65.
Book of Judicial Etiquette
٦٥-
كتاب آداب القاضي
Chapter on the severity in taking bribery, and in giving it to invalidate the right
باب التشديد في أخذ الرشوة، وفي إعطائها على إبطال حق
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20481
Masruq reported: I asked Ibn Mas'ud about *Suht* whether it was a bribe to give a judgment (in someone's favour). He said: No. He who does not judge by the revealed Words of Allah is a disbeliever, a wrongdoer and a sinner, but *Suht* is that a person may oppress you and then show kindness to you with a gift which you accept. That is *Suht*.
Grade: Sahih
(٢٠٤٨١) مسروق فرماتے ہیں کہ میں نے ابن مسعود سے ” سحت “ کے بارے میں سوال کیا کہ کیا یہ فیصلہ میں رشوت ہے ؟ انھوں نے فرمایا : نہیں۔ جو اللہ کے نازل شدہ وحی کے ذریعے فیصلہ نہ کرے وہ کافر، ظالم اور فاسق ہیں، لیکن ” سحت “ یہ ہے کہ آدمی کسی کی ظلم پر استقامت کرے۔ پھر وہ آپ کو تحفہ دے اور آپ اس کو قبول کریں یہ سحت ہے۔
(20481) Masrooq farmate hain ki main ne Ibn Masood se “Sihat” ke bare mein sawal kiya ki kya yeh faisla mein rishwat hai? Unhon ne farmaya: Nahin. Jo Allah ke nazil shuda wahi ke zariye faisla na kare wo kafir, zalim aur fasiq hain, lekin “Sihat” yeh hai ki aadmi kisi ki zulm par istiqamat kare. Phir wo aap ko tohfa de aur aap us ko qubool karen yeh sihat hai.
٢٠٤٨١ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ النَّضْرَوِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَمَّارٍ الدُّهْنِيِّ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ، عَنْ مَسْرُوقٍ،قَالَ:سَأَلْتُ ابْنَ مَسْعُودٍ عَنِ السُّحْتِ، أَهُوَ رِشْوَةٌ فِي الْحُكْمِ؟قَالَ:" لَا "،{وَمَنْ لَمْ يَحْكُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللهُ فَأُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ}[المائدة: ٤٤]، وَ{الظَّالِمُونَ}[المائدة: ٤٥]، وَ{الْفَاسِقُونَ}[المائدة: ٤٧]، وَلَكِنَّ السُّحْتَ أَنْ يَسْتَعِينَكَ رَجُلٌ عَلَى مَظْلِمَةٍ فَيُهْدِيَ لَكَ فَتَقْبَلَهُ، فَذَلِكَ السُّحْتُ "