58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: One who is enslaved

باب من يجري عليه الرق

Sunan al-Kubra Bayhaqi 18068

(18068) It is narrated from Umar (R.A.) that an Arab cannot be enslaved. (b) Zuhri narrates from Saeed bin Musayyab that a slave can marry a slave woman. Their offspring will be enslaved. An Arab can also marry a slave woman, but their offspring will not be enslaved. It is his responsibility to pay their price. Imam Shafi'i (R.A.) states: This hadith is not proven from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Rather, both Arabs and non-Arabs are equal. Where enslavement is applied to a non-Arab, it will also apply to an Arab. The Shaykh states: Imam Shafi'i (R.A.) has narrated the old saying that Muadh bin Jabal (R.A.) narrated from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that on the Day of Hunayn, he said: "If anyone from the Arabs could be proven to be a slave after today, it would have been these people. However, this is (only) imprisonment and paying of ransom."


Grade: Da'if

(١٨٠٦٨) شعبی حضرت عمر (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ عربی کو غلام نہیں بنایا جائے گا۔ (ب) زہری سعید بن مسیب سے نقل فرماتے ہیں کہ غلام لونڈی سے نکاح کرسکتا ہے۔ اس کی اولاد غلام ہوگی۔ عربی بھی لونڈی سے نکاح کرسکتا ہے لیکن اس کی اولاد کو غلام نہ بنایا جائے گا اس کے ذمہ ان کی قیمت ادا کرنا ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : یہ حدیث نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت نہیں ہے بلکہ عربی و عجمی دونوں برابر ہیں جہاں عجمی پر غلامی کا اطلاق کیا جائے گا وہاں عربی پر بھی ہوگا۔ شیخ فرماتے ہیں : امام شافعی (رح) نے قدیم قول کو نقل کیا ہے کہ معاذ بن جبل (رض) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نقل فرماتے ہیں کہ حنین کے دن آپ نے فرمایا : اگر عرب میں سے کسی پر غلام کا اثبات آج کے بعد ہوسکتا تو یہ لوگ تھے لیکن یہ تو قید اور فدیہ دینا ہے۔

(18068) Shaabi Hazrat Umar (RaziAllahu Anhu) se naqal farmate hain ke Arabi ko ghulam nahin banaya jayega. (b) Zuhri Saeed bin Musayyab se naqal farmate hain ke ghulam laundi se nikah kar sakta hai. Is ki aulad ghulam hogi. Arabi bhi laundi se nikah kar sakta hai lekin is ki aulad ko ghulam na banaya jayega is ke zimme in ki qeemat ada karna hai. Imam Shafi (Rahimullah) farmate hain : Yeh hadees Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit nahin hai balkeh Arabi o Ajmi dono barabar hain jahan Ajmi par ghulami ka itlaq kiya jayega wahan Arabi par bhi hoga. Sheikh farmate hain : Imam Shafi (Rahimullah) ne qadeem qaul ko naqal kya hai ke Muaaz bin Jabal (RaziAllahu Anhu) Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se naqal farmate hain ke Hunain ke din aap ne farmaya : Agar Arab mein se kisi par ghulam ka isbat aaj ke baad ho sakta to yeh log thay lekin yeh to qaid aur fidya dena hai.

١٨٠٦٨ -قَالَ الشَّافِعِيُّ:أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، عَنْ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى الْغَسَّانِيِّ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ، ح،قَالَ:وَأنبأ سُفْيَانُ، عَنْ رَجُلٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ،أَنَّ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:" لَا يُسْتَرَقُّ عَرَبِيٌّ "قَالَ: وَأَنْبَأَ عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ،قَالَ فِي الْمَوْلَى يَنْكِحُ الْأَمَةَ:يُسْتَرَقُّ وَلَدُهُ.وَفِي الْعَرَبِيِّ يَنْكِحُ الْأَمَةَ:لَا يُسْتَرَقُّ وَلَدُهُ، عَلَيْهِ قِيمَتُهُمْ" قَالَ الشَّافِعِيُّ: "وَمَنْ لَمْ يُثْبِتِ الْحَدِيثَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَهَبَ إِلَى أَنَّ الْعَرَبَ وَالْعَجَمَ سَوَاءٌ، وَأَنَّهُ يَجْرِي عَلَيْهِمُ الرِّقُّ حَيْثُ جَرَى عَلَى الْعَجَمِ، وَاللهُ أَعْلَمُ".قَالَ الرَّبِيعُ:وَبِهِ يَأْخُذُ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ ".قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:" أَمَّا الرِّوَايَةُ فِيهِ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَإِنَّمَا ذَكَرَهَا الشَّافِعِيُّ فِي الْقَدِيمِ "