65.
Book of Judicial Etiquette
٦٥-
كتاب آداب القاضي


Chapter on what can be inferred that judiciary and all the works of authorities are among enjoining what is right and forbidding what is wrong from collective obligations

باب ما يستدل به على أن القضاء وسائر أعمال الولاة مما يكون أمرا بمعروف، أو نهيا عن منكر من فروض الكفايات

Sunan al-Kubra Bayhaqi 20177

Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) narrates from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) that he said: Help your brother, whether he is an oppressor or is being oppressed. The Companions said: O Messenger of Allah! We will help the one being oppressed, but what about the oppressor? He said: Restrain him from oppression. (b) Bara' bin 'Azib (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) enjoined upon us seven things, among them helping the one being oppressed.


Grade: Sahih

(٢٠١٧٧) حضرت انس (رض) رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نقل فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اپنے بھائی کی مدد کر چاہے وہ ظالم ہو یا مظلوم ہو۔ صحابہ نے عرض کیا : اے اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ! مظلوم کی مدد تو کریں لیکن ظالم کی ؟ فرمایا : اس کو ظلم سے روک کرو۔ (ب) براء بن عازب (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے سات چیزوں کا ہمیں حکم دیا۔ ان میں مظلوم کی مدد کرنا بھی ہے۔

(20177) Hazrat Anas (RA) Rasool Allah (SAW) se naqal farmate hain ke aap (SAW) ne farmaya : apne bhai ki madad karo chahe wo zalim ho ya mazloom ho. Sahaba ne arz kiya : aye Allah ke Rasool (SAW) ! Mazloom ki madad to karen lekin zalim ki ? Farmaya : us ko zulm se rok karo. (b) Bara bin Aazeb (RA) farmate hain ke Rasool Allah (SAW) ne saat cheezon ka humain hukm diya. In mein mazloom ki madad karna bhi hai.

٢٠١٧٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْجَهْمِ، ثنا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، عَنْ حُمَيْدٍ الطَّوِيلِ، عَنْ أَنَسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" انْصُرْ أَخَاكَ ظَالِمًا، أَوْ مَظْلُومًا "قَالُوا:" يَا رَسُولَ اللهِ، هَذَا نَنْصُرُهُ مَظْلُومًا، فَكَيْفَ نَنْصُرُهُ ظَالِمًا؟ "،قَالَ:" تَمْنَعُهُ مِنَ الظُّلْمِ ". أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ مِنْ وَجْهَيْنِ آخَرَيْنِ عَنْ حُمَيْدٍ.وُرُوِّينَا عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:" أَمَرَنَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِسَبْعٍ "فَذَكَّرَهُنَّ،وَفِيهِنَّ:" نَصْرِ الْمَظْلُومِ "