58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: One who sees distribution of spoils of war lands and one who does not see them

باب من رأى قسمة الأراضي المغنومة ومن لم يرها

Sunan al-Kubra Bayhaqi 18388

Bashir bin Yasar heard from a group of companions that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) conquered Khaybar and divided the spoils into 36 portions and divided all the portions into hundreds. Half of the shares belonged to the Muslims and the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), and half were set aside for those who were appointed to carry out various tasks. The Sheikh says: Some part of Khaybar was obtained through war and some part with peace, which you (peace and blessings of Allah be upon him) distributed was what was obtained through war and what was left for the distressed people, was obtained without fighting.


Grade: Sahih

(١٨٣٨٨) بشیر بن یسار نے صحابہ کے ایک گروہ سے سنا، وہ کہتے ہیں کہ کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جب خیبر کو فتح کیا اور مال غنیمت کو ٣٦ حصوں میں تقسیم کردیا اور تمام حصے سو میں تقسیم کیے۔ نصف حصے مسلمانوں اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے تھے اور نصف حصے ان کے لیے الگ کرلیے جن کو مختلف امور سر انجام دینے پر مقرر کیا ہوا تھا۔ شیخ فرماتے ہیں : خیبر کا بعض حصہ لڑائی کی وجہ سے حاصل ہوا اور کچھ حصہ صلح کے ساتھ جو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے تقسیم کیا وہ تھا جو لڑائی کے ذریعے حاصل کیا گیا اور جو مصیبت زدہ لوگوں کے لیے چھوڑا وہ تھا جو بغیر لڑائی کے حاصل ہوا۔

(18388) Bashir bin Yasar ne Sahaba ke ek giroh se suna, woh kehte hain ke Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne jab Khyber ko fatah kiya aur maal ghanimat ko 36 hisson mein taqseem kardiya aur tamam hisse 100 mein taqseem kiye. Nisf hisse musalmanon aur Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke the aur nisf hisse un ke liye alag kar liye jin ko mukhtalif umoor sar anjam dene par muqarrar kiya hua tha. Sheikh farmate hain: Khyber ka baaz hissa laraai ki wajah se hasil hua aur kuchh hissa sulah ke sath jo Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne taqseem kiya woh tha jo laraai ke zariye hasil kiya gaya aur jo musibat zada logon ke liye chhora woh tha jo baghair laraai ke hasil hua.

١٨٣٨٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ هُوَ الْأَصَمُّ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ عَفَّانَ، ثنا يَحْيَى بْنُ آدَمَ، ثنا أَبُو شِهَابٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ بَشِيرِ بْنِ يَسَارٍ،أَنَّهُ سَمِعَ نَفَرًا مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالُوا:إِنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حِينَ ظَهَرَ عَلَى خَيْبَرَ فَقَسَمَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى سِتَّةٍ وَثَلَاثِينَ سَهْمًا، جَمَعَ كُلَّ سَهْمٍ مِائَةَ سَهْمٍ، فَكَانَ النِّصْفُ سِهَامًا لِلْمُسْلِمِينَ وَسَهْمَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَعَزَلَ النِّصْفَ لِمَا يَنُوبُهُ مِنَ الْأُمُورِ وَالنَّوَائِبِ.قَالَ الشَّيْخُ:وَهَذَا لِأَنَّهُ افْتَتَحَ بَعْضَ خَيْبَرَ عَنْوَةً وَبَعْضَهَا صُلْحًا، فَمَا قَسَمَ بَيْنَهُمْ هُوَ مَا افْتَتَحَهُ عَنْوَةً، وَمَا تَرَكَهُ لِنَوَائِبِهِ هُوَ مَا أَفَاءَ اللهُ عَلَى رَسُولِهِ لَمْ يُوجِفْ عَلَيْهِ بِخَيْلٍ وَلَا رِكَابٍ