3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Reciting the Adhan Softly and Moderating the Iqamah

باب ترسيل الأذان وحذم الإقامة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2011

(2011) (a) Abu Zubair, the mu'adhdhin of Jerusalem, reports that 'Umar (may Allah be pleased with him) said to him: "When you say the iqamah, say it quickly." (b) Asmai says: "Hazm means hadar, which is to avoid prolonging." (c) It is narrated from Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) that he would say the adhan slowly and the iqamah quickly. (2012) (a) It is narrated on the authority of Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If the people knew what (reward) there is in the adhan and the first row, and there was no other way but to draw lots for it, they would draw lots. If they knew what (reward) there is in the afternoon prayer (Asr), they would race for it. And if they knew what (reward) there is in the 'Isha' and Fajr prayers, they would come to them even if they had to crawl." (b) Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) said: "It is narrated that the people differed about who should give the adhan, so Sa'd (may Allah be pleased with him) drew lots between them (to decide who would give the adhan)."


Grade: Da'if

(٢٠١١) (الف) ابوزبیر جو بیت المقدس کے مؤذن تھے فرماتے ہیں کہ عمر (رض) نے ان سے فرمایا : جب تو اقامت کہے تو جلدی کہہ۔ (ب) اصمعی کہتے ہیں : حذم سے مراد حدر ہے یعنی طوالت سے گریز کرنا۔ (ج) ابن عمر (رض) سے نقل کیا گیا ہے کہ وہ اذان ٹھہر ٹھہر کردیتے تھے اور اقامت جلدی کہتے تھے۔ (٢٠١٢) (الف) سیدنا ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” اگر لوگ جان لیں کہ اذان اور پہلی صف میں کیا (فضیلت) ہے قرعہ کے سوا کوئی چارہ نہ ہو تو وہ ضرور قرعہ ڈالیں اور اگر وہ جان لیں کہ ظہر (کی نماز) میں کیا فضیلت ہے تو وہ اس کی طرف سبقت کریں اور اگر وہ جان عشا اور صبح (کی نماز) میں کیا فضیلت ہے تو وہ ضرور ان کے لیے آئیں اگرچہ گھسٹ کر آنا پڑے۔ (ب) امام بخاری (رح) فرماتے ہیں : یہ بات منقول ہے کہ لوگوں نے اذان کہنے میں اختلاف کیا تو سعد (رض) نے ان کے درمیان قرعہ ڈالا (کہ اذان کون کہے گا) ۔

(2011) (alif) Abuzubair jo Baitulmaqdis ke moazzin thay farmate hain ke Umar (RA) ne un se farmaya: Jab tu iqamat kahay to jaldi kah. (be) Asmai kahte hain: hazm se muraad hadar hai yani tulaat se guraiz karna. (jeem) Ibn Umar (RA) se naqal kiya gaya hai ke woh azaan theher theher kar dete thay aur iqamat jaldi kahte thay. (2012) (alif) Sayyiduna Abu Hurairah (RA) se riwayat hai ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Agar log jaan lein ke azaan aur pehli saf mein kya (fazeelat) hai qurrah ke siwa koi chara na ho to woh zaroor qurrah daliin aur agar woh jaan lein ke zuhar (ki namaz) mein kya fazeelat hai to woh uski taraf sabaqat karein aur agar woh jaan lein ke isha aur subah (ki namaz) mein kya fazeelat hai to woh zaroor unke liye aayein agarchay ghisk kar aana parray." (be) Imam Bukhari (RA) farmate hain: Yeh baat manqol hai ke logon ne azaan kahne mein ikhtilaf kiya to Saad (RA) ne unke darmiyaan qurrah dala (ke azaan kon kahega).

٢٠١١ -وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيُّ ثنا أَبُو الْحَسَنِ الْكَارِزِيُّ ثنا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ قَالَ:قَالَ أَبُو عُبَيْدٍ حَدَّثَنِيهِ الْأَنْصَارِيُّ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ عَنْ مَرْحُومٍ الْعَطَّارِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ مُؤَذِّنِ بَيْتِ الْمَقْدِسِ أَنَّ عُمَرَ،قَالَ لَهُ ذَلِكَ إِلَّا أَنَّهُ قَالَ:" وَإِذَا أَقَمْتَ فَاحْذِمْ "قَالَ أَبُو عُبَيْدٍ: قَالَ الْأَصْمَعِيُّ: الْحَذْمُ الْحَدْرُ فِي الْإِقَامَةِ وَقَطْعُ التَّطْوِيلِ، وَرُوِّينَا عَنِ ابْنِ عُمَرَ أَنَّهُ كَانَ يُرْسِلُ الْأَذَانَ وَيَحْذِمُ الْإِقَامَةَ