58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير
Chapter: Killing those who are not combatants among disbelievers is permissible even if engaging with others is preferable
باب قتل من لا قتال فيه من الكفار جائز وإن كان الاشتغال بغيره أولى
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-shāfi‘ī | Muhammad ibn Idris al-Shafi'i | The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century |
al-rabī‘ bn sulaymān | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
abū al-‘abbās al-aṣamm | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الشَّافِعِيُّ | محمد بن إدريس الشافعي | المجدد لأمر الدين على رأس المائتين |
الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ | الربيع بن سليمان المرادي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ الأَصَمُّ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 18163
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that Darid bin Sammah was killed in his garden at the age of 150 years. He was unable to sit up. When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was told about his murder, he did not deny it. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: The blind man of Banu Qurayzah was killed after being captured. This indicates that it is permissible to kill an adult man if he runs away from Islam and the jizya.
Grade: Sahih
(١٨١٦٣) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ درید بن صمہ ١٥٠ سال کی عمر میں اپنے باغ میں قتل کیا گیا۔ وہ بیٹھنے کی طاقت نہ رکھتا تھا۔ جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے اس کے قتل کا تذکرہ ہوا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کا انکار نہ کیا۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : بنو قریظہ کا نابینا شخص قید کے بعد قتل کردیا گیا۔ یہ دلالت ہے کہ بالغ آدمی جب اسلام و جزیہ سے بھاگ جائے تو قتل کرنا جائز ہے۔
(18163) Imam Shafi (rah) farmate hain ke Darid bin Samma 150 saal ki umar mein apne bagh mein qatal kiya gaya. Wo baithne ki taqat na rakhta tha. Jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke samne uske qatal ka tazkira hua to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne uska inkar na kiya. Imam Shafi (rah) farmate hain : Banu Qurayza ka andha shakhs qaid ke baad qatal kar diya gaya. Ye dalalat hai ke baligh aadmi jab Islam o jizya se bhaag jaye to qatal karna jaiz hai.
١٨١٦٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ:" قُتِلَ يَوْمَ حُنَيْنٍ دُرَيْدُ بْنُ الصِّمَّةِ ابْنُ خَمْسِينَ وَمِائَةِ سَنَةٍ فِي شِجَارٍ لَا يَسْتَطِيعُ الْجُلُوسَ، فَذُكِرَ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمْ يُنْكِرْ قَتْلَهُ "قَالَ الشَّافِعِيُّ:" وَقُتِلَ أَعْمَى مِنْ بَنِي قُرَيْظَةَ بَعْدَ الْإِسَارِ، وَهَذَا يَدُلُّ عَلَى قَتْلِ مَنْ لَا يُقَاتِلُ مِنَ الرِّجَالِ الْبَالِغِينَ إِذَا أَبَى الْإِسْلَامَ وَالْجِزْيَةَ ".قَالَ الشَّيْخُ:هُوَ الزُّبَيْرُ بْنُ بَاطَا الْقُرَظِيُّ قَدْ ذَكَرْنَا قِصَّتَهُ فِيمَا مَضَى "