63.
Book of Oaths
٦٣-
كتاب الأيمان
Chapter on one who swears 'to fulfill his right until a specific time,' or 'until a period,' and what is inferred from that is that it does not have a specific time
باب ما جاء فيمن حلف: ليقضين حقه إلى حين، أو إلى زمان، وما يستدل به على أنه ليس له وقت معلوم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20022
Abu Hafs Yazid bin Kaysan said: Taoos was asked about a man who swore he would not speak to a man for a *hin*. I was present at that time. He said: *Hin* refers to two or three months, when the time is not specified. They differed about *hin* and the meaning of *hin* also differs from place to place, but there is no specification in the absolute use of the word *hin*. Similar is the word *zamanah*.
Grade: Sahih
(٢٠٠٢٢) ابوحفص یزید بن کیسان فرماتے ہیں کہ طاؤس سے ایک آدمی کے بارے میں سوال کیا گیا جس نے قسم اٹھائی کہ وہ ایک آدمی سے ایک وقت تک کلام نہ کرے گا، اس وقت میں بھی موجود تھا۔ فرماتے ہیں : زمان سے مراد دو یا تین ماہ ہیں، جب وقت کی تعین نہ ہو۔ ان کا حین کے بارے میں اختلاف ہے اور حین کے معنی میں بھی مختلف جگہوں میں اختلاف ہے، لیکن لفظ حین کے مطلق استعمال پر تعین نہیں ہے۔ ایسے ہی لفظ زمانہ بھی ہے۔
(20022) Abuhafs Yazid bin Kaisan farmate hain ki Taos se ek aadmi ke bare mein sawal kiya gaya jis ne qasam uthai ki woh ek aadmi se ek waqt tak kalaam na karega, us waqt mein bhi mojood tha. Farmate hain : zaman se murad do ya teen mah hain, jab waqt ki tayyin na ho. Un ka hain ke bare mein ikhtilaf hai aur hain ke mani mein bhi mukhtalif jagahon mein ikhtilaf hai, lekin lafz hain ke mutlaq istamaal par tayyin nahin hai. Aise hi lafz zamanah bhi hai.
٢٠٠٢٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا أَبُو نُعَيْمٍ،ثنا أَبُو حَفْصٍ يَزِيدُ بْنُ كَيْسَانَ:" سُئِلَ طَاوُسٌ وَأَنَا عِنْدَهُ،عَنْ رَجُلٍ حَلَفَ:أَنْ لَا يُكَلِّمَ رَجُلًا زَمَانًا؟قَالَ:"الزَّمَانُ شَهْرَانِ أَوْ ثَلَاثَةٌ، مَا لَمْ يُوَقِّتْ أَجَلًا ". اخْتِلَافُهُمْ فِي الْحِينِ وَاخْتِلَافُ مَعْنَى الْحِينِ فِي مَوَاضِعِهِ، دَلِيلٌ عَلَى أَنْ لَيْسَ لَلْحِينِ غَايَةٌ عِنْدَ الْإِطْلَاقِ، وَكَذَلِكَ الزَّمَانُ، وَاللهُ أَعْلَمُ