah be pleased with him) narrated that he heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) saying, "Allah created His creation in darkness, then He cast His light upon them. Whoever received from that light on that Day, he was guided, and whoever did not receive it, he went astray." That is why I say the pens have dried after writing in accordance with Allah's knowledge. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: Then Allah, the Exalted, clarified that the best of His creation are the Prophets, as He says: {The people were one community [united in religion], but differences arose among them; so Allah raised up the Prophets as bearers of good news and as warners} [Al-Baqarah 213]. So Allah, the Exalted, chose our Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) from among His servants to be entrusted with His revelation and to establish His proof among them.


Grade: Sahih

(١٧٧١٠) عبداللہ بن عمرو بن عاص (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فرما رہے تھے کہ اللہ تعالیٰ نے اپنی مخلوق کو اندھیرے میں پیدا کیا اور پھر ان پر اپنا نور ڈالا۔ جس کو اس دن اس نور میں سے کچھ مل گیا تو اس نے تو ہدایت پا لی اور جس کو یہ نور نہ ملا تو وہ گمراہ ہوگیا۔ اسی لیے میں کہتا ہوں کہ قلمیں لکھ کر خشک ہوگئی ہیں اللہ کے علم کے مطابق۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : پھر اللہ عزوجل نے واضح کردیا کہ اس کی مخلوق میں سے بہترین مخلوق انبیاء ہیں جیسا کہ اس کا فرمان ہے : { کَانَ النَّاسُ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً فَبَعَثَ اللّٰہُ النَّبِیّٖنَ مُبَشِّرِیْنَ وَ مُنْذِرِیْنَ } [البقرۃ ٢١٣] کہ ” پہلے سب لوگ ایک ہی امت تھے۔ پھر اللہ تعالیٰ نے انبیاء کو خوشخبری سنانے والے اور ڈرانے والے بنا کر بھیجا “ پس اللہ تعالیٰ نے ہمارے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو اپنے بندوں میں سے اپنی وحی پر امانت کے لیے اور ان میں اپنی حجت قائم کرنے کے لیے چن لیا۔

(17710) Abdullah bin Amr bin Aas (RA) farmate hain ke maine Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna, Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) farma rahe the ke Allah Ta'ala ne apni makhlooq ko andhere mein paida kiya aur phir un per apna noor dala. Jis ko us din us noor mein se kuch mila to us ne to hidayat pa li aur jis ko ye noor na mila to wo gumrah ho gaya. Isi liye main kehta hun ke qalamein likh kar khushk ho gayi hain Allah ke ilm ke mutabiq. Imam Shafi (RA) farmate hain : phir Allah Azzawajal ne wazeh kiya ke us ki makhlooq mein se behtarin makhlooq anbiya hain jaisa ke us ka farman hai : { Kana annasu ummatan wahidatan fa ba'asa allahu annabiyyeena mubashshireena wa mundhireena } [Al-Baqarah 213] ke ” pehle sab log ek hi ummat the. Phir Allah Ta'ala ne anbiya ko khushkhabri sunane wale aur darane wale bana kar bheja “ pas Allah Ta'ala ne hamare Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko apne bandon mein se apni wahi per amanat ke liye aur un mein apni hujjat qaim karne ke liye chun liya.

١٧٧١٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ إِسْحَاقُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ السُّوسِيُّ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الْعَبَّاسُ بْنُ الْوَلِيدِ بْنِ مَزِيدٍ، أَخْبَرَنِي أَبِي،قَالَ:سَمِعْتُ الْأَوْزَاعِيَّ، حَدَّثَنِي رَبِيعَةُ بْنُ يَزِيدَ، وَيَحْيَى بْنُ أَبِي عَمْرٍو السَّيْبَانِيُّ،قَالَا:ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ فَيْرُوزَ الدَّيْلَمِيُّ،قَالَ:دَخَلْتُ عَلَى عَبْدِ اللهِ بْنِ عَمْرِو بْنِ الْعَاصِ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ،إِلَى أَنْ قَالَ:قَالَ عَبْدُ اللهِ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِنَّ اللهَ "خَلَقَ خَلْقَهُ فِي ظُلْمَةٍ، ثُمَّ أَلْقَى عَلَيْهِمْ مِنْ نُورِهِ، فَمَنْ أَصَابَهُ مِنْ ذَلِكَ النُّورِ يَوْمَئِذٍ شَيْءٌ اهْتَدَى، وَمَنْ أَخْطَأَهُ ضَلَّ، فَلِذَلِكَ أَقُولُ جَفَّ الْقَلَمُ عَنْ عِلْمِ اللهِ "،⦗٧⦘ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:ثُمَّ أَبَانَ جَلَّ ثَنَاؤُهُ أَنَّ خِيرَتَهُ مِنْ خَلْقِهِ أَنْبِيَاؤُهُ،فَقَالَ:{كَانَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً فَبَعَثَ اللهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ}[البقرة: ٢١٣]، فَجَعَلَ نَبِيَّنَا صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ أَصْفِيَائِهِ دُونَ عِبَادِهِ بِالْأَمَانَةِ عَلَى وَحْيِهِ وَالْقِيَامِ بِحُجَّتِهِ فِيهِمْ