63.
Book of Oaths
٦٣-
كتاب الأيمان


Chapter on what is acceptable as clothing in atonement, which includes anything named as clothing, such as a turban, trousers, waist-wrapper, or mask, and the like

باب ما يجزئ من الكسوة في الكفارة وهو كل ما وقع عليه اسم كسوة، من عمامة، أو سراويل، أو إزار، أو مقنعة، وغير ذلك

Sunan al-Kubra Bayhaqi 19981

(19981) Muhammad bin Sirin narrated from Abu Musa Ash'ari that he took an oath to do a good deed, so he paid the expiation for his oath and ordered the poor to be admitted to the public treasury. He ordered a bowl of Tharid to be brought, which was presented before the young man. He ate from it. Then each person was given either an upper garment or a lower garment. Shaykh (may Allah have mercy on him) said: He did not consider Tharid to be sufficient for expiation but also clothed each one. (b) Zahdam Ajmi narrated from Abu Musa Ash'ari (may Allah be pleased with him) that he gave clothes to ten poor people as expiation for his oath, each poor person receiving ten garments made of Ma'kid Hijri.


Grade: Da'if

(١٩٩٨١) محمد بن سیرین حضرت ابوموسیٰ اشعری سے نقل فرماتے ہیں کہ انھوں نے کسی بھلائی کے کام پر قسم اٹھائی تو اپنی قسم کا کفارہ ادا کیا اور مسکینوں کو بیت المال میں داخل ہونے کا حکم دیا۔ ایک ثرید کا پیالہ لانے کا حکم فرمایا ، جوان کے سامنے پیش کیا گیا۔ انھوں نے اس سے کھایا۔ پھر ہر انسان کو پہنایا یا تو اوپر پہننے والا یا ازار عطا فرمائے۔ شیخ (رح) فرماتے ہیں : انھوں نے ثرید کو کفارہ میں کافی نہیں سمجھا بلکہ ہر ایک کو کپڑے بھی پہنائے۔ (ب) زہدم اجرمی حضرت ابو موسیٰ اشعری (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ انھوں نے اپنی قسم کے کفارے میں دس مسکینوں کو کپڑے عطاء کیے ہر مسکین کو معقد ھجر کے بنے ہوئے دس دس کپڑے۔

(19981) Muhammad bin Sirin Hazrat Abu Musa Ashari se naql farmate hain ki unhon ne kisi bhalai ke kaam par qasam uthai to apni qasam ka kaffara ada kya aur miskino ko baitul mal mein dakhil hone ka hukm diya. Ek tharid ka pyala lane ka hukm farmaya, jo jawan ke samne pesh kya gaya. Unhon ne us se khaya. Phir har insan ko pahnaya ya to upar pahanne wala ya izaar ata farmaye. Sheikh (rah) farmate hain: Unhon ne tharid ko kaffare mein kafi nahi samjha balkeh har ek ko kapde bhi pahnaye. (b) Zahdam Ajrami Hazrat Abu Musa Ashari (Razi Allah Anhu) se naql farmate hain ki unhon ne apni qasam ke kaffare mein das miskino ko kapde ata kiye har miskeen ko muqadd hijr ke bane hue das das kapde.

١٩٩٨١ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ النَّضْرَوِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أنبأ سَلَمَةُ بْنُ عَلْقَمَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ أَنَّ أَبَا مُوسَى الْأَشْعَرِيَّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، حَلَفَ عَلَى يَمِينٍ، فَكَفَّرَ، وَأَمَرَ بِالْمَسَاكِينِ، فَأُدْخِلُوا بَيْتَ الْمَالِ، فَأَمَرَ بِجَفْنَةٍ مِنْ ثَرِيدٍ فَقُدِّمَتْ إِلَيْهِمْ، فَأَكَلُوا، ثُمَّ كَسَا كُلَّ إِنْسَانٍ مِنْهُمْ ثَوْبًا،إِمَّا مُعَقَّدًا وَإِمَّا ظَهْرَانِيًا " قَالَ الشَّيْخُ:وَكَأَنَّهُ لَمْ يَرَ الْكَفَّارَةَ بِمَا أَعْطَاهُمْ مِنَ الثَّرِيدِ مُجْزِيَةً، فَأَعْطَى كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمْ ثَوْبًا، وَرُوِيَ عَنْ زَهْدَمٍ الْجَرْمِيِّ عَنْ أَبِي مُوسَى الْأَشْعَرِيِّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ حَلَفَ، فَأَعْطَى عَشَرَةَ مَسَاكِينَ عَشَرَةَ أَثْوَابٍ لِكُلِّ مِسْكِينٍ ثَوْبًا مِنْ مُعَقَّدِ هَجَرَ